Todella kosketusarka, mikähän nyt tullut.
Vasempaan kivekseen särkee
14
267
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäriin ja ultraa. Pois sulkeen kivessyöpä
- Anonyymi
Ihan semmonen kun kivestulehdus voi tulla ja on niin kieää ettei voi kunnolla kävellä. Googlaa ja käy lääkärisdä se ei mene ohi itekseen
Syöpä taasen ei yleensä koske se tuntuu pattina - Anonyymi
Liikaa runkannut?
- Anonyymi
Piikkihaitta, kivekset täynnä piikkiproteiinia, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Saanut kylmää
- Anonyymi
Ihan oikein sulle.
- Anonyymi
Selkäkivutkin monesti säteilee kiveksiin. Niin itse kullakin ja naisfysiatri sanoi, että kyllä minä sen tiedän miltä se tuntuu. Olin ihan vähällä sanoa, että et kyllä tiedä. Polkupyörällä ajaessa pikkupoikana aina joskus jalka lipsahti polkimelta, mutta kummasti sitä aikaa myöten palautuu. Samanlaista täällä maallakin.
- Anonyymi
Selkäkipukin säteilee kiveksiin ja naisfysiatri sanoi, että kyllä minä sen tiedän miltä se tuntuu. Sanoin että et sinä kyllä sitä tiedä. Näin täällä peräkammarissakin.
- Anonyymi
Kannattaa mennä äkkiä päivystykseen. Voi olla kiertymä. Menee kuolioon
- Anonyymi
Sehän se oli ja piti leukata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se oli ja piti leukata
Kyllä hoitaja tietää🫡😁kiitos kun tulit kertomaan🤗
- Anonyymi
Miten tällästäkin vaivaa selvitellään jossain Ikävä-palstalla, eikö lekuri olis oikeempi osoite.
- Anonyymi
Oho, tuo mun tekemä olkinukke siis toimii.
- Anonyymi
Liikaa tangoo ja jauhoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916