Sähköpotkulautailija

Anonyymi-ap

Tyttö hyvä. törräkään ei herättänyt sinua kun lautailit Lidliin mennessäsi, liikennesäännöt hakusessa, pää ei kääntynyt, eikun päin liikennettä vain.tuuri ei vain aina näin hyvä kuin tänään.eiku nappia lisää kyllä se joskus kolahtaa peltiin..

19

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan sama tollo, johon itsekkin olen törmännyt tai nyt voi vielä sanoa että ei ihan kirjaimellisesti törmätty. Lasittunut katse ja maailma on hänen ja muut pysähtyy vaikutti olevan asenne. Törmäys kohtaa ennen pitkää.

      • Anonyymi

        Tämä lautailija meinasi ajella pahki pyörääni tässä eräs päivä.monet penikat menevät potkulaudoilla nykyään kauppoihinkin ajelemaan.nuoriso on laiskaa kun eivät jaksa kävellä.minäkin ajan prismaan saatanan pyörällä kiertelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lautailija meinasi ajella pahki pyörääni tässä eräs päivä.monet penikat menevät potkulaudoilla nykyään kauppoihinkin ajelemaan.nuoriso on laiskaa kun eivät jaksa kävellä.minäkin ajan prismaan saatanan pyörällä kiertelemään.

        Juu, Nyky räkänokat saa tehdä Mitä haluavat "lapset on lapsia" periaatteella. Vanhat tavat takaisin ja remmiä perseelle. Oppisivat jotain kunnioittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Nyky räkänokat saa tehdä Mitä haluavat "lapset on lapsia" periaatteella. Vanhat tavat takaisin ja remmiä perseelle. Oppisivat jotain kunnioittamaan.

        Joo.ei mitään kuria yms enään.varsinkaan ei matujen penikoilla joita myös kartsalla roikkuu laumoissa.meneppä niille jotain sanoon niin sissu-tantta sanoo että soo soo ei noin saa sanoa.sama koskee myös suomalaistenkin penskoja.matujen ja lestojen penikat pahimmat örveltäjät ja se siitä.kumartakaa heidän edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.ei mitään kuria yms enään.varsinkaan ei matujen penikoilla joita myös kartsalla roikkuu laumoissa.meneppä niille jotain sanoon niin sissu-tantta sanoo että soo soo ei noin saa sanoa.sama koskee myös suomalaistenkin penskoja.matujen ja lestojen penikat pahimmat örveltäjät ja se siitä.kumartakaa heidän edessä.

        Niin se vaan nykyään on. Todella ärsyttävää. Korvasta pitäs olla oikeus viedä kotia näitä räkänokka vaikka ei tuntisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä lautailija meinasi ajella pahki pyörääni tässä eräs päivä.monet penikat menevät potkulaudoilla nykyään kauppoihinkin ajelemaan.nuoriso on laiskaa kun eivät jaksa kävellä.minäkin ajan prismaan saatanan pyörällä kiertelemään.

        Minä jaksan kävellä. Sähköpotkulautoja en käytä periaatteesta. Olen syntynyt vuonna 1998.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jaksan kävellä. Sähköpotkulautoja en käytä periaatteesta. Olen syntynyt vuonna 1998.

        Niin kyllä me 90-luvulla syntyneet jaksetaan kävellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä me 90-luvulla syntyneet jaksetaan kävellä.

        Ei näytä siltä, kun katsoo tehtaan porukkaa Alkon edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä me 90-luvulla syntyneet jaksetaan kävellä.

        90 luvulla syntyneet ovat penikoita.ettekö sitä tienneet.nyt tiedätte.lesta on lestan penska ja ei piliä kasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90 luvulla syntyneet ovat penikoita.ettekö sitä tienneet.nyt tiedätte.lesta on lestan penska ja ei piliä kasta.

        Lausunnoista ja uhoamisesta päätelen olet likimain 15 vuotias!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä siltä, kun katsoo tehtaan porukkaa Alkon edessä.

        Raahen kaupungin reinot ne vaan ajelevat päivät pitkät autolla ja tölläävät.monella reinolla ylipainoa rutkasti.nyt olis työmatka pyörälle käyttöä.ei kun reinoille vaan uusia hiaceja ym laitetaan.olisi jo aika kaupungin reinoillekkin laittaa yt neuvottelut ja karsia turhakkeet pois.mutta hyväveli ei moista salli raahessa tapahtuvan.siitä lestat pitää huolen.tulisi kaupungille säästöä ja paljon.rukoilkaa reinot rukoilkaa ja nuolkaa.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eikö lautailijalla pidä olla valot pimeällä? Eipä ollut eräs aamu lautailijatytöllä, ei edes heijastinta. Vauhti päällä sairaalasta pyörätietä tullaan....liekö ollut sama teini?eipä henkikulta taida olla kovin arvokas hänelle.

      • Anonyymi

        Ei niillä ole sääntöjä, eikä välitä mitä pitäisi olla tai missä ajaa... 2023 on minä minä minä vuosi, vain minulla on väliä ja saan tehdä...


      • Anonyymi

        Mun iskä on tehtaalla töissä ja mä saan tehdä mitä mä haluan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun iskä on tehtaalla töissä ja mä saan tehdä mitä mä haluan!

        Minäkin otan kohta käytäntöön lyön ketä haluan, koska saan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin otan kohta käytäntöön lyön ketä haluan, koska saan.

        Ja kuulut pärinäkerhoon liivit päälle ja pahoinpiteleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuulut pärinäkerhoon liivit päälle ja pahoinpiteleen

        Mikäs se semmonen kerho on?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1066
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      137
      990
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      866
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      838
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe