Oon avohoidossa, joten parantumine tapahtuu siis aikalailla himasta käsin. Mua ahdistaa vielä tosi paljon ruokailut ja muutenkin ahistavii ajatuksii ku tappelen sitä ääntä vastaan ja kroppa muuttuu yms. Miten voisin pyytää enemmän apua/tukea kun oon tosi huono siinä ja muutenkin hävettää?
Miten pyytää enemmän apua/tukea?
4
393
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän lisään viel et siis nimenomaan vanhemmilt tukee tai sit taas terapiasta
- Anonyymi
Häpeä on ikävä tunne, ja aika usein se on turha tunne.
Yritä rohkeasti pyytää apua vanhemmilta tai terapeutilta, kerrot vaan, että sinulla on vaikeaa ja tuntuu pahalta, olet epävarma (?), ja sanot, että kaipaisit enemmän tukea ja apua.
Se, että pyydät apua, ei tee sinusta yhtään huonompaa tai heikompaa, vanhemmat ja terapeutti varmasti arvostaisivat sitä, kun uskaltautuisit kertomaan mietteitäsi.
Jos, toivottavasti kun, pyydät apua, huomaat, ettei se lopulta niin vaikeaa ollutkaan, ja joskus tulevaisuudessa jos tarvitset apua, se pyytäminen on jo helpompaa.
Avun pyytämisenkin voi joutua joskus opettelemaan, jos se tuottaa vaikeuksia.
Ikinä ei ole väärin pyytää apua sitä tarvitessaan.
Oliko tästä sinulle mitään apua ? Tsemppiä! - Anonyymi
Ei sinun tarvitse hävetä että sinulla on sairaus , eihän muitakaan sairauksia hävetä .yritä pitää kehosi liikkeessä jos jaksat niin tee kävelylenkkejä ja syö ruokasi vaikka miten tuntuu vastenmieliseltä ajattele että jokainen ruoka annos on tarpeellinen sinun kehollesi.
Moni ostaa suklaalevyn kotiinsa ja syö muutaman palan päivässä . Toiset nakertaa pähkinöitä jotka myöskin ovat hyviä joka päivä kourallinen .
Tiedän että ihmisen vointi voi olla todella huono, ja siksi sinun on lupa soittaa apua silloin kun tuntuu ettet tahdo jaksaa,
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599