Oon avohoidossa, joten parantumine tapahtuu siis aikalailla himasta käsin. Mua ahdistaa vielä tosi paljon ruokailut ja muutenkin ahistavii ajatuksii ku tappelen sitä ääntä vastaan ja kroppa muuttuu yms. Miten voisin pyytää enemmän apua/tukea kun oon tosi huono siinä ja muutenkin hävettää?
Miten pyytää enemmän apua/tukea?
4
592
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän lisään viel et siis nimenomaan vanhemmilt tukee tai sit taas terapiasta
- Anonyymi
Häpeä on ikävä tunne, ja aika usein se on turha tunne.
Yritä rohkeasti pyytää apua vanhemmilta tai terapeutilta, kerrot vaan, että sinulla on vaikeaa ja tuntuu pahalta, olet epävarma (?), ja sanot, että kaipaisit enemmän tukea ja apua.
Se, että pyydät apua, ei tee sinusta yhtään huonompaa tai heikompaa, vanhemmat ja terapeutti varmasti arvostaisivat sitä, kun uskaltautuisit kertomaan mietteitäsi.
Jos, toivottavasti kun, pyydät apua, huomaat, ettei se lopulta niin vaikeaa ollutkaan, ja joskus tulevaisuudessa jos tarvitset apua, se pyytäminen on jo helpompaa.
Avun pyytämisenkin voi joutua joskus opettelemaan, jos se tuottaa vaikeuksia.
Ikinä ei ole väärin pyytää apua sitä tarvitessaan.
Oliko tästä sinulle mitään apua ? Tsemppiä! - Anonyymi
Ei sinun tarvitse hävetä että sinulla on sairaus , eihän muitakaan sairauksia hävetä .yritä pitää kehosi liikkeessä jos jaksat niin tee kävelylenkkejä ja syö ruokasi vaikka miten tuntuu vastenmieliseltä ajattele että jokainen ruoka annos on tarpeellinen sinun kehollesi.
Moni ostaa suklaalevyn kotiinsa ja syö muutaman palan päivässä . Toiset nakertaa pähkinöitä jotka myöskin ovat hyviä joka päivä kourallinen .
Tiedän että ihmisen vointi voi olla todella huono, ja siksi sinun on lupa soittaa apua silloin kun tuntuu ettet tahdo jaksaa,
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst428088- 2194411
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1513857Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1443334PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373109Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58262080Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191728Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621706Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk281382