Ihmisten pitäisi käydä suihkussa ennenkuin tulevat ryhmäliikuntaharrastuksiin esim. tsumpaan tai tanssiin... Tulee kamalan huono olo kun jotkut ihmiset haisevat ummehtuneelle ja vanhalle hielle. Miten joku (jotkut) voi tulla ryhmäliikuntatunnille (tanssiin) haisevana ja likaisena, myös hiukset ovat likaiset ja rasvaiset. Jo jonossa haisee ummehtunut lemu. Luulisi että jokaisella on nykyisin peseytymismahdollisuudet. Olisi kyllä myös kohteliasta käydä suihkussa, pestä myös hiukset ja laittaa puhtaat vaatteet päälle , kun tulee harrastukse pariin. olkoon kotona sitten miten lystää. Kauhea löyhkä ihmisissä kun eivät peseydy, ryhmässä ummehtunit haju voimistuu entisestään todella. Minä käyn aina suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet päälle kun tulen harrastukseen, toivoisin että näin tekisivät myös muut, niin ei tarvitsisi kamalasta hajusta kärsiä ryhmässä.
Peseytyminen ja hygienia
18
566
Vastaukset
- Anonyymi
Joo,naisten kantsii pestä usein ja kunnolla myös se alapää. Se haisee todella inhottavalta nopeasti ilman pesua . Miehellä esinnahkan aluskin haisee helposti pahalle jos ei pese hyvin päivittäin , ja nuorilla pojillakin.
- Anonyymi
Aina kun lähtee ihmisten ilmoille niin pitää peseytyä. Näissä liikuntaharrastuksissa, myös tanssissa ihmisten vanha hiki ja lemu korostuu, kun ihmiset ovat kauan samassa tilassa ja vierekkäin. On kyllä hyvin epämiellyttävää se tunkkainen haju. Kyllä huomaa että henkilöt eivät ole suihkussa käyneet eikä heillä ole puhtaat vaatteet. Viimeksi kun koodattiin itsemme sisään harrastukseen, niin siinä oli viisi ihmistä jonossa lähekkäin ja lemu oli hirveä. Hiuksistakin näkee hygienian tason ihmisillä. Ryhmässä olen aina takana tai ryhmän sivulla, koska keskellä on kauhea lemu. Kerran erehdyin keskelle, enkä mene toista kertaa, todellakin vanha hiki haisi.
- Anonyymi
Jos vaatteet ovat kaapissa kauan ja ottaa ns. paremmat vaatteet käyttöön, kun lähtee esim. teatteriin niin niissä on tunkkainen haju. Ne pitää hyvin tuulettaa tai pestä ennen kuin laittaa ne päällensä. Naulakkojonossa oli epämiellyttävä haju. Peseytykää edes kun menette liikuntaharrastuksiin.
- Anonyymi
Saippuakauppiaan myynninedistämistä, vai?
- Anonyymi
Ei vaan pese se persees sika! Perkele!
- Anonyymi
Ei ole saippuakauppiaan myynninedistämistä. On todella epämiellyttävää kun ihmisessä on lemun ja vanhan hien haju. Lisäksi hiukset ovat likaiset ja rasvaiset ,eikä niitä ole kammattu koko päivänä. Kyllä minunkin mielestä suihkussa käynti on vaivalloista ja kiire tulee, mutta siitä huolimatta pidän huolen että olen puhdas ja myös vaatteet ovat puhtaat. Eikä maksa mitään. Eikä ole rahasta kiinni, joten jokaisella on mahdollisuus olla puhdas. On kyllä törkeää tulla likaisena ihmisten ilmoille.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Moni haisee kuin raato. Perse, mulkkujuusto ja pesemään pillu haisee housujen läpi. Siihen mätänevää suu. Ja näitä on työpaikoilla, kaupoissa ym. Peskää itsenne saippualla ja vedellä ja vaihtakaa vaatteenne. Ja peskää ne hampaann ja syökää aamupala!
- Anonyymi
Ranskassa käyvät suihkussa kerran viikossa ja käsien pesu unohtuu ranskalaisilla WC käynnin jälkeen .eli kyllä maailmaan hajua mahtuu .luin tuon kirjoituksen jostakin netistä .
- Anonyymi
🦨🦨🦨🦨🦅💩💩
- Anonyymi
Ja jotkut ne vain ovat NIIN likaisia, että pitää joka päivä suihkussa käydä! Osa vielä useammankin kerran. MISTÄ tuo lika kertyy? Mistä tulee ja miksi?
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa kun hiukset ovat niin rasvaiset
ja likaiset että ihan oksettaa nähdä kaupassa näitä. Ja katsokaa hyvät ihmiset sinne takana olevaa tukkaannekin, että miltä se näyttää ja näyttäkää sille vettä ja kampaa. Olipa epämiellyttävää istua yhden naisen takana joka ei ollut pessyt eikä kammannut takaa hiuksia, se nyt ainakin on pieni vaiva. Eikä siellä suihkussa ihan joka päivä välttämättä tarvitse käydä, mutta minä kyllä hikoilen niin paljon yöllä että aika usein pitää suihkussa käydä ja hiukset pestä. Omistan myös peilin että näkee myös taakse ja vettäkin tulee hanasta ja suihkusta...on myös saippuaa....ja shampoota...ja kampa.... - Anonyymi
Ji jos köyt lähikaupassa ja kannat raskaita kauppakasseja muutaman kilometrin, hikoiluttaa monia konkunverran . Jos et tuuleta noita vaatteita vaan työnnät suoraan komeroon, ne vaatteet ummehtuu .
- Anonyymi
Pese ydy!
- Anonyymi
Hiki on vallottava tuoksu!
- Anonyymi
Tulee mieleen onko parempi hajuvesi peitto?
- Anonyymi
Kauhea löyhkä. Vaatteissa pistävä löyhkä.pistövä tuoksu.
Tarviiko sitä huuhteluainetta laittaa.?
Ihan oikeasti ihmiset herätkää.
Olisiko pesupulverin vaihto. Ihmettelen jotka kuivaa pyykkiä ulkona ei tarvi huuhteluaibetta lainkaan. - Anonyymi
Röökinpaskan lemu vaatteissa ja parvekkeella se onkin..... samoin jos pesee pyykkinsä niin voimakkaasti hajustetulla pesuaineella että niiden kuivattelun hajusta parvekkeella saa nauttia puoli lähiötä. Moiset pulverit ja nesteet pitäisi kieltää. !!
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156