Aamuseksiä miehen kanssa ehkäistäksesi ettei miehelle tule haluja pettää päivän aikana?
Moniko teistä suosisi
55
520
Vastaukset
- Anonyymi
Suosisin lähtökohtaisesti parisuhteessa miestä, joka ei petä.
- Anonyymi
Mikäs vika siinä aamuseksissä on, oli syy mikä tahansa?
- Anonyymi
Milloin on aamu? Klo 02.00 joo voin harkita.
- Anonyymi
Niin ne legendat kertoo
- Anonyymi
Aamuseksi miehellä on vain fysiologinen tyhjennys.
Ei kuulu edes suhteeseen, vaikka näennäisesti sitä on. Kun heräätte. 0.3 min. Thatsit.
Suihkurunkkaus todnäk parempi 😁🤭😉- Anonyymi
Voisin tarjota sulle saippuat? Selästä alkaen alaspäin.
- Anonyymi
Sinä sen itsesi kanssa kirjoitteleva mies ja AP tiedät passaa itse tietämyksen suhteessa aiheeseen. Kivaa elämänkoulupvää
- Anonyymi
Edell. kirjoitin.
T. Nainen - Anonyymi
Kyllä mä aamullakin panen jos ehtii ja fiilistä, mut emän ton syyn takia.
Jos pettää niin antaa näyttää luontonsa heti alussa niin voin heittää heti suhteen alussa ko. Miehen v i t t u u n, sillä suhteen alussa lemppaaminen on helpompan kun sit kun ollaan yhdes asuttu ja seurusteltu vuosia. Sit tunneside on muodostunu niin vahvaks että kirpasee enemmän heittää petturi ulos suhteesta.
T: Karoliina- Anonyymi
Millainen itseään vihaava luuseri voi kokea esim tämän miehekkään misogynian heijastumahahmon naisen tuottamaksi
- Anonyymi
Aamuseksi klo:5.00 , ihan parasta :D
Kyllä sitä töitä tekis laulellen ja viheltäen..
Paitsi että jos asiat olis noin niin miehellä on selkeästi riippuvuus. - Anonyymi
No eipä ole kyllä käynyt tämä syy mielessä. Muuten kyllä.
- Anonyymi
En kyllä tosta syystä… Ja aika harvoin arkiaamuna ehtii alkaa haluttaa, mutta vapaapäivinä aamuseksi on ihan paras tapa aloittaa päivä😍
- Anonyymi
Huolisin vain miehen, jonka kanssa ei tarvitse pohtia pettämisiä, eikä tehdä toimenpiteitä pettämisen ehkäisemiseksi.
- Anonyymi
Mikäli mies on noin helposti menossa p*meen jotain toista, niin en perään huutele.
Mut joo, aamuässässä ei sinänsä ole mitään pahaa. Kelpaisi siis kyllä.- Anonyymi
p*neen oli tarkoitus sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
p*neen oli tarkoitus sanoa.
Nyt ei ymmärrä, jos laitan i- kirjaimen ekaan, saan pimeen, sanan jonka ymmärrän, mut mitä tarkoittaa sitä sana pineen? Jos laitan saman i- kirjaimen tohon jälkimmäiseen? Ehkä mua ei ole vaan tarkoitettu sanaristikoitakaan täyttämään? Sory vaan, et toi sun juttu menee yli hilseen mulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ymmärrä, jos laitan i- kirjaimen ekaan, saan pimeen, sanan jonka ymmärrän, mut mitä tarkoittaa sitä sana pineen? Jos laitan saman i- kirjaimen tohon jälkimmäiseen? Ehkä mua ei ole vaan tarkoitettu sanaristikoitakaan täyttämään? Sory vaan, et toi sun juttu menee yli hilseen mulla?
joo.... ei sua oo tehty sanaristikoita näköjään tekee...
kaikki muut ymmärsi mitä tarkoitti vaikkei se eka menny ihan nappiin...
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pettäisin kun en tähänkään mennes oo kun odottanut sua nainen?
- Anonyymi
No eikö tuo ny ole si sama jos mies opettelee vetään käteen jos naisen tarttii harrastaa seksiä miehen kanssa siksi ettei tämä kävisi vieraissa onko kyseiset henkilöt silloin toisilleen sopiva pari jos ainoa syy seksin harrastamiselle on se ettei jompikumpi kävisi vieraissa
- Anonyymi
"No eikö tuo ny ole si sama jos mies opettelee vetään käteen"
miesten ei tarvii opetella vetää käteen, ne on kuule poikasena tullu katos oppittuu... - Anonyymi
Miten niin ainoa syy?
- Anonyymi
Et tekisi mitään sen takia. Sellainen mies ei ole minkään arvoinen. Miksi sellaisessa roikkuisin. Hävetkää naiset!
- Anonyymi
Helpottaako apmies tämä möykkääminen?
- Anonyymi
Aamuherääminen joskus kuudelta. Kiitos ei. Ei jaksa. Pettäköön.
- Anonyymi
ainiin unohdin kirjottaa loppuun...
Terveisin: vanha piika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainiin unohdin kirjottaa loppuun...
Terveisin: vanha piikaMiksi ihmeessä unohdit? Mähän saan munaa sormia napsauttamalla. Tarvitse hyviä yö unia sen takia sotkea.
- Anonyymi
En halua seksiä mihinkään kellonaikaan joten..
- Anonyymi
Täällä olisi yksi helppohoitoinen tarjolla- hox naiset ei tässä enää nuorruta
- Anonyymi
Se on miehestä kiinni pelle miehet pettää ja kunnolliset ei
- Anonyymi
Ranskassa katolinen kirkko ei suvaitse avioeroja niin salasuhteet ovat yleisempiä. Siellä naisilla on lääkkeenä tuo aamuseksi, jotta saavat pitää lastensa isän enemmän kotosalla.
- Anonyymi
En tuosta syystä. Jos ei ole luottamusta, ei ole parisuhdetta.
- Anonyymi
🙄🤔😴
- Anonyymi
🥱🛏💤
- Anonyymi
Jos miehellä on rakastava ja ihana seksikumppani ei hänen vieraissa tarvitse käydä.
Oli se aamu tai ilta sellaista... - Anonyymi
Minkä takia mies oletat, että seksi on naisille joku pakkopulla tai kontrolloinnin väline- epäiletkö ettei kukaan ole ollut koskaan messissä ha pidät naisen halua myyttinä? Se selittäisi tuota raskasta itkemistä ja naisista trollailua
- Anonyymi
Moniko mies suosisi aamuseksiä, että nainen ei pettäisi päivän aikana?
Aika absurdi kysymys esitätpä sen miten päin tahansa.- Anonyymi
Aatteles kotirouvalle voi tulla posteljooni tai "putkimies" kylään!
- Anonyymi
niitä on varmasti aikas monta, jotka suosisi aamuseksiä ...olkoon syy vaikka tuo tai ihan mikä vaan... syy voidaan vaikka keksii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatteles kotirouvalle voi tulla posteljooni tai "putkimies" kylään!
Tai Olympos!
- Anonyymi
Kuinka sitä riittäisi kuukaudeksi? Kait kysyä saa? Halaisitko kenties turpaan? Saat pikemmin.
- Anonyymi
Mustasukkainen kumppani haluaa aina tyhjentää kassit kumppanilta, ettei vaan tule halua kiellettyyn?
- Anonyymi
En koskaan enkä varsinkaan tuosta syystä, onneksi ei tarvitsekaan.
- Anonyymi
Puputtihan puputtaa oli seksii tai ei aamutuimaan. Miehen heikko luonne ei ole puolison vika.
- Anonyymi
Minun suhteet lähtee oletuksesta ettei kukaan petä. Jos pettää, niin se on adios.
- Anonyymi
Suohan on kaukana ikävästä kuitenkin. Kuin korkeus syvältä.
- Anonyymi
Hah. Sais mun mielestä lentää ikkunasta ulos jos noin seksiriippuvainen on eikä oma hanskakaan riitä. Tervemenoa ja potku perseelle🙂💩
- Anonyymi
Tämäkin on yksi miesten kiristyskeino saada nainen alistettua panopatjaksi,ei nähdä ihmistä rakastett una,on vaan narsistinen itsekkyys. Narskulle oma saaminen on a ja o. Ja jos ei narsku tarpeeksi oman himon tyydyttämistä saa,alkaa lateleen ehtoja,jos et anna,minulla on oikeus tarpeeni tyydyttää muualla. Niinpä juuri,OMAT ITSEKKÄÄT tarpeet. Ja pah,tuohon ei lähdetä. Panopatjaksi ei aleta. Seksiä saa kun saa ja siihen tyytykööt jos suhteessa tahtoo olla. Muuten se on heissulivei ja parempaa tilalle💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on yksi miesten kiristyskeino saada nainen alistettua panopatjaksi,ei nähdä ihmistä rakastett una,on vaan narsistinen itsekkyys. Narskulle oma saaminen on a ja o. Ja jos ei narsku tarpeeksi oman himon tyydyttämistä saa,alkaa lateleen ehtoja,jos et anna,minulla on oikeus tarpeeni tyydyttää muualla. Niinpä juuri,OMAT ITSEKKÄÄT tarpeet. Ja pah,tuohon ei lähdetä. Panopatjaksi ei aleta. Seksiä saa kun saa ja siihen tyytykööt jos suhteessa tahtoo olla. Muuten se on heissulivei ja parempaa tilalle💩
Kaikenmaailman hiirulaisten lyttäys aloitukset on vallankäyttöä. Yritystä alistaa toinen omiin agendoihinsa. Hallita kuin hitrer konsanaan. Nämä pikku natsit ei enää muuten silmille hyppele. Pienet rääpäleet. Näille on nyt nollatoleranssi. Nuolkaa vaan näppejänne tästlähin.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenmaailman hiirulaisten lyttäys aloitukset on vallankäyttöä. Yritystä alistaa toinen omiin agendoihinsa. Hallita kuin hitrer konsanaan. Nämä pikku natsit ei enää muuten silmille hyppele. Pienet rääpäleet. Näille on nyt nollatoleranssi. Nuolkaa vaan näppejänne tästlähin.💩
Ja sama koskee naisia. Jos omat himot on tärkeämpiä kun rakastava parisuhde,niin eroa ja lähde mässäilemään. Et ansaitse nykyistä parisuhdettasi. Yksinkertaista. Mikä vatun oikeus teillä on vaatia kaikenlaista. Itsekkyys on tämän maailman tyhooja,niin yksilön kuin yleisellä taholla. Minäminä minä ja mun tarpeet! Voi hyvää päivää..💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama koskee naisia. Jos omat himot on tärkeämpiä kun rakastava parisuhde,niin eroa ja lähde mässäilemään. Et ansaitse nykyistä parisuhdettasi. Yksinkertaista. Mikä vatun oikeus teillä on vaatia kaikenlaista. Itsekkyys on tämän maailman tyhooja,niin yksilön kuin yleisellä taholla. Minäminä minä ja mun tarpeet! Voi hyvää päivää..💩
Olen kiitollinen etten syntynyt öky perheeseen. Olen kiitollinen etten ole siten tullut rahalla ja vallalla aivopestyksi, olen kiitollinen etten ole kokoomuslainen ,maailman tuhoaja. Olen oivaltanut,että olen hemmetin onnekas. Mieluummin palvelen kun olen palveltavana. Mieluummin köyhä kuin rikas. Ja silti minulla on aivan kaikki mitä tarvitsen. Öky ei voi tällaista ymmärtää. Öky on aivan ulkona että mitä hittoa? Öky ajattelee että tuon täytyy olla kade,sairas muuta halveksittavaa. Eihän tuollainen ajatusmaailma voi olla todellista. Täysin käsittämätöntä!💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiitollinen etten syntynyt öky perheeseen. Olen kiitollinen etten ole siten tullut rahalla ja vallalla aivopestyksi, olen kiitollinen etten ole kokoomuslainen ,maailman tuhoaja. Olen oivaltanut,että olen hemmetin onnekas. Mieluummin palvelen kun olen palveltavana. Mieluummin köyhä kuin rikas. Ja silti minulla on aivan kaikki mitä tarvitsen. Öky ei voi tällaista ymmärtää. Öky on aivan ulkona että mitä hittoa? Öky ajattelee että tuon täytyy olla kade,sairas muuta halveksittavaa. Eihän tuollainen ajatusmaailma voi olla todellista. Täysin käsittämätöntä!💩
Ja on näitä ökyjä tässä tyrkyllä ollut,mutta pelkään että heidän kanssa minusta tulisi samanlainen. En ota sitä riskiä. Sillä se on suuri riski,tiedostan sen.Raha on perkele, sen koukkuun kun jää niin se on menoa se. Ja sen jälkeen en koskaan voisi enää arvostaa itseäni. En olla vapaa,en itsenäinen oma rohkea ajattelia. Minusta tulisi orja ja samaa pskaa💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on näitä ökyjä tässä tyrkyllä ollut,mutta pelkään että heidän kanssa minusta tulisi samanlainen. En ota sitä riskiä. Sillä se on suuri riski,tiedostan sen.Raha on perkele, sen koukkuun kun jää niin se on menoa se. Ja sen jälkeen en koskaan voisi enää arvostaa itseäni. En olla vapaa,en itsenäinen oma rohkea ajattelia. Minusta tulisi orja ja samaa pskaa💩
Ja nämä lahkopomot on olevinaan niin Jeesuksen palvelioita. Rikastuu tyhmillä seurakuntalaisilla joihin vetoaa,iloista antajaa jumala rakastaa. Ei yksikään rikas pääse jumalan valtakuntaan,sanoo sana. Ja vielä pahempi,että härskisti seurakuntalaisilla rahastaa. Lahkopomot on aina rikkaita. Yhtäkään köyhää sellaista ei ole. Siinä on piru pesinut lammasten vaatteisiin. Eivät ymmärrä että raha ja mammona on juuri se piru. Minunkin lahkoveljet leveilee asuntovaunuillaan ja kehuu kuin jumala heitä näin siunaa. Ja pah. Jos siunaisikin niin siksi,että jakaisit siitä siunauksesta tarvitseville etkä omisi röyhkeästi itsellesi. Itsepetosta kaikki lahkolaisuus. Rahastusta ja hyväksikäyttöä. Nämä on nähty.💩
- Anonyymi
Hmm... Mulle itselleni heräisi pettämishaluja tai oikeammin haluja vaihtaa koko mies, jos pitäisi miettiä keinoja ehkäistä miehen haluja pettää. 🤔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086