Sano miltä sydämessäsi tuntuu?
Sano Mies rehellisesti ketä rakastat nyt?
89
1965
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan erästä tummaa naista jota en tunne kovin hyvin. Mutta en halua, koska jollain tasolla tiedän että särkee taas sydämeni.
- Anonyymi
Taas särkee sydämesi?
- Anonyymi
Mäki yhtä tummaa miestä🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki yhtä tummaa miestä🤍
Määki yhessä tummassa Mäessä?
Minä en saa rakastaa ketään.
- Anonyymi
Ajattelin että sinulla voisi olla sellainen ongelma. Tarvitsetko enemmän porukkaa kanssasi asumaan, parantaisi tilannettasi ja alkaisit voimaan paremmin.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin että sinulla voisi olla sellainen ongelma. Tarvitsetko enemmän porukkaa kanssasi asumaan, parantaisi tilannettasi ja alkaisit voimaan paremmin.
Mitä ihmeen porukkaa asumaan kanssani? Olisi aika outoa ja pelottaavaa ottaa ihan randomeita tyyppejä tänne asumaan. Aivan kammottava ajatus. Kyllä minä pärjään yksin oikein hyvin.
- Anonyymi
Sä tuskin edes tiedät mitä rakkaus on missään muodossa mu äkkiseltään hyväksikäytön jalontaidon taidat osata mahdoitko jo oppia sen kotoa
- Anonyymi
Välillä tuntuu että yhtä rakastan ja välillä on vaan tyhjää ja hiljaista. Toivo katoaa kokonaan ja tajuan miten yksin olen, ja ettei ole mitään merkkejä siitä että olisin mitenkään toivottu ihminen hänen elämässään.
- Anonyymi
..en kutsu rakkaudeksi. Jotain omaa sekoilua.
- Anonyymi
Tuo on vaikeaa. Itselläni on samanlaista ja tulee fiiliksiä siitä, ettei olisi edes oikeutta tuntea niin kuin tuntee. Ja välillä vaan sattuu, kun tuntee. Olen viallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vaikeaa. Itselläni on samanlaista ja tulee fiiliksiä siitä, ettei olisi edes oikeutta tuntea niin kuin tuntee. Ja välillä vaan sattuu, kun tuntee. Olen viallinen.
Jokaisessa meissä on jotain vikaa mussa on sen verran paljon vikoja et sitä ei monikaan edes uskois suurinta ihmetystä saattais aiheuttaa että kui on edes mahdollista että tulen itse itseni kanssa toimeen no se ei ole edes mikään ihmettelemisen aihe mä olen tottunu itse itseäni piiskaamaan ja jopa vaatimaan itseltäni mahdottomia ongelmaksi siinä toki muodostuu se että sitä päivää tuskin tulee koskaan ettäkö olisin itse tyytyväinen itseeni elämääni olen tyytyväinen itse osaan elää vaatimuksineni itseäni kohtaan ihan tyydyttävää elämää mikä on jo paljon enemmän si taas kun mitä enemmistö maailman väestöstä voi sanoa omasta elämästään ja uskaltaisin jopa veikata jot kukaan toinen ei osaa itse itseltään vaatia enemmän kuin mitä itseltäni vaadin silti en kuitenkaan vaadi itseltäni täydellisyyttä sitä taas pidän mahdottomana ettäkö voisi olla täydellinen aina voi olla vähä enemmän kun tarpeeksi yrittää oliko tarpeeksi vaikeasti kerrottu että enemmistö ei edes ymmärrä mitä tällä tarkoitan
- Anonyymi
Sama kuin monta vuotta sitten, ei se lopu.
- Anonyymi
Sinua ja tulevaisuudessa haluaisin, että asuttaisiin jossain järven rannalla kivasti❤
- Anonyymi
Pitäisitkö siitä? Voitaisiin olla pahimman talven joskus pois täältä suomessa lämplsessä relax❤😄
- Anonyymi
Aloittaja ei ole Snainen.
- Anonyymi
Naista, joka osaa hämmentää välillä, mutta kun, hän on lähelläni niin, mieleni on saapunut kotiin.
- Anonyymi
Samoin sanoisin minäkin miehestä. Kun hän on lähellä, tuntuu että kaikki on kohdillaan ja tämä ei ole mikään uusi tunne. Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sanoisin minäkin miehestä. Kun hän on lähellä, tuntuu että kaikki on kohdillaan ja tämä ei ole mikään uusi tunne. Naiselta miehelle.
Ja taas mieheksiluulija on flirttailemassa täysin tuntemattomille.
Se siitä rakkaudesta. Et sä oo rakastunu. Haluut vaan huomioo. Olet siis vain yksinäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siitä rakkaudesta. Et sä oo rakastunu. Haluut vaan huomioo. Olet siis vain yksinäinenÄlä sinä vammainen osallistu näihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulta ole kysytty mitään.
- Anonyymi
Hyvin kuvattu, komppaan.
Sama tunne aina kun erään naisen lähelle tulee.
Vaihdettiin muuten aivan hetki sitten viestejä hänen kanssaan luurien kautta.. .. 💟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siitä rakkaudesta. Et sä oo rakastunu. Haluut vaan huomioo. Olet siis vain yksinäinenSinulla on mieheksi tietämisestä ja kaikesta muusta mahdollisesta uhriutuva mies todella synkkiä ja samalla teennäisiä nämä keskustelut itsesi kanssa. Ilmeisesti hingut huomiota eritoten näillä teennäisillä naisten välisillä riidoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä vammainen osallistu näihin.
Sanoisin samaa sinulle kun kompastut tuohon miehen narratiiviin joka kerta kun se raivoaa täällä itsensä kanssa🥱 Ps onpa hienostunutta kielenkäyttöä saisiko tilata workshopin tms firman kautta?
- Anonyymi
Mulla oli yhden naisen kanssa vähän tuohon tyyliin tunne. Oisin voinu asua vaikka teltassa sen kanssa, niin se ois ollu kuin paras talo ja koti maan päällä, jos vain hän oli siinä vierellä. Ihan sama vaikka kuusen juurella, mutta hänen kanssaan tunsin aina olevani kotona. Oli se sen verran rakas ihminen mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin samaa sinulle kun kompastut tuohon miehen narratiiviin joka kerta kun se raivoaa täällä itsensä kanssa🥱 Ps onpa hienostunutta kielenkäyttöä saisiko tilata workshopin tms firman kautta?
Sä saatat jonain päivänä kompastua noihin narratiiveihis. ✌️ Ei millään pahalla, mutta.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli yhden naisen kanssa vähän tuohon tyyliin tunne. Oisin voinu asua vaikka teltassa sen kanssa, niin se ois ollu kuin paras talo ja koti maan päällä, jos vain hän oli siinä vierellä. Ihan sama vaikka kuusen juurella, mutta hänen kanssaan tunsin aina olevani kotona. Oli se sen verran rakas ihminen mulle.
Just näin sen tuntee kun syvälle osuu.
Täytyypä sanoa hänelle: Tiedätkö S, olisin onnellinen vaikka asuisimme teltassa kuusen juurella. Se olisi silti maailman hienoin koti vain koska sinä olisit siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Närrätiff
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä saatat jonain päivänä kompastua noihin narratiiveihis. ✌️ Ei millään pahalla, mutta.....
Närrätifffssss
- Anonyymi
https://youtu.be/hbGl16Ax8OQ?feature=shared
Hänellä on punaruskeat hiukset. Ja ihan hyvältä tuntuu. M>N- Anonyymi
Mikael Gabriel - Älä herätä mua unesta / MikaelGabrielVEVO
https://www.youtube.com/watch?v=IKeJBUjKFE4
Eminem - Not Afraid / EminemVEVO
https://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s
- Anonyymi
Samaa ainutta naista, jolle olen kertonut rakastumisesta. Olen kyllä vuodessa saanut tunteet poljettua aika hyvin alas, koska häntä ei todellakaan kiinnostanut. Jos hän joskus vielä haluaa minut ja olen sinkku, niin minut hän tulee saamaan. Nyt on kuitenkin aika ihastua uudestaan, koska tunteilla häneen ei ole näillä näkymin tulevaisuutta. No siinä nyt sitten tunteet rehellisesti sanottuna. - tee
- Anonyymi
Kirsiä, on itseäni vanhempi nainen.
- Anonyymi
Naispuolista työkaveria...ruskeat silmät ja se tietty lämmin hedelmä odottaa...
- Anonyymi
Ai etelän hetelmä. 😄
- Anonyymi
Vauvalle kuuluu sydämmeni
- Anonyymi
Tiinahan se on yhä mielessä. Tosin hetkittäin mieli etsii muitakin kohteita ja hekumoi ajatuksella niistä. Mutta se on vaan hetkittäistä.
- Anonyymi
Entistä puolisoani. Ja miltäkö tuntuu sydämessäni? Repivältä ikävältä. Polttavalta kaipaukselta. Lohduttomilta tunteilta. Yksinäiseltä, vaikka ympärilläni olisi sadoittain ihmisiä. Onnelta, että hänellä on toinen, jonka kanssa on onnellinen.
Joskus ikäänkuin kuulisin aaltojen lyövän maihin mereltä kuiskauksia, jotka kertovat hänenkin kaipaavan minua. Ei ole merta, joten todellakin sanottava, että ikäänkuin. On vain pieni ranta ilman merta. Siinä ei näy aaltoja, en kuule siitä myöskään niitä kuiskauksia. En ole hullukaan, mutta jostainhan ne tulevat. Toiveajattelusta??
Ihan pihalta taas- Anonyymi
Ennen oli merenranta ja omat metsäpolut, sienetkin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen oli merenranta ja omat metsäpolut, sienetkin 🙂
En tiedä sinusta, mutta minulla järvenranta nyt. Silloinkin oli, kun hän oli vielä luonani. Metsäpolut ja sienet ovat edelleenkin niin kuin lähes joka puolella maatamme.
- Anonyymi
Yksi nainen töistä on mielessä.
- Anonyymi
Minkälainen työpaikka? Oletko ollut häneen yhteydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen työpaikka? Oletko ollut häneen yhteydessä?
Hyvin vähän, en viitsi häiritä. Silti on mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon viimeksi? (Sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä häiritse häntä. Ole vaan yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä häiritse häntä. Ole vaan yhteydessä.
Kiitos tästä, mutta tiedän että se mielessä oleminen on hyvin yksipuolista. Joten annan olla.
- Anonyymi
Erästä Naista joka on sydämessäni ja syvällä...
- Anonyymi
Millä kirjaimella sydänmeen sopukoihin päässeen naisen nimi alkaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella sydänmeen sopukoihin päässeen naisen nimi alkaa ?
No tuo "naisen" alkukirjaimen isoksi muuttaminen viittaisi siihen, että N-naisesta on kyse...
sivusta
- Anonyymi
Pitkällään https://youtu.be/uzDxqUciqEg?si=VSI7_NRKPIYljG-8
Ihan mahallaan.- Anonyymi
Anna Eriksson Jos Mulla Olisi Sydän / ANNAERIKSSONLIVE
https://www.youtube.com/watch?v=VCpTmMPWg94
- Anonyymi
Miksi se tänne pitää kertoa? Kyllä nainen tietää. m>n
- Anonyymi
Ihanaan kauniiseen tummahiuksiseen M-naiseen olen minä aivan pihkassa. ❤
- Anonyymi
Miesnaiseen. Transuun.
- Anonyymi
Ja minä R-mieheen. Vienyt mun sydämen. ❤️
- Anonyymi
Onko sillä mitään merkitystä enää?
- Anonyymi
Voi ollakkin.
- Anonyymi
En kohta enää ketään naista tai muutakaan. Lapsiani rakastan tietenkin
- Anonyymi
Kehenkä sä tällä yrität vedota tiesikkö että se karkottaa ihmiset läheltä kun sanot että olet kyvytön tuntemaan oikiastaan mitään toista kohtaan mulla kesti jonkin aikaa oppia kuinka pystyn varmimmin saada olla rauhassa niin halutessani mu opin siinä todella hyväksi tosin joutuu myös opetella piilottaan sen millainen todella on jotta pystyy antamaan riittävän kylmän vaikutelman itsestään se toki helpottaa asiaa kun on miltei kyvytön tuntemaan sääliä
T naista.
- Anonyymi
Transunaista. Minä. Mulke tehdään peeenis ensi viikolla. Pyysin paksun.
- Anonyymi
Tuskin rehellisyys kuuluu juurikaan nimenomaan tälle palstalle. Rehellisyyteen kuuluu tarinansa ja siihen on tehtävä matka.
- Anonyymi
Sanoisin ennemmin ihastuminen on tunne mitä tunnen Susannaa kohtaan.
- Anonyymi
Rakastan hoo naista
- Anonyymi
Hoo nainen taas t miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoo nainen taas t miestä.
Ihana kuulla rakas h 😊💗
- Anonyymi
En laita kirjaimia... Naista joka ravistaa minua päivittäen aivan uskomattomalla
tunteella... Toinen kommentti täällä minulta Sinulle Enkelini - Anonyymi
Vee nainen 😊
- Anonyymi
W@ttu-nainen. On se kone.
- Anonyymi
JJPH
- Anonyymi
Sillä on kone. Sydämentahdistin. Paristokäyttöinen. Ei tunteita.
- Anonyymi
Edelleenkään tunteilla ja sydämmellä ei ole mitään tekemistä keskenään tunteet ovat asioita joita ihminen käsittelee mielessään näin yksinkertaistettuna tunne on sama kun tuntemus tuntemus on taas sama kuin miltä jokin pinta tuntuu ihoa vasten kun sitä koskettaa vieläkö pitää yrittää yksinkertaisemmin asiaa yrittää idiootille kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään tunteilla ja sydämmellä ei ole mitään tekemistä keskenään tunteet ovat asioita joita ihminen käsittelee mielessään näin yksinkertaistettuna tunne on sama kun tuntemus tuntemus on taas sama kuin miltä jokin pinta tuntuu ihoa vasten kun sitä koskettaa vieläkö pitää yrittää yksinkertaisemmin asiaa yrittää idiootille kertoa
Eihän se niin väittänytkään. Kertoi, että on tahdistin. Paristokäyttöinen. Sitten kertoi, ettei ole tunteita. Taisit itse nyt olla se i.diootti.
- Anonyymi
Siis kysymykseen
"Mies, miltä sydämessäsi tuntuu"- Anonyymi
Tahdistimelta? Ei miltään, kun ei sykettä? Ja oikea vastaus on.....?
- Anonyymi
En ainakaan sinua js se tuntuu hyvältä!
- Anonyymi
Se on hyvä se jos tuntuu hyvältä mutta tunnetaanko me edes?
- Anonyymi
El bimbo on vain mies, hän joka naisen ties!
- Anonyymi
Tällä hetkellä vain rakas karvainen ystäväni ja elämänkumppanini! Ihana tapaus, kun ei pahemmin motkota ja toimii käskystä :)
- Anonyymi
Rakastan isoa penistäni
- Anonyymi
Onhan se tuokin jotain ..
- Anonyymi
Onnea rakastat edes jotain oletko onnistunu ottamaan itseltäsi vielä suihin jos et ni eihän se silloi mikään iso ole jääkö toiseksi jopa katkaravulle
- Anonyymi
En tiiä... Narrasin. Tietysti tunnen jotain koskettavaa ylitsepääsemätöntä hulluutta
- Anonyymi
Miksi sydämmessä pitäisi tuntua miltään ymmärtääkseni sydämmen tehtävä ei ole mitään sen kummempaa kuin pitää kehon verenkiertoa yllä
- Anonyymi
No kokeilepas huviksesi, miltä tuntuu ilman sydäntä. Kokeile, tuntuuko enää missään sen jälkeen.
- Anonyymi
Sano Mies rehellisesti ketä rakastat nyt?
No täälä palstalla on YX eritisen tärkeä, YX Anonyymi?
Enempää en asiaa avaa. - Anonyymi
Sitä että pikkuista tässä vartoon ja olen hyvä isä
- Anonyymi
K-naista, kaikkea hänessä, vartaloa ja luonnetta. Flirttiä pitemmälle emme ole vielä edenneet. Kovasti haluttaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739