On niin dramaattisia suhteita? Tuntuu et joka päivä on joku draamakohtaus menossa.
Miks toiset ihmiset ei osaa olla tyytyväisiä tylsään arkeen vaan hakemalla hakee draamaa?
Esim. Muijas tuntuu tasasen hetken kohdalla etsivän merkkejä pettämisestä ja kehittelevän päässään dramaattisia juonitteluja joissa häntä petetään täällä erilaisten ”narratiivien” alle kätkeytyen?
Eikä naises osaa elää tasapainoisessa suhteessa onnellisena?
Trolli, miks sulla ja sun naisilla joita valkkaat suhteisiin
16
173
Vastaukset
- Anonyymi
No en nyt tiedä. Nyksäni on 25vee ja on vasta ekassa suhteessaan ollessaan ksnssani ja tämä on järkässään vasta minun kolmas parisuhde ja oon sentään jo 41v. Ja yhdenyön tai lyhyitä juttuja en ole harrastanu koskaan.
Nyksä on tasapainoinen rauhallinen nainen. Vuorotöitä paiskii hoitajana
Minä olin vuorotyöläinen ja nykyään olen taas sit itc-alan parissa ollut 2,5v
Mutta enpä taidakaan olla juuri se rölli vaan yksi monista- Anonyymi
Taidat sä se olla. Ei se ammattia katso jos luonne on epävakaa ja tarvii jatkuvasti ”kiihoketta” erilaisista dramaattisista käänteistä suhteessa ja jos niitä ei ole niin sitten niitä luodaan oman mielikuvituksen avulla.
Sellaset suhteet jääkin tyngiksi koska draaman hakuisuus johtaa riitoihin ja mahdollisesti tää dramaattinen osapuoli hakee draamaa myös kostopettämisellä kun luo sellasen mielikuvitusdraaman että häntä petetään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat sä se olla. Ei se ammattia katso jos luonne on epävakaa ja tarvii jatkuvasti ”kiihoketta” erilaisista dramaattisista käänteistä suhteessa ja jos niitä ei ole niin sitten niitä luodaan oman mielikuvituksen avulla.
Sellaset suhteet jääkin tyngiksi koska draaman hakuisuus johtaa riitoihin ja mahdollisesti tää dramaattinen osapuoli hakee draamaa myös kostopettämisellä kun luo sellasen mielikuvitusdraaman että häntä petetäänTuskinpa olen. Niinkun tuossa jo sanoin, mulla on tasan kolme suhdetta joista tämä nykyinen se kolmas. Tuo tyttö oli 20 kun alettiin seurustella ja on sittemmin kihlauduttukin. Mulla ei lyhyitä suhteita ole. Ja minun ikään taas, 41, kolme seurustelusuhdetta on aikas vähän.
Se taas etten yhdenyön juttuja harrasta johtuu perus introvertista luonteesta ja siitä, etten käy juottoloissa tai yöelämässä lainkaan.
Mitä tulee kumppaneihin. Voinet kuvitella itse sen, että hoitajan hommissa ei epävakaat tuuliviirit pärjää. Käypä ite kokeile sitä työtä, jos oletat helpoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa olen. Niinkun tuossa jo sanoin, mulla on tasan kolme suhdetta joista tämä nykyinen se kolmas. Tuo tyttö oli 20 kun alettiin seurustella ja on sittemmin kihlauduttukin. Mulla ei lyhyitä suhteita ole. Ja minun ikään taas, 41, kolme seurustelusuhdetta on aikas vähän.
Se taas etten yhdenyön juttuja harrasta johtuu perus introvertista luonteesta ja siitä, etten käy juottoloissa tai yöelämässä lainkaan.
Mitä tulee kumppaneihin. Voinet kuvitella itse sen, että hoitajan hommissa ei epävakaat tuuliviirit pärjää. Käypä ite kokeile sitä työtä, jos oletat helpoksi.No mulla on tuttu lähihoitaja joka käyttää huumeita, kannabista ja on välillä jälkihöyryis töissäkin. Käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi jonka takia persoonallisuushäiriö syntyny. Hänellä on diagnoosi tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö
20 vuotias teini on aika känkkäränkkä. Murrosikä vielä päällä. Aivot ovat valmiit vasta 25 vuotiaana. Joudut varmaan ottaan vastaan sellaisia teineille ominaisia känkkäränkkäily kohtauksia jossa tyttö jumpittelee ja uhmailee, kiukuttelee ja raivoo eikä järkee kuuntele? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa olen. Niinkun tuossa jo sanoin, mulla on tasan kolme suhdetta joista tämä nykyinen se kolmas. Tuo tyttö oli 20 kun alettiin seurustella ja on sittemmin kihlauduttukin. Mulla ei lyhyitä suhteita ole. Ja minun ikään taas, 41, kolme seurustelusuhdetta on aikas vähän.
Mitä tulee kumppaneihin. Voinet kuvitella itse sen, että hoitajan hommissa ei epävakaat tuuliviirit pärjää. Käypä ite kokeile sitä työtä, jos oletat helpoksi.Ja tää mun tuttavani on lapsuudem hyväkskäytön takia kykenemätön normaaleihin suhteisiin.
Itse puhui joskus että hakee rutkasti itseään vanhempia hyvin ongelmaisia miehiä itselleen. Yleensä huumausaine tai mielenterveysongelmista kärsiviä.
S e k s i on pelkkää s e k s i ä, hän ei osaa luoda rakkaus ja kiintymyssuhdetta
Ja hän kokee kehonsa olevan käyttötavaraa ja siks harrastikin paljon irtosuhteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulla on tuttu lähihoitaja joka käyttää huumeita, kannabista ja on välillä jälkihöyryis töissäkin. Käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi jonka takia persoonallisuushäiriö syntyny. Hänellä on diagnoosi tunne-elämältä epävakaa persoonallisuushäiriö
20 vuotias teini on aika känkkäränkkä. Murrosikä vielä päällä. Aivot ovat valmiit vasta 25 vuotiaana. Joudut varmaan ottaan vastaan sellaisia teineille ominaisia känkkäränkkäily kohtauksia jossa tyttö jumpittelee ja uhmailee, kiukuttelee ja raivoo eikä järkee kuuntele?Joo mutta känkkäränkiä on minunkin ikäsissä. Ei nämä adiat ikään ole sidottuja.
Vetelet nyt yleistäen mutkia suoriksi.
Sinäkö nyt vertuuttelet, että kumppanini käyttää huumeita?
Kyllä se minä meistä kahesta paremmin hänet tunnen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää mun tuttavani on lapsuudem hyväkskäytön takia kykenemätön normaaleihin suhteisiin.
Itse puhui joskus että hakee rutkasti itseään vanhempia hyvin ongelmaisia miehiä itselleen. Yleensä huumausaine tai mielenterveysongelmista kärsiviä.
S e k s i on pelkkää s e k s i ä, hän ei osaa luoda rakkaus ja kiintymyssuhdetta
Ja hän kokee kehonsa olevan käyttötavaraa ja siks harrastikin paljon irtosuhteitaJa kuten sanoin tämä on hälle hänen eka suhde. Meissä on samaa hänen kanssaan se, että olemme kumpikin ujoja introvertteja ja jos radikaalisti sanon, ei liioin seksuaalisia ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää mun tuttavani on lapsuudem hyväkskäytön takia kykenemätön normaaleihin suhteisiin.
Ja hän kokee kehonsa olevan käyttötavaraa ja siks harrastikin paljon irtosuhteitaNo se on harmi, että niin on ollu.
Mutta älä yleistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten sanoin tämä on hälle hänen eka suhde. Meissä on samaa hänen kanssaan se, että olemme kumpikin ujoja introvertteja ja jos radikaalisti sanon, ei liioin seksuaalisia ihmisiä
Teini jonka eka suhde? Kuulostaa siltä etten yhtään ihmettele epävakaan dramaattista taistelusuhdetta!
Murrosikä kesken ja vielä eka suhde jossa harjotellaan parisuhdetaitoja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teini jonka eka suhde? Kuulostaa siltä etten yhtään ihmettele epävakaan dramaattista taistelusuhdetta!
Murrosikä kesken ja vielä eka suhde jossa harjotellaan parisuhdetaitoja!Kyllä hän ihan aikuinen ihminen oli kun suhteen aloitti. Ja arvaa missä iässä mulla oli eka suhde? 29-vuotiaana. Sitä ennen olin myöskin neitsyt, kuten oli tämä nykyinen kumppanini aloittaessaan kanssani.
Kaikki vain ei aloita jyystää murrosiässä. Se on itseasiassa päinvastoin kypsää toimintaa kun jaksaa odottaa ja lähtee suhteeseen vasta kuin siltä tuntuu.
Vaikuttaa siltä ikään kuin toivoisit meillä menevän huonosti ja arvostelet ihmisiä, joita et edes tunne. Miten kypsästi itse koet käyttäytyväsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ihan aikuinen ihminen oli kun suhteen aloitti. Ja arvaa missä iässä mulla oli eka suhde? 29-vuotiaana. Sitä ennen olin myöskin neitsyt, kuten oli tämä nykyinen kumppanini aloittaessaan kanssani.
Kaikki vain ei aloita jyystää murrosiässä. Se on itseasiassa päinvastoin kypsää toimintaa kun jaksaa odottaa ja lähtee suhteeseen vasta kuin siltä tuntuu.
Vaikuttaa siltä ikään kuin toivoisit meillä menevän huonosti ja arvostelet ihmisiä, joita et edes tunne. Miten kypsästi itse koet käyttäytyväsi?20 vuotias on teini vielä. Teinille tyypillinen tunne-elämän impulsiivisuus, uhmakkuus ja vihanhallinta.
Eli itkupotkuilla yritetään saada tahto läpi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ihan aikuinen ihminen oli kun suhteen aloitti. Ja arvaa missä iässä mulla oli eka suhde? 29-vuotiaana. Sitä ennen olin myöskin neitsyt, kuten oli tämä nykyinen kumppanini aloittaessaan kanssani.
Vaikuttaa siltä ikään kuin toivoisit meillä menevän huonosti ja arvostelet ihmisiä, joita et edes tunne. Miten kypsästi itse koet käyttäytyväsi?Ja suurinta osaa 20 vuotiasta auttaa vanhemmat useita kertoja viikossa.
Maksaa laskua, lainaa rahaa, pesee pyykit, ostaa vaatteita, lainaa autoo, auttaa kaikessa.
Ja useat asuukin vielä täysin vanhempien kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotias on teini vielä. Teinille tyypillinen tunne-elämän impulsiivisuus, uhmakkuus ja vihanhallinta.
Eli itkupotkuilla yritetään saada tahto läpiVarmaan joillain onkin, mutta hällä ei tunne-elämän heilahtelua ole ollut.
Niinkun sanoin, olettelet asioita ihmisistä joita et edes tunne.
Tällä keskustelulla ei näytä olevan edellytyksiä, ei johda mihinkään
Joten mun puolelta sanon hyvää päivänjatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joillain onkin, mutta hällä ei tunne-elämän heilahtelua ole ollut.
Niinkun sanoin, olettelet asioita ihmisistä joita et edes tunne.
Tällä keskustelulla ei näytä olevan edellytyksiä, ei johda mihinkään
Joten mun puolelta sanon hyvää päivänjatkoa.Silti vastasit tähän aloitukseen!
Epäilen että vastasit koska osui sinuun ja nyt yrität kieltää suhtees ongelmat.
Se vie aikaa kun pystyy myöntään että suhde on huonoilla kantimilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja suurinta osaa 20 vuotiasta auttaa vanhemmat useita kertoja viikossa.
Maksaa laskua, lainaa rahaa, pesee pyykit, ostaa vaatteita, lainaa autoo, auttaa kaikessa.
Ja useat asuukin vielä täysin vanhempien kanssaPlus se vielä, että hänen vamhempi on kuollut. Toinen vanhempi ei hänestä juurikaan välitä.
Nyt tietysti oletat, että hän on siitä syystä kanssani ja että elätän häntä. Sanon jo ennakkoon: hänellä on oma palkka, mulla oma. Ja omillamme elämme vaikka mentäs avioonkin asti. Toki me sillon tällön heitetään toisilleen tyyliin kymppi pari "käytkö sää vuorostas ruokakaupassa" tms. Ei me semmosia lasketa. Mutta pääpointti, molemmat elämme tuloillamme.
Kaikki ei ole samaa "teinimassaa". Me ollaan kukin yksilöitä.
Ja nyt, hyvää tiistaita moikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus se vielä, että hänen vamhempi on kuollut. Toinen vanhempi ei hänestä juurikaan välitä.
Nyt tietysti oletat, että hän on siitä syystä kanssani ja että elätän häntä. Sanon jo ennakkoon: hänellä on oma palkka, mulla oma. Ja omillamme elämme vaikka mentäs avioonkin asti. Toki me sillon tällön heitetään toisilleen tyyliin kymppi pari "käytkö sää vuorostas ruokakaupassa" tms. Ei me semmosia lasketa. Mutta pääpointti, molemmat elämme tuloillamme.
Kaikki ei ole samaa "teinimassaa". Me ollaan kukin yksilöitä.
Ja nyt, hyvää tiistaita moikka.Niin sitä vedotaan mutta myöhemmin kun sama tyttö 41 v ja miettii itseään 20 v nä miettii et hän oli sillon ihan kakara.
Sillee se menee. 20 v luulee et on aikuinen mut 20 v aikuisuutta ei oo turhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro294645Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3192945- 1311698
Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1161683Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu651583Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2791158Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i111918Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111813Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata79787Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis81755