Olen täysin varma

että rakastan Sinua. Onneks emme asu yhdessä, tämä ois varmaan maan päällinen taivas, niin taivaallista, etten henkeä sais. Tämä on liian hyvää ollakseen totta, joten pidetään tätä harhana ja epäonnistumisena. Turhana, arkipäiväisenä, epätodellisena.

Vastustellaan kovasti, juostaan karkuun, katkotaan välejä, etsitään tekosyitä.
Nämä asiat me osataan,
muttei lähentyy.

4

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin on kumma juttu. Kokemusta samasta. Yksi hymy ja jonkinlainen avoin lähestyminen minun suuntaan paikkaisi jo paljon.

      • Mull on kokemus vaan karkuun juoksemisesta ja vähättelystä, välttelystä, Staattisesta tilasta, jossa ei muutoksia synny. Odotellaan vaan täysikuuta, ja sitten taas odotellaan, että aurinko nousee. ja Sama toistaen.


      • Anonyymi
        MangoSitruuna kirjoitti:

        Mull on kokemus vaan karkuun juoksemisesta ja vähättelystä, välttelystä, Staattisesta tilasta, jossa ei muutoksia synny. Odotellaan vaan täysikuuta, ja sitten taas odotellaan, että aurinko nousee. ja Sama toistaen.

        Huhhuh...on se rankkaa. Minulla se toinen osapuoli poistui ihan kuvioista. Viimeksi näin kesällä ohimennen ja hänen reaktio oli aika konkreettinen, sanoisinko.

        Yritän itse vaan päästä tunteellisesti jaloilleni ja hyväksyä, ettei meitä vaan yksinkertaisesti tule.

        Ehkä hän tuntee jotenkin samoin tai ei edes halua minua enää. Ihan varmasti varattu ainakin välillä.

        Palstalla olo helpottaa, mutta herättää aina turhia toiveita, mut jossen palstaile ja puhu hänestä, niin minut saa valtaansa ihan kaameista kaamein tunne.

        On yhtä helvettiä nähdä häntä eikä mitään tapahdu ja yhtä helvettiä kun ei nää ollenkaan. Sydämestäni toivon, että hänellä olisi vähintään yhtä paha olo. Ehkä vielä miehekkäällä syyllisyydellä maustettuna.

        Vielä olisi kokematta se parisuhdehelvetti😛

        Hei pitkä hoikka mies, ollaanko ensin kavereita, kidutaan, teeskennellään välinpitämätöntä ja järjestetään sitten kummankin elämän pahin parisuhdekokemus? Olisin jo valmis! Kuivaharjoittelukausi on jo käyty läpi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe