Että pääsen isän luo. Muutenkin ahdistaa koko elämä ja lähes kaikki asiat. Naisetkaan ei tykkää musta. Olen ollut masentunut ja ahdistunut jo lähes 20-vuotta elämästäni. Kaikkien asioiden hoitaminenkin on yhtä tuskaa.
MasentunutMies
Haluan tappaa itseni
35
956
Vastaukset 35
- Anonyymi
Lähinnä rukoilen että mut otettais jo pois täältä ettei tarvi itsaria tehdä.
Masentunutmies - Anonyymi
Itsemurha ei kannata ainaskaan. Seuraavassa elämässä on sama ongelma edessä. Homeopaattista lääkkeistäkin on apua. Ainakin Aurum met kannattaisi ottaa, ja ehkäpä joitakin muitakin riippuen masennuksen syistä.
Henkisyyden tutkiskelun puute on usein syynä masennukseen. Henkinen kehitys on osa ihmisen elämän tarkoitusta. Ehkäpä NDE vieoiden tai Channelin Erik vidoiden katselusta olisi apua, ja myöskin erilaisiin henkisiin tilaisuuksiin kannattaisi mennä kuuntelemaan.
Kaikilla meillä on myös henkioppaita, joilta voi aina pyytää ohjausta, jos ei itse Luojaa uskalla lähestyä tai ei jaksa uskoa Jumalan olemassa oloon. Ananda Margan kiirtan on aina hyvä keino kohentaa mielialaa, perustuu vyöhyketerapiaan ja mieltä ylentävän mantran laulamiseen.
Toisten auttaminen tuo kiitollisuuden osoituksia muiden taholta. Vanhuksia, voi aina auttaa tai eläimiä, tai vaikkapa netissä antaa neuvoja tai lohdutella muita ongelmaisia. - Anonyymi
En usko että pääset isäsi luo tappamalla itsesi. En myöskään pidä todennäköisenä, että isäsi olisi halunnut, että tapat itsesi.
- Anonyymi
Mä aion ainakin tappaa itseni. Siltä varalta että tämä ei ole ainoa elämä mitä eletään, mikäs estää tekemästä itsemurhan seuraavassakin elämässä?
- Anonyymi
Mitä jos tämä onkin se ainoa ? Mistään ei voi tietää.
En ottaisi riskiä, ettei seuraavaa enää olisikaan, joten elän tämän, haasteista huolimatta.
Kenties kannattaisi yrittää elää ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos tämä onkin se ainoa ? Mistään ei voi tietää.
En ottaisi riskiä, ettei seuraavaa enää olisikaan, joten elän tämän, haasteista huolimatta.
Kenties kannattaisi yrittää elää ?Niin miksi kannattais yrittää elää? Kuolema on ainoa asia mitä enää toivon.
- Anonyymi
Raamatun, Jumalan Sanan mukaan, on vain yksi elämä. Silloin ihminen itse valitsee, kumoaa herraa haluaa palvella, Jumalaa vai Perkelettä. Valitsee Taivaan tai Helvetin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi kannattais yrittää elää? Kuolema on ainoa asia mitä enää toivon.
Pelkästään oman itsensä takia kannattaisi yrittää elää.
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun, Jumalan Sanan mukaan, on vain yksi elämä. Silloin ihminen itse valitsee, kumoaa herraa haluaa palvella, Jumalaa vai Perkelettä. Valitsee Taivaan tai Helvetin.
Onko silloin valinnut palvella perkelettä jos tekee itsemurhan, näin siis ainakin uskovaisten mielestä?
Masentunut Mies
- Anonyymi
Eipä nyt kannattaisi mitään itsaria tehdä. Kannattaisi ihan katella tää elämä täällä, sekä miettiä näitä kysymyksiä siitä kuoleman jälkeisestä elämästä. Läheiset, kaverit tai muut tulisi varmasti surullisiksi, jos kuolisit itsarin takia.
- Anonyymi
"Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä."
- Anonyymi00013
Minkä takia muka kannattais olla täällä? Kyllä itsemurha on ihan yhtä hyvä ratkaisu kun mikä tahansa muukin.
- Anonyymi00014
Jos sä tapat itsesi, sä et todennäköisesti pääse silloin isäsi luo... Itsemurhan tehneillä pitäisi olla "rajan takana" eri paikka, kuin niillä, jotka ovat lähteneet luonnollisella tavalla,.
Itsemurha on maailman kaikkeuden sääntöjen vastainen tapa lähteä. "Rajan takana" on eri osoite, kuin niillä, jotka lähtivät kunnialla.- Anonyymi00016
Mielenkiinnosta kysyn mikä se eri osoite on itsemurhan tehneillä? Mitä jos ei olekkaan mitään osoitetta kuoleman jälkeen. Siis niilläkään jotka ei tappaneet itseään mut ei myöskään niillä jotka päätyivät itsemurhan tekemään?
Masentunut Mies - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn mikä se eri osoite on itsemurhan tehneillä? Mitä jos ei olekkaan mitään osoitetta kuoleman jälkeen. Siis niilläkään jotka ei tappaneet itseään mut ei myöskään niillä jotka päätyivät itsemurhan tekemään?
Masentunut MiesNo ei tuommoisista hattaratuomareista tarvitse välittää yhtään, niillä on omat paikkansa jossain pieruilmoissa.
Välitä sinä itsestäsi, jolla on sentään syvyyttä ja tuntematon tulevaisuus. Voi olla hyvä, kun hyvin ammennat. - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Masentunut MiesItsarin kautta päädyttäneen alakertaan... Ne, jotka ovat lähteneet luonnollisesti - paikkana lienee yläkerta.
Enpä ole varma, mutta näin itse uskoisin. - Anonyymi00031
Eli se ei ole kunniakasta päättää itse omasta elämästään jos on vaikka vakavasti sairas tai muulla tavoin vammautunut?
Masentunut Mies
- Anonyymi00015
On taas vähän mieli muuttunut asian suhteen etten ainakaan kovin aktiivisesti ajattele itseni tappamista. Johtuuko sitten siitä kun ikää on tullut ja ajattelee sen myötä asioista eri tavalla kuin nuorempana. Tai kun aikaa on kulunut riittävästi kipeistä ja tuskallisista asioista. Olen ehkä alkanut pikkuhiljaa ymmärtämään että kaikesta selviää vaikka elämässä tapahtuu paljon kamalia asioita.
Masentunut Mies- Anonyymi00019
Hyvä koska ei tästä montaa kuukautta ole kun olit taas tappamassa itsesi. Mutta ethän sä muista mitä olet palstoille kirjoitellut ja jos sulle kopioi niin syytät että joku on kirjoittanut sun nimimerkillä. Mutta näyttää siltä että olet lopettanut alkoholin juomisen vai vieläkö menee?
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyvä koska ei tästä montaa kuukautta ole kun olit taas tappamassa itsesi. Mutta ethän sä muista mitä olet palstoille kirjoitellut ja jos sulle kopioi niin syytät että joku on kirjoittanut sun nimimerkillä. Mutta näyttää siltä että olet lopettanut alkoholin juomisen vai vieläkö menee?
No kyllä mä muistan ja olin silloin taas henkisesti niin surkeassa jamassa että olis varmaan pitänyt soittaa taas ambulanssi.
Juomista mä en ole vieläkään lopettanut mut bentsojen käytön jättänyt melkein kokonaan pois.
Jotain kai mun päässä kuitenkin on lähiakoina naksahtanut kun en ajattele elämästä enää niin negatiivisesti. Jotenkin ajatukset on kirkastunut vaikka en olekkaan juomista lopettanut ainakaan vielä. Voi olla että sekin päivä joskus tulee tai sitten ei mut onko sillä niin väliä jos mulla on parempi jo nyt. Ja olen ehkä tajunnut että onnellinen voi olla ihan hyvin yksinkin.
Masentunut Mies - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
No kyllä mä muistan ja olin silloin taas henkisesti niin surkeassa jamassa että olis varmaan pitänyt soittaa taas ambulanssi.
Juomista mä en ole vieläkään lopettanut mut bentsojen käytön jättänyt melkein kokonaan pois.
Jotain kai mun päässä kuitenkin on lähiakoina naksahtanut kun en ajattele elämästä enää niin negatiivisesti. Jotenkin ajatukset on kirkastunut vaikka en olekkaan juomista lopettanut ainakaan vielä. Voi olla että sekin päivä joskus tulee tai sitten ei mut onko sillä niin väliä jos mulla on parempi jo nyt. Ja olen ehkä tajunnut että onnellinen voi olla ihan hyvin yksinkin.
Masentunut MiesJuominen pitää vain yllä ahdistusta, masennusta ym. Alkoholi ei ole apu mt-ongelmiin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Juominen pitää vain yllä ahdistusta, masennusta ym. Alkoholi ei ole apu mt-ongelmiin.
Joo olis sit hyvä yrittää vähentää.
Masentunut Mies - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joo olis sit hyvä yrittää vähentää.
Masentunut MiesSuosittelen. Jos pystyt vähentämään, ehkä jopa lopettamaankin, tulet kyllä itsekin huomaamaan positiivisen vaikutuksen ajan myötä.
Se, että kerroit haluavasi kuolla, haluat isäsi luokse, miksi ajattelet niin ?
Kukaan ei voi tietää, tapaako edesmenneitä ihmisiä jossain tuonpuoleisessa.
Se, että pysyy hengissä, ja edesmenneitä pystyy muistelemaan, on parempi vaihtoehto. He eivät katoa mielestä, vaan pysyvät muistoissa.
Enkä tiedä, voinko sanoa näin, mutta alkoholin runsas juominen ei tuo kuolleita takaisin, vaikka joisi kuinka paljon. Juomisella tekee eniten vahinkoa itselleen.
- Anonyymi00020
Voimia sulle.
En usko että itsemurhan tehneet joutuu helvettiin. Ei kai helvettiä ole olemassakaan. Ei Jumala ole niin tyly että heittäisi ihmiset kadotukseen. Sinne kadotukseen joutuisi sitten varmaan suurin osa ihmiskunnan ihmisistä kun meillä kaikilla on vikoja luonteissa.- Anonyymi00022
Niin, kun ei voi tietää varmasti. Mutta järki sanoo, että ihmiskunnan evoluutioteoriaan ei kuulu se, että päätät päiväsi itse. Elämä on suuri lahja, joka on sulle määrätty.
Tuskin sellaisesta teosta nyt mitenkään palkitaan "rajan takana"... Kuten laulussakin lauletaan: "itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita". - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin, kun ei voi tietää varmasti. Mutta järki sanoo, että ihmiskunnan evoluutioteoriaan ei kuulu se, että päätät päiväsi itse. Elämä on suuri lahja, joka on sulle määrätty.
Tuskin sellaisesta teosta nyt mitenkään palkitaan "rajan takana"... Kuten laulussakin lauletaan: "itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita".Elämä on suuri lahja, joka on sulle määrätty.
Erikoista, lahja joka on kuitenkin määrätty.... Kyllä se enempi tuolta määräykseltä tuntuu kuin lahjalta, ja jos se olisi lahja, sen kyllä voisi palauttaa, ei se kohteliasta olisi mutta silti niin voisi tehdä. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Elämä on suuri lahja, joka on sulle määrätty.
Erikoista, lahja joka on kuitenkin määrätty.... Kyllä se enempi tuolta määräykseltä tuntuu kuin lahjalta, ja jos se olisi lahja, sen kyllä voisi palauttaa, ei se kohteliasta olisi mutta silti niin voisi tehdä.Kunhan pysyy aina kaukana minusta! Muuten asiaa ruvetaan käsittelemään oikeudessa. Minulla on tuttu lakimies!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Elämä on suuri lahja, joka on sulle määrätty.
Erikoista, lahja joka on kuitenkin määrätty.... Kyllä se enempi tuolta määräykseltä tuntuu kuin lahjalta, ja jos se olisi lahja, sen kyllä voisi palauttaa, ei se kohteliasta olisi mutta silti niin voisi tehdä.Sinä ja minä ei tiedetä varmasti... Mutta jos itsemurhan jälkeen joudut jonnekkin pahimpaan "välitilaan", niin jokainen itsarin tehnyt maksaisi kaikkensa, että pääsisi takaisin siihen elämään, jossa oli ennen tekoa. Vaikkei se elämä lahjalta vielä siinä vaiheessa tuntunutkaan. Itsarin jälkeen sielu on vielä aivan alussa oppimatkallaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kunhan pysyy aina kaukana minusta! Muuten asiaa ruvetaan käsittelemään oikeudessa. Minulla on tuttu lakimies!
Jaa niin kuka?
Masentunut Mies
- Anonyymi00026
Kauan kauan sitten halusin tappaa itseni, yritinkin, useampia kertoja.
Onnekseni en kuollut, niin paljon on tapahtunut vuosien varrella, sekä hyvää että huonoakin. Ne kaikki olisi jäänyt kuitenkin kokematta, jos olisin aikoinaan tappanut itseni.
Kuinka ihaniin ihmisiin olen saanut tutustua vuosien varrella. Heitä ei olisi ehtinyt elämääni ilmestyä, jos olisin tappanut itseni.
Olen myös sen verran utelias elämää ja elämääni kohtaan, myös itseäni kohtaan, että halua nähdä, mitä on vielä edessä. Samalla se on vähän kuin itsensä haastamista, mitä kestää ja jaksaa, mitä ei.
Eihän tämä koskaan helppoa ole, kun vaivojakin on. Kuitenkin siedettävää.- Anonyymi00028
Niin ja eihän se mikään pakko ole jaksaa mitään, se on vain plussaa jos jaksaa jotain tehdä tai innostuu jostain asioista vaikka vakavasti masentuneelle se kai on melko harvinaista.
Masentunut Mies
- Anonyymi00027
Kumpa tietäisin mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän. Juuri kun sain kuulla ns. lisäpakotteista muistin, että nämä alkuperäiset pakotteet jotka perustuvat 27-vuotta vanhaan 40-päiväsakkoon jotka nekin hyvltä osin turhia, luku- kirjoitus- ja laskentataidottoman entisen esimiehen reuhomiseen, muutaman läheisen touhouhin jne.. jne.. ovat johtaneet jo aijemmilla pakotteilla siihen, että olen lopun aikuisikää ns. perseelläni. Olisi sitten pitänyt ottaa oppia Eppu Normaalin sanoituksesta, ettei kannata hyppiä nenille, mutta minkäs teet kun keskellä kirkasta päivää kun ei ole hätää ei murhetta, niin poliisitkin hakkaavat ovikelloa., eikä ainostaan yhtä kertaa. Sekään ei riitä. Kahdesti sosiaalitrurvaa ns. laittomin keinoin, kertaalleen jopa vuosia jne.. jne.. Päivän kunto on se, että nukahtamislääke on aikaistettu klo. 18.15. Eilen hereillä vielä 19.00 jälkeen. Jossakin vaiheessa nukahtanut ja silmät auki hikilammikossa 21.30. Uusi nukahtaminen ja hereille perinteisesti 03.00. 06.00 tähdellisemmät asiat tehty. Ruokaa on jääkaapissa, mutta ei jaksa laittaa mikroon. Välillä vaikeuksia pysyä pystyssä. Perus-sairaudet hyvältä osin hoitamatta. Juuri sairaanhoitajalla ja vastaus oli juu-juu ja joo-joo. Joskus joutuu tekemään vaikeita päätöksiä vaikka tietää länsiliittouman pakotteiden olevan vastassa. Pitää vain selvitä viikonlopun yli kun tietää, ettei viikonloppupävystykseen oteta eläviä. Alkuviikon päivystyksessä jonottaa syylä ja jalkasienipotilaat. Yksi sairaanhoitaja jopa kysyi, että kun olet niin huonossa kunossa, ette pääse vastaanotolle, niin varataanko uusi aika. Minä kyllä halusin nimettömiä lakimiehiä, perättömiä korvausvaatimuksia, oikeudenkäyntejä seläntakana, mielivaltaisia vapaudenriistoja. Pitänee sitten kait laukaista nämä mannerten väliset ballistiset ydinohjukset kun kerta diktaattori olen.
- Anonyymi00032
Sitten tulee tänään. Sanktioita, pakotteita, ahdistelua, vainoa ajattelen, mutta tarvisen terveydenhuoltoa ja vetoakselin stefan ja lisää öljyä laatikkoon. Olisi pitänyt miettiä pidemmälle. Satasia taas mennyt autoon ja romuksi. Voi, voi. Minähän sanoin. Kun et kuuntele minua. Täällä on tädin tyärpuolen kissan kaima joka kärsii kihdistä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sitten tulee tänään. Sanktioita, pakotteita, ahdistelua, vainoa ajattelen, mutta tarvisen terveydenhuoltoa ja vetoakselin stefan ja lisää öljyä laatikkoon. Olisi pitänyt miettiä pidemmälle. Satasia taas mennyt autoon ja romuksi. Voi, voi. Minähän sanoin. Kun et kuuntele minua. Täällä on tädin tyärpuolen kissan kaima joka kärsii kihdistä.
Sitten oli eilinen ja tänään. Sovittu ettei turhia yhteydenottoja. Kymmenen soittoa ja tekstaria, syyttelyä etten olisi osannut käyttäytyä, painostusta, keljuilua jne.. Mitähän minä mietin?
- Anonyymi00036
Älä tee itsellesi mitään.
Anna Jumalalle mahdollisuus osoittaa rakkautensa ja todellisuutensa sinulle.
Raamattu on totta ja Jeesus Kristus on Jumalan ainosyntyinen poika, joka elää ja on todellinen.
Myös taivas ja helvetti on totta.
Jeesus rakastaa sinua.
Masennus saa näyttämään kaiken tuhontuomitulta, tiedän sillä olen itse ollut keskivaikea masennuksen kourissa ja olen nyt uskossa. Herra antoi toivon.
Rukoile Jeesusta, anna hänelle mahdollisuus.
Rukoilen tänä iltana puolestasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2873998Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes2171811Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1451552- 1251255
- 761078
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1321047Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt445966Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero171788- 10787
- 45686