Muutto apua

Anonyymi-ap

Löytyykö ketään joka tekisi muuton. Ei pitkä muuttomatka, vähän yli kilometri. Ei onnistu yksin, en omista autoa. Tarvitsisin myös laatikoita. Kuka tietää, niin olis kiva, jos ehdottaisi. Kiitos..ei turhia typeriä vastauksia, vain asiallisia.

68

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohtui laittaa. Tietenkin maksan

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­m­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18039547J

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      9e kuntoutuja auttaa k-menu palkalla

      • Anonyymi

        Enpä orjatyötä hyväksy


    • Anonyymi

      Minulla on diesel farmari Bemu. Peräkoukku ja peräkärry löytyvät. Paljonko maksat muutosta ja muuttoavusta?

      • Anonyymi

        Tuota miten saan yhteyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota miten saan yhteyden.

        Paljonko maksat muuttoavusta? Kun hinta on selvillä voidaan edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksat muuttoavusta? Kun hinta on selvillä voidaan edetä.

        Eihän tähän voi laittaa. Pitäs sopia hinta silleen et näkee mitä joutuu kuljettamaan. Siis minkä verran


    • Anonyymi

      Jatkuvasyyttely aitonaisensa kanssa auttaa mieluusti.

      • Anonyymi

        Jospa lopettaisit kuperkeikkahullu paskanjauhamisen jä menisit itse apuun.. mene vaikka transuna joka olet. Äläkä jokaväliin sotke minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa lopettaisit kuperkeikkahullu paskanjauhamisen jä menisit itse apuun.. mene vaikka transuna joka olet. Äläkä jokaväliin sotke minua.

        En ole mikään hullu vaan Veikko nurmeksesta. Maineesi tiedetään täälläkin. Sinä se apua tarviit kun hulluksi ja transuksi syytät kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa lopettaisit kuperkeikkahullu paskanjauhamisen jä menisit itse apuun.. mene vaikka transuna joka olet. Äläkä jokaväliin sotke minua.

        Oletko Jatkuvasyyttely? Mitä vanhempasi ajattelivat kun antoivat sinulle sellaisen nimen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään hullu vaan Veikko nurmeksesta. Maineesi tiedetään täälläkin. Sinä se apua tarviit kun hulluksi ja transuksi syytät kaikkia.

        Enpä syytä kaikkia vaan yhtä hullua. Etkä ole nurmeksessa vaan Lieksasta ja olet kuperkeikkahullu.


      • Anonyymi

        Tämän kertoi kylähulluvajakki.


    • Anonyymi

      Kysy tietävätkö esim. Tukipisteellä mistä apua. En tiedä muuta paikkaa Lieksassa joka osaa neuvoa kuntalaisia kaikissa pulmatilanteissa.

    • Anonyymi

      Muuttofirmoja on maa täynnä, ei kun soitto ja muutto hoituu.

      • Anonyymi

        Ei ole helppo tänne syrjään tilata muuttoaitoa. Muuttomatka lyhyt, eriasia jos muuttaa kauas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppo tänne syrjään tilata muuttoaitoa. Muuttomatka lyhyt, eriasia jos muuttaa kauas

        Kyllä muuttoauto syrjempäänkin osaa ja yhtä helppo se on sinne tilata kuin lähellekin. Muutto maksaa, ilmaiseksiko meinasit saada muutettua kun täältä kyselet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuttoauto syrjempäänkin osaa ja yhtä helppo se on sinne tilata kuin lähellekin. Muutto maksaa, ilmaiseksiko meinasit saada muutettua kun täältä kyselet?

        En pyydä ilmaiseksi. Laitoin että maksan. Älkää vääristelkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuttoauto syrjempäänkin osaa ja yhtä helppo se on sinne tilata kuin lähellekin. Muutto maksaa, ilmaiseksiko meinasit saada muutettua kun täältä kyselet?

        Jos muuttoauton tilaa jostain etelän kaupungista tänne pieneen kylään lyhyen matkan muuttoon, johan harakatkin nauraa. Eriasia jos olisin muuttamassa kauas toiseen kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pyydä ilmaiseksi. Laitoin että maksan. Älkää vääristelkö.

        No miks et maksa muuttofirmalle, sieltä tulee auto ja miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks et maksa muuttofirmalle, sieltä tulee auto ja miehet?

        Mieti, kannattaako tilata muuttoauto jostain satojen kilometrien päästä??? Luulisi täältäkin muuttoapua saavan maksua vastaan. Tietty riippuu siitä kuka on muuttamassa. Toiset avun saa toiset ei. Edes maksua vastaan. Onhan läheisiäkin täällä. Jeesukseen uskovana mua ei hyväksytä. Ei edes uskovat hyväksy. Näinkö Jeesus opetti, ei takuulla. Eikä uskovia enää edes hyväksytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pyydä ilmaiseksi. Laitoin että maksan. Älkää vääristelkö.

        30 euroa tunti teen muuttoja. Farkkuauto ja iso kuomukärry. Jos on paljon tavaraa niin muuttoapuja kantamiseen tarvitaan. Ps. kerrostalomuuttoja en tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 euroa tunti teen muuttoja. Farkkuauto ja iso kuomukärry. Jos on paljon tavaraa niin muuttoapuja kantamiseen tarvitaan. Ps. kerrostalomuuttoja en tee.

        Ei ole kysymyksessä kerrostalo. Alakerta molemmissa päissä. Eikä edes rappuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymyksessä kerrostalo. Alakerta molemmissa päissä. Eikä edes rappuja

        Yhteystiedot tarvitsen että voin tulla kuljettamaan tavarat. Siis kuten aiemmin kerroin niin 30 euroa tunti.


    • Anonyymi

      Furryt tulee jeesaa, mä oon pupu 🐰🐇

    • Anonyymi

      Käy todellakin Tukipisteellä kysymässä. Sieltä löytyy apu ja ei tarvitse näitten köttelöitten pöljiä vastauksia lukea.

      • Anonyymi

        Ei tukipisteeltä saa apua, jos ei ole missään tekemissä ollut siellä. Tarkoitettu vain niille jotka siellä käyvät/tekee jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tukipisteeltä saa apua, jos ei ole missään tekemissä ollut siellä. Tarkoitettu vain niille jotka siellä käyvät/tekee jotain.

        Kyllä saa , eikun kysymään. Älä sotke keksittyjä juttuja tähän.

        Varma tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tukipisteeltä saa apua, jos ei ole missään tekemissä ollut siellä. Tarkoitettu vain niille jotka siellä käyvät/tekee jotain.

        Tukipisteeltä saa takuulla ohjausta ja neuvontaa. Tämä on fakta asia. Tukipiste on kaikille lieksalaisille avoin paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa , eikun kysymään. Älä sotke keksittyjä juttuja tähän.

        Varma tieto.

        Olen kerran kysynyt. Ei saa joten se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kerran kysynyt. Ei saa joten se siitä

        Minä sain muuttoapua. En ole ollut Tukipisteellä töissä tai muussakaan tekemesissä aikasemmin.
        Varma tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kerran kysynyt. Ei saa joten se siitä

        Kyllä apua aina saa kun on apua valmis antamaan vastaa. vastineeksi muuttoavulle voisi siivota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa , eikun kysymään. Älä sotke keksittyjä juttuja tähän.

        Varma tieto.

        En ole keksijä. Valhetta en suustani päästä. Jos muuttunut palvelu tukipisteellä. Ei saanut vuosia sitten, kun soitin koska en ole missään tekemisissä tukipisteen kanssa.


    • Anonyymi

      suuri lohikärme, vanha mato, joka perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, heitettiin ulos, joka koko maan piirin viettelee, hän heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä myös hänen kanssansa heitettiin sinne. >

    • Anonyymi

      Kylläpä lieksasta löytyy avuliasta porukkaa.
      Edes rahalla ei näitä saa töihin...😂🤣

      • Anonyymi

        Ei vaan jaksa! Pancolla mukava lölliä pirkka k-menu x-tra maistuu


    • Anonyymi

      Lieksasta löytyy todella hienoja ihmisiä!

      Itse tilasin muuton muuttofirmalta, iso auto ja 3 miestä, muuttomatka 5 km, hissittömän talon 2. kerroksesta hissitalon 2. kerrokseen. Toivat muuttolaatikot viikkoa ennen muuttoa pakattaviksi. Auto ja ukot tuli tasan sovitulla kellonlyömällä. Itse ei tarvinnut kuin katsella. Hinta 600 €.

      • Anonyymi

        Tuliko ne 9 eurolla, enempää ei ole 😫


      • Anonyymi

        Mistä tällanen muuttofirma löytyy


      • Anonyymi

        Taisivat nyhtää tuplahintaa muutosta jos 600 euroa teki! Tyttäreni muutti muuttorekalla outokummusta joensuuhun eikä se maksanut kun 350 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisivat nyhtää tuplahintaa muutosta jos 600 euroa teki! Tyttäreni muutti muuttorekalla outokummusta joensuuhun eikä se maksanut kun 350 euroa.

        Luonnossa navettapiika maksanu loput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisivat nyhtää tuplahintaa muutosta jos 600 euroa teki! Tyttäreni muutti muuttorekalla outokummusta joensuuhun eikä se maksanut kun 350 euroa.

        Kilpailuttamalla saa pitemmällä matkalla edullisemmin. Nyt kyseessä lyhyt matka. Eikä täällä pahemmin voi kilpailuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisivat nyhtää tuplahintaa muutosta jos 600 euroa teki! Tyttäreni muutti muuttorekalla outokummusta joensuuhun eikä se maksanut kun 350 euroa.

        Tyttö antanu pinppiä pojille, velottivat vain puolet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö antanu pinppiä pojille, velottivat vain puolet...

        Pinppi ollut märkänä muutenkin, koska ollut inpi ja jostain korvesta.


    • Anonyymi

      Jättää vuokrat maksamatta, niin ulosotto kantaa ilmaiseksi tavarat ulos. Siihen voi peitellä pressulla ja kantaa pikku hiljaa uuteen osoitteeseen.

      • Anonyymi

        Tuo onkin perinteinen lieskalainen muuttofirma...


      • Anonyymi

        Ei sovi mun elämään tehdä vääryyttä tahallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi mun elämään tehdä vääryyttä tahallaan

        Mitenniin? Ainahan synnit voi rukoilla anteeksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
        Helppoa ja kätevää, eikö totta?
        Onnea Lieksa!


    • Anonyymi

      Muuttomatkan voi tehdä polkupyörällä ja apuna kottikärry johon voit laittaa sängyn kärrin päälle ja työntää yli kilometrin verran. ei minullakaan ollut muuttokavereita muutin 80-luvun lopussa Pankakoskelta Partalanmäelle polkupyörällä ne vähäiset tavarat kassissa kulki. Oli huoneennurkka pieni talon puolesta sänky ja jääkaappi säästin rahaa sängyn ja jääkaapin hankintaan Ei työttömällä ollut varaa maksaa muuttokustannuksia yksin piti tehdä kaikki ei edes sisarukset auttaneet. polkupyöräkin lopulta hajosi ei ollut varaa uuteen polkupyörää. polkupyörää ei ole enkä tarvitse olen eläkepiika ja saan kansaneläkettä

      • Anonyymi

        aidshomo


    • Anonyymi

      Tee purilaat kahdesta koivurangasta ja pressusta. Niillä on hyvä vetää tavarat uuteen kotiin.

      • Anonyymi

        Lieksalaisilta ei konstit lopu. Hienoja ihmisiä... 🤣😂


      • Anonyymi

        Enpä jaksa nostaa edes sohvaa puhumattakaan pakastimesta tai pyykinpesukoneesta ynnä monesta muusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksalaisilta ei konstit lopu. Hienoja ihmisiä... 🤣😂

        Erityisen älykkäät, ellei peräti nerot lieksalaiset ovat tämän palstan käyttäjiä, kuten viestien sisällöstä voi täydellisellä varmuudella todeta!
        Varmastikin suuri järjenvalo loistaa aina Venäjän puolelle lieksalaisten kotiseuduille, sillä sieltähän paikallisten alkuasukkaiden on pakko olla lähtöisin. Mitenkään muuten näitä kirjoituksia ei voida selittää.
        Joku voisi väittää suurimman osan palstalta löytyvistä viesteistä olevan mieleltään sairaiden ja henkisesti jälkeenjääneiden tuotoksia, mutta olisiko niin ettei me kaikin puolin normaalit ihmiset kyetä sisäistämään suurta ja syvällistä sanomaa, puhumattakaan niiden kaikesta, yli ymmärryksen käyvästä neroudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisen älykkäät, ellei peräti nerot lieksalaiset ovat tämän palstan käyttäjiä, kuten viestien sisällöstä voi täydellisellä varmuudella todeta!
        Varmastikin suuri järjenvalo loistaa aina Venäjän puolelle lieksalaisten kotiseuduille, sillä sieltähän paikallisten alkuasukkaiden on pakko olla lähtöisin. Mitenkään muuten näitä kirjoituksia ei voida selittää.
        Joku voisi väittää suurimman osan palstalta löytyvistä viesteistä olevan mieleltään sairaiden ja henkisesti jälkeenjääneiden tuotoksia, mutta olisiko niin ettei me kaikin puolin normaalit ihmiset kyetä sisäistämään suurta ja syvällistä sanomaa, puhumattakaan niiden kaikesta, yli ymmärryksen käyvästä neroudesta!

        Siksi juuri pakotteet ei vaikuta Venäjään koska saavat energiaa Lieksan järjen valon loisteesta tehokkaampi kuin Olkiluoto


    • Anonyymi

      Muuta huussin alle asumaan,niät miten paskoo tinkii. Reunatiellä ei muuttoautoo tarvii työnnät vain kerrosta alaspäin kirppariromus.

      • Anonyymi

        Dynaaminen ja menestynyt lieksalainen muuttaa reunatielle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dynaaminen ja menestynyt lieksalainen muuttaa reunatielle

        Edgeroad is dynamic province in Lieksa city. Like Hollywood or Manhattan. K-menu maistuu myös x-traolut ja sipuliteemakkara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edgeroad is dynamic province in Lieksa city. Like Hollywood or Manhattan. K-menu maistuu myös x-traolut ja sipuliteemakkara.

        Edgeroad, live Life on The Edge!🫅🏻


      • Anonyymi

        Enpä asu sillä alueella enkä tulis mistään hinnasta..Kiitos kohteliaisuudesta


    • Anonyymi

      Mä teleporttasin tavarat Pariisista Lieskaan, hiukkaskiihdyttimellä.

      • Anonyymi

        Kätevää kun kevätniemessä on oma hiukkas kiihdytin


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe