Joku ampui ilmakolla selkääni Porin yhdystiellä

Anonyymi-ap

Kirkas pyöreäkärkinen 4,5 millinen ilmakon luoti upposi kantaa myöten alaselkääni tänään 4.10 klo. 16 aikaan iltapäivällä kun ajoin polkupyörällä Porin yhdystietä pohjoiseen päin.

Luoti ilmeisesti ammuttiin takaa tulleesta autosta jonka rekisterinumeron sain ylös. Tai tienvarren pusikosta.

42

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olisi osunut selkärankaan olisi voinut halvaantua.

    • Anonyymi

      Luoti on tallessa ja siitä saadaan selville millä aseella se on ammuttu.

      • Anonyymi

        Ampujan olisi viisainta hävittää ase.


      • Anonyymi

        Eipä taida saada, ei ilmakivääri jätä rihlojen jälkiä niin kuin ruutiase ei ole paineita piipussa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida saada, ei ilmakivääri jätä rihlojen jälkiä niin kuin ruutiase ei ole paineita piipussa ?

        Kai siihen luotiin jotain naarmuja jää ilmakonkin piipusta.


      • Anonyymi

        No mitenkäs luulit sen olevan mahdollista ja tuskin kyseisen ilmakon omistajaa löytyy poliisin tiedoista ilmakiväärejä ja pistooleja kun ei tartti rekisteröidä eikä niille tartti tietääkseni edes aseenkantolupaa kaupungeissa ja taajamissa niiden käyttöä toki lienee jotenkin rajattu sitä en tiedä kuinka sitä valvotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siihen luotiin jotain naarmuja jää ilmakonkin piipusta.

        Oleks koskaan nähny edes ilmakon ammusta siinä ole kun kaksi kohtaa joihin voi jotain jälkiä jäädä mu ne on sen verran kapeita ettei siitä ole juurikaan hyötyä ja jos ehkä hyvällä onnella pystys yrittään ottaa sormenjälkeäkin ni ei kai ole riittävän isoa pinta-alaa että jälki olisi jotensakaan edes luotettava


    • Anonyymi

      Tehtiinkö poliisille ilmoitus?

      • Anonyymi

        En tiedä varmasti mistä luoti ammuttiin. Autosta vai tienvarresta. Jos annan auton rekisterinumeron poliisille voin saada itse syytteen, jos luoti ammuttiinkin tievarren puskasta.

        Vamma ei sinänsä ole paha. Pieni reikä ihossa alaselässä. Sain luodin pois sormin puristamalla. Oli kantaa myöten alaselässä oikealla puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä varmasti mistä luoti ammuttiin. Autosta vai tienvarresta. Jos annan auton rekisterinumeron poliisille voin saada itse syytteen, jos luoti ammuttiinkin tievarren puskasta.

        Vamma ei sinänsä ole paha. Pieni reikä ihossa alaselässä. Sain luodin pois sormin puristamalla. Oli kantaa myöten alaselässä oikealla puolella.

        Miten voit itse saada syytteen? Aina voi tehdä tutkintapyynnön tapaukseen liittyen.


    • Anonyymi

      Kerro ilmanmuuta asiasta poliisille.

    • Anonyymi

      Annan ampujalle 2 viikkoa aikaa ilmottautua itse poliisille. Jos hän ei niin tee annan poliisille auton rekisterinumeron josta epäilen laukauksen tulleen.

      • Anonyymi

        Itse menisin heti, kun on vielä tuore haava näytettävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse menisin heti, kun on vielä tuore haava näytettävänä.

        Kuvia haavasta kyllä on heti tapahtuma aikaan ja sen jälkeen otettuina. Ja arpi näkyy pitkään.


      • Anonyymi

        HAHHAHAHAH ANNAN SULLE 1 PÄIVÄN AIKAA ILMOITTAUTUA POLIISI LAPSE SEXUALIETA HYVÄKSI KÄYTÖSTÄ.


    • Anonyymi

      Mitä sää täällä valehtelet?

      Mene itkeen polliisille ja oikeisiin paikkoihin, satuja voi kertoa kuka vaan.

      Ja siittäs sait , jos sait.

    • Anonyymi

      Autosta se todennäköisesti ammuttiin tieosuudella jolla on vähän muuta liikennettä eikä asutusta tien varrella. Kukaan sivullinen ei niin ollen nähnyt tekoa.

      Ampuminen oli niin ollen suunniteltu etukäteen ja uhria seurattu hänen kodistaan alkaen. Ei autolla lähdetä sattumalta liikenteeseen niin, että mukaan otetaan ilma-ase ja ampuja mukaan ajajan oikealle puolelle.

      Tekijät olivat näin ollen uhrin naapureita joilla oli häntä vastaan jotain kaunaa.
      Naapuririitoihin liittyvä väkivalta ei ole harvinaista.

      Ampujien on viisainta ottaa puhelimella yhteys uhriin ja sopia joku korvaussumma kivusta ja särystä. Muuten asia täytyy antaa poliisin hoidettavaksi.

    • Anonyymi

      Ei ilmakon luodin takia kannata poliisia vaivata. Lapset ne vaan leikkii.

      • Anonyymi

        Huono provo. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Huomautin yläpuolellani asuvia ulkomaalaisia häiriköinnistä pudottamalla paperilapun heidän postiluukusta.

      Selkään ampuminen on kosto siitä. Ruotsin tilanne alkaa näin olla jo Suomessakin.

      Ulkomaisten jengien terrori. Tämä tapahtui Tampereen itäisessä lähiössä.

    • Anonyymi

      Annan 500 euron ilmiantopalkkion sille joka tietää ampujan nimen ja kertoo sen minulle.

      Tapaamisesta voidaan sopia johonkin paikkaan jossa annan rahan.

      • Anonyymi

        NO TUU HELLSANGEL PAIKKAA OSAAAT SINNE ET MUTEN KOTTIIS ENÄÄ PALAA.


    • Anonyymi

      Tavataan keskustorin suihkukaivolla jossa kerrot minulle ampujan nimen ja osoitteen ja minä annan sinulle 500 euron ilmiantopalkkion. Vastaa tähän sopiiko sinulle näin.

    • Anonyymi

      Nostan ilmiantopalkkion 1000 euroon. Jos ampuja saadaan selville saan häneltä oikeudessa enemmän rahaa.

      • Anonyymi

        Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
        Ota rahat mukaan niin kerron tekijän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
        Ota rahat mukaan niin kerron tekijän.

        "Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
        Ota rahat mukaan niin kerron tekijän."

        Tulen paikalle. Tekijän nimi ja osoite ja muita tarvittavia todisteita . Ei mitään keksittyä nimeä.

        Voidaan sitten mennä yhdessä poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus. Toimit todistajana rikokselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
        Ota rahat mukaan niin kerron tekijän."

        Tulen paikalle. Tekijän nimi ja osoite ja muita tarvittavia todisteita . Ei mitään keksittyä nimeä.

        Voidaan sitten mennä yhdessä poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus. Toimit todistajana rikokselle.

        Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
        Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
        Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta.

        "Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
        Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta."

        Ei se sitten käy. Sinua tarvitaan todistajaksi rikosilmoituksen teossa poliisille.

        Ehkä löytyy toinen ilmiantaja joka siihen suostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
        Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta."

        Ei se sitten käy. Sinua tarvitaan todistajaksi rikosilmoituksen teossa poliisille.

        Ehkä löytyy toinen ilmiantaja joka siihen suostuu.

        Ilman todistajaa en saa rahaa takaisin oikeudessa. Siksi täytyy mennä yhdessä poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
        Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta."

        Ei se sitten käy. Sinua tarvitaan todistajaksi rikosilmoituksen teossa poliisille.

        Ehkä löytyy toinen ilmiantaja joka siihen suostuu.

        Voin laittaa kaverini todistamaan jos maksat 3000€.
        Minä en voi poliisiasemalle tulla.
        Onko homma sovittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin laittaa kaverini todistamaan jos maksat 3000€.
        Minä en voi poliisiasemalle tulla.
        Onko homma sovittu?

        Ei sovi.


    • Anonyymi

      Gangsteri joka ampuu autosta käsi ihmistä selkään maantiellä täytyy saada kiinni ja vankilaan pitkäksi ajaksi.

      Hän voi ampua ketä tahansa muutakin.

    • Anonyymi

      Nyt kun tapaukselle on löytynyt todistajia ehdotan tapaamista keskustorin suihkukaivolla ampujan tai hänen edustajansa kanssa.

      Voimme sopia asian kasvokkain ilman oikeudenkäyntiä. Jos sopii niin ilmoita tapaamisaika.

      • Anonyymi

        4000€ niin tapaaminen sopii.
        Huomenna klo 23.30 suihkulähteellä?


    • Anonyymi

      Mieluummin sovittelu suoraan kuin oikeudenkäynti. Ampuja saattaisi saada vankilatuomionkin eikä mahdollisesti varattomalta ampujalta uhri saisi mitään rahaa.

      Ampumista voitaisiin pitää jopa tapon yrityksenä.

    • Anonyymi

      Ei sentään ammuttu selkään,haulikolla,kiväärillä,pistoolilla.

    • Anonyymi

      Ei siltä ampujalta mitään korvauksia saa. Parasta jättää asia tähän. Varaton narkomaani tai juoppo luultavasti.

      Ei kai kukaan selvin päin ammuskele tielläkulkijoita selkään.

    • Anonyymi

      Taitaa aloittaja itse olla piripää

    • Anonyymi

      No niin homma sovittu ampujan kanssa. Hän antoi 5000€ ja sopimme että tästä ei puhuta enää. Oli kuulemma hetken päähänpisto.

    • Anonyymi

      Hmmm.... ookkohan lääkkeet ottanu.

      • Anonyymi

        Ei nykynuoret erota kuulapyssyn ääntä pakoputken paukkeesta


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe