Kirkas pyöreäkärkinen 4,5 millinen ilmakon luoti upposi kantaa myöten alaselkääni tänään 4.10 klo. 16 aikaan iltapäivällä kun ajoin polkupyörällä Porin yhdystietä pohjoiseen päin.
Luoti ilmeisesti ammuttiin takaa tulleesta autosta jonka rekisterinumeron sain ylös. Tai tienvarren pusikosta.
Joku ampui ilmakolla selkääni Porin yhdystiellä
43
936
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisi osunut selkärankaan olisi voinut halvaantua.
- Anonyymi
Luoti on tallessa ja siitä saadaan selville millä aseella se on ammuttu.
- Anonyymi
Ampujan olisi viisainta hävittää ase.
- Anonyymi
Eipä taida saada, ei ilmakivääri jätä rihlojen jälkiä niin kuin ruutiase ei ole paineita piipussa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida saada, ei ilmakivääri jätä rihlojen jälkiä niin kuin ruutiase ei ole paineita piipussa ?
Kai siihen luotiin jotain naarmuja jää ilmakonkin piipusta.
- Anonyymi
No mitenkäs luulit sen olevan mahdollista ja tuskin kyseisen ilmakon omistajaa löytyy poliisin tiedoista ilmakiväärejä ja pistooleja kun ei tartti rekisteröidä eikä niille tartti tietääkseni edes aseenkantolupaa kaupungeissa ja taajamissa niiden käyttöä toki lienee jotenkin rajattu sitä en tiedä kuinka sitä valvotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai siihen luotiin jotain naarmuja jää ilmakonkin piipusta.
Oleks koskaan nähny edes ilmakon ammusta siinä ole kun kaksi kohtaa joihin voi jotain jälkiä jäädä mu ne on sen verran kapeita ettei siitä ole juurikaan hyötyä ja jos ehkä hyvällä onnella pystys yrittään ottaa sormenjälkeäkin ni ei kai ole riittävän isoa pinta-alaa että jälki olisi jotensakaan edes luotettava
- Anonyymi
Tehtiinkö poliisille ilmoitus?
- Anonyymi
En tiedä varmasti mistä luoti ammuttiin. Autosta vai tienvarresta. Jos annan auton rekisterinumeron poliisille voin saada itse syytteen, jos luoti ammuttiinkin tievarren puskasta.
Vamma ei sinänsä ole paha. Pieni reikä ihossa alaselässä. Sain luodin pois sormin puristamalla. Oli kantaa myöten alaselässä oikealla puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä varmasti mistä luoti ammuttiin. Autosta vai tienvarresta. Jos annan auton rekisterinumeron poliisille voin saada itse syytteen, jos luoti ammuttiinkin tievarren puskasta.
Vamma ei sinänsä ole paha. Pieni reikä ihossa alaselässä. Sain luodin pois sormin puristamalla. Oli kantaa myöten alaselässä oikealla puolella.Miten voit itse saada syytteen? Aina voi tehdä tutkintapyynnön tapaukseen liittyen.
- Anonyymi
Kerro ilmanmuuta asiasta poliisille.
- Anonyymi
Annan ampujalle 2 viikkoa aikaa ilmottautua itse poliisille. Jos hän ei niin tee annan poliisille auton rekisterinumeron josta epäilen laukauksen tulleen.
- Anonyymi
Itse menisin heti, kun on vielä tuore haava näytettävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse menisin heti, kun on vielä tuore haava näytettävänä.
Kuvia haavasta kyllä on heti tapahtuma aikaan ja sen jälkeen otettuina. Ja arpi näkyy pitkään.
- Anonyymi
HAHHAHAHAH ANNAN SULLE 1 PÄIVÄN AIKAA ILMOITTAUTUA POLIISI LAPSE SEXUALIETA HYVÄKSI KÄYTÖSTÄ.
- Anonyymi
Mitä sää täällä valehtelet?
Mene itkeen polliisille ja oikeisiin paikkoihin, satuja voi kertoa kuka vaan.
Ja siittäs sait , jos sait. - Anonyymi
Autosta se todennäköisesti ammuttiin tieosuudella jolla on vähän muuta liikennettä eikä asutusta tien varrella. Kukaan sivullinen ei niin ollen nähnyt tekoa.
Ampuminen oli niin ollen suunniteltu etukäteen ja uhria seurattu hänen kodistaan alkaen. Ei autolla lähdetä sattumalta liikenteeseen niin, että mukaan otetaan ilma-ase ja ampuja mukaan ajajan oikealle puolelle.
Tekijät olivat näin ollen uhrin naapureita joilla oli häntä vastaan jotain kaunaa.
Naapuririitoihin liittyvä väkivalta ei ole harvinaista.
Ampujien on viisainta ottaa puhelimella yhteys uhriin ja sopia joku korvaussumma kivusta ja särystä. Muuten asia täytyy antaa poliisin hoidettavaksi. - Anonyymi
Ei ilmakon luodin takia kannata poliisia vaivata. Lapset ne vaan leikkii.
- Anonyymi
Huono provo. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Huomautin yläpuolellani asuvia ulkomaalaisia häiriköinnistä pudottamalla paperilapun heidän postiluukusta.
Selkään ampuminen on kosto siitä. Ruotsin tilanne alkaa näin olla jo Suomessakin.
Ulkomaisten jengien terrori. Tämä tapahtui Tampereen itäisessä lähiössä. - Anonyymi
Annan 500 euron ilmiantopalkkion sille joka tietää ampujan nimen ja kertoo sen minulle.
Tapaamisesta voidaan sopia johonkin paikkaan jossa annan rahan.- Anonyymi
NO TUU HELLSANGEL PAIKKAA OSAAAT SINNE ET MUTEN KOTTIIS ENÄÄ PALAA.
- Anonyymi
Tavataan keskustorin suihkukaivolla jossa kerrot minulle ampujan nimen ja osoitteen ja minä annan sinulle 500 euron ilmiantopalkkion. Vastaa tähän sopiiko sinulle näin.
- Anonyymi
Nostan ilmiantopalkkion 1000 euroon. Jos ampuja saadaan selville saan häneltä oikeudessa enemmän rahaa.
- Anonyymi
Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
Ota rahat mukaan niin kerron tekijän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
Ota rahat mukaan niin kerron tekijän."Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
Ota rahat mukaan niin kerron tekijän."
Tulen paikalle. Tekijän nimi ja osoite ja muita tarvittavia todisteita . Ei mitään keksittyä nimeä.
Voidaan sitten mennä yhdessä poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus. Toimit todistajana rikokselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nähdään huomenna klo. 17.00 torilla siinä suihkulähteen vieressä.
Ota rahat mukaan niin kerron tekijän."
Tulen paikalle. Tekijän nimi ja osoite ja muita tarvittavia todisteita . Ei mitään keksittyä nimeä.
Voidaan sitten mennä yhdessä poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus. Toimit todistajana rikokselle.Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta."Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
Sä annat rahat ja minä kerron tekijän nimen, sillai oli puhetta."
Ei se sitten käy. Sinua tarvitaan todistajaksi rikosilmoituksen teossa poliisille.
Ehkä löytyy toinen ilmiantaja joka siihen suostuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
Ei se sitten käy. Sinua tarvitaan todistajaksi rikosilmoituksen teossa poliisille.
Ehkä löytyy toinen ilmiantaja joka siihen suostuu.Ilman todistajaa en saa rahaa takaisin oikeudessa. Siksi täytyy mennä yhdessä poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä rupea keksimään mitään lisäehtoja ää liö!!
Ehkä löytyy toinen ilmiantaja joka siihen suostuu.Voin laittaa kaverini todistamaan jos maksat 3000€.
Minä en voi poliisiasemalle tulla.
Onko homma sovittu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa kaverini todistamaan jos maksat 3000€.
Minä en voi poliisiasemalle tulla.
Onko homma sovittu?Ei sovi.
- Anonyymi
Gangsteri joka ampuu autosta käsi ihmistä selkään maantiellä täytyy saada kiinni ja vankilaan pitkäksi ajaksi.
Hän voi ampua ketä tahansa muutakin. - Anonyymi
Nyt kun tapaukselle on löytynyt todistajia ehdotan tapaamista keskustorin suihkukaivolla ampujan tai hänen edustajansa kanssa.
Voimme sopia asian kasvokkain ilman oikeudenkäyntiä. Jos sopii niin ilmoita tapaamisaika.- Anonyymi
4000€ niin tapaaminen sopii.
Huomenna klo 23.30 suihkulähteellä?
- Anonyymi
Mieluummin sovittelu suoraan kuin oikeudenkäynti. Ampuja saattaisi saada vankilatuomionkin eikä mahdollisesti varattomalta ampujalta uhri saisi mitään rahaa.
Ampumista voitaisiin pitää jopa tapon yrityksenä. - Anonyymi
Ei sentään ammuttu selkään,haulikolla,kiväärillä,pistoolilla.
- Anonyymi
Ei siltä ampujalta mitään korvauksia saa. Parasta jättää asia tähän. Varaton narkomaani tai juoppo luultavasti.
Ei kai kukaan selvin päin ammuskele tielläkulkijoita selkään. - Anonyymi
Taitaa aloittaja itse olla piripää
- Anonyymi
No niin homma sovittu ampujan kanssa. Hän antoi 5000€ ja sopimme että tästä ei puhuta enää. Oli kuulemma hetken päähänpisto.
- Anonyymi
Hmmm.... ookkohan lääkkeet ottanu.
- Anonyymi
Ei nykynuoret erota kuulapyssyn ääntä pakoputken paukkeesta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768