Kyllä minä tiedän, että se oli..

Anonyymi-ap

koodikieltä ja tarkoitit sitä mitä sanoit. Et ilmeisesti löytänyt enää muita keinoja hajottaa ikävääni ja turvaudut ilkeilyyn. Voin uskoa, että olet teräväkielinen, joten en epäile yhtään, etteikö tuo kommentti olisi ollut sinulta.

Enkä vieläkään ymmärrä mitä olen tehnyt väärin, mutta sen asian kanssa joudun elämään loppuelämäni. Nyt sattui aika pahasti.

🖤

31

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat😯

      • Anonyymi

        Yks tyyppi vaan haukkui stanan rumaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks tyyppi vaan haukkui stanan rumaksi..

        Miksi otat sen noin?Kyllähän aikuinen tietää että kauneus on katsojan silmässä. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää yhdestä kerrasta sanan ei. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää ellei halua ymmärtää selvää sanaa ei että silloin alkaa sataa kärjistettyä kommenttia mikä viimeistään ajaa toisen ymmärrykseen ettei ole tervetullut elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat sen noin?Kyllähän aikuinen tietää että kauneus on katsojan silmässä. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää yhdestä kerrasta sanan ei. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää ellei halua ymmärtää selvää sanaa ei että silloin alkaa sataa kärjistettyä kommenttia mikä viimeistään ajaa toisen ymmärrykseen ettei ole tervetullut elämään.

        ... Lisään
        En tiedä kuka on kukakin, anonyymejä on. Anonyymi jos haastaa minut otan haasteen vastaan anonyyminä. Puhun nyt näistä EI IKÄVÄ KOMMENTEISTA, JUST NÄISTÄ MITKÄ KALSKAHTAA JOLTAIN TROLLILTA TAI MUSTAMAALAAJILTA TAI KRIMINAALEILTA....
        En ole täällä ollut kun muutaman kuukauden, kesällä tulin, oli tarkoitus purkaa ikävää, testata löytyykö täältä tyyppiä = ihastusta oikeasta elämästä. Heti oli joku trölli vauhdissa, no kun oon tämmönen haasteisiin vastaaja jatkoin pöljä sitä ja huomasinkin sen mukavaksi ajankuluksi... Takaraivossa oli kuitenkin vielä löytää yhteys kaivattuun eli 2 kärpästä yhdellä iskulla. Toivottomalta näytti löytää kaivattua enkä ollut ainut joka sen huomasi. Tröllejä kyllä pilvin pimein. Joo ei muuta. Ps. Joskus pientä aavistusta oli jotta kaivattuni voisi olla täällä, pää sanoi ettei totta.
        Rikollista toimintaa näissä palstoilla on ja se esimerkiksi on yllyttää rikokseen. Yllyttää menee ihmisten kodin piiriin esim. Sitä en voi sietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat sen noin?Kyllähän aikuinen tietää että kauneus on katsojan silmässä. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää yhdestä kerrasta sanan ei. Kyllä aikuisen pitää ymmärtää ellei halua ymmärtää selvää sanaa ei että silloin alkaa sataa kärjistettyä kommenttia mikä viimeistään ajaa toisen ymmärrykseen ettei ole tervetullut elämään.

        Joo, ei hän ole minulle sanonut oikeassa elämässä että voisin painua jonnekin suohon. Täällä palstallahan ei tiedä ikinä, että kuka puhuu ja kyllä tiedän, että hän on ainakin ollut täällä, meinaan sen verran tulee ihan omassa elämässä puhuttua asiaa vastaan tai sitten joku salakuuntelee mua.

        Ap.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­­m­­f­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18040379q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Voi miten ikävää ja ette edes tunne 🤭

      • Anonyymi

        No niin. Ymmärrän mitä tarkoitat.. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Ei väsynyt ajattele järkevästi. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Odottelen koska noutaja tulee hakeen mut helvettiin kun tänään yks tyyppi mut toivotti sinne.

      • Anonyymi

        Joo, niinpä.. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Kyllähän tämä unien jälkeen tuntuu hassulta asialta avata keskustelu.


    • Anonyymi

      Koodikieltä voidaan käyttää aasinsiltoja käyttämällä. Ei tarkoiteta asiaa, esinettä, tai muuta sellaista kun se muille lukijoille näyttää.
      Vaikka sana sairas voi tarkoittaa ihan mitä vaan, ainoa joka sen ymmärtää on se ihminen kenen kanssa on sopinut koodit ja niiden merkityksen.
      Jos joku sanoo sinulle suoraan että käytti sinua koodina ohita se. Anonyymipalstalla ilman nimiä et edes voi tietää oletko se sinä oikeasti kun koodeista puhutaan.

      • Anonyymi

        Niinhän se on.. Pakko sanoa, että en minä aina osaa ajatella järkevästi. Hyvä, että joku muu osaa. Minä kun tuppaan joskus kiihtymään nollasta sataan muutamassa sekunnissa, mutta rauhoitun yhtä nopeasti.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on.. Pakko sanoa, että en minä aina osaa ajatella järkevästi. Hyvä, että joku muu osaa. Minä kun tuppaan joskus kiihtymään nollasta sataan muutamassa sekunnissa, mutta rauhoitun yhtä nopeasti.

        Ap.

        Mulla sama, se koodikieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama, se koodikieli.

        Tiukka kyllä temperamenttisille ihmisille! Löytyy aina välillä sitä tarvittavaa kiihkeyttä oikeiden asioiden (oikeudenmukaisuuden) puolesta.

        Ap.


    • Anonyymi

      Jos sinulla on lemmikkinä Kissa pyydän anteeksi jos olen loukannut!
      Jos sinulla on Koira, en pyydä anteeksi,olet ollut joko koodin aasinsilta tai olet ahdistellut ketjussa minua(olen olettanut että koira ihmisiä)
      Olen Kissa ihminen, en Koira ihminen.
      Tämän litanian laitoin jos on 1 /10000 mahdollista että olitkin sinä jota en tunnistanut ja tahtomattani kirjoitin sinulle ymmärtämätöntä tekstiä sitä mikä ei ollut rakkaalle tarkoitettua.

      Helvetti että on monimutkasta.

      • Anonyymi

        Kyllä minulta kissa löytyy. Itseasiassa kaksikin..

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulta kissa löytyy. Itseasiassa kaksikin..

        Ap.

        Anteeksi pyydän jos olen syyllinen. En ikinä real livessä loukkaa ketään kissan omistajia sillä he käyttäytyvät hyvin heitä ei tarvi.
        Väärinymmärryksiä sattuu.
        Hyökkään yleensä kuten aikaisemmin kirjoitin vasta hyökkääjänä en aloittajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pyydän jos olen syyllinen. En ikinä real livessä loukkaa ketään kissan omistajia sillä he käyttäytyvät hyvin heitä ei tarvi.
        Väärinymmärryksiä sattuu.
        Hyökkään yleensä kuten aikaisemmin kirjoitin vasta hyökkääjänä en aloittajana.

        ... ja täällä olettelen kuka kukakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pyydän jos olen syyllinen. En ikinä real livessä loukkaa ketään kissan omistajia sillä he käyttäytyvät hyvin heitä ei tarvi.
        Väärinymmärryksiä sattuu.
        Hyökkään yleensä kuten aikaisemmin kirjoitin vasta hyökkääjänä en aloittajana.

        No joo, eipä tässä mitään. Meni vain illalla tunteisiin. En tiedä oletko oikea ihminen, mutta saat silti anteeksi. :)

        Ap.


    • Anonyymi

      Itse olet aina ilkeillyt kun ollaan yhteyksissä ollut nyt minulla on jo muuta puuhaa meidän juna meni jo

      • Anonyymi

        Älä höpötä. En ole koskaan ilkeillyt hänelle. Minä toki hermostun kyllä, jos annetaan aihetta.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. En ole koskaan ilkeillyt hänelle. Minä toki hermostun kyllä, jos annetaan aihetta.

        Ap.

        Kiltti on.


    • Anonyymi

      Joo niinpä. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin.. Kyllähän aikuisen ihmisen pitää tajuta jo vähemmästäkin että ei kiinnosta!! Mutta kun ei jotkut tyypit sitä tajua!! Vuosikausia jatketaan viikosta viikkoon ja kuukaudesta kuukauteen ja vaikka ei minkäänlaista reaktiota toiselta tuu niin eikun jatkuu vaan ja kun ei mitään tuota reaktiota toiselta tuu niin sitten kiukutellaan ja toivotetaan toinen helv,, Hmmm... onhan tää ihan tuuleen huutoo kun ei se oikee tyyppi tätä osaa itseensä yhdistää jos sattuu lukee mut hyvällä tuurilla jos osaisi yhdistää tai siis tunnistaisi kun toivon todella että tämä menee perille ja tää tyyppi jättää mut rauhaan kun on sovittu jo kuukausia sitten että jätetään rauhaan toisemme ja mun ei tarvis pelätä kun en haluis loppuelämää viettää "hohdon tyypin seurassa"

      • Anonyymi

        Enpäs ole vuosikausia piinannut ketään. Muutaman viestin olen laittanut ja se on siinä. Olen nimenomaan jättänyt hänet rauhaan, koska en aio roikkua kenessäkään. Minun takiani ei kenenkään tarvitse ahdistua.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs ole vuosikausia piinannut ketään. Muutaman viestin olen laittanut ja se on siinä. Olen nimenomaan jättänyt hänet rauhaan, koska en aio roikkua kenessäkään. Minun takiani ei kenenkään tarvitse ahdistua.

        Ap.

        En ole saanut yhtään viestiä. Se koodikieli ihminen.


      • Anonyymi

        Ei oo! Se jolla on koira vainoaa..tai no tyrkyttää liikaa neuvoja ja haluaa että sosialisoidutaanhänen kanssa väkisin. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole saanut yhtään viestiä. Se koodikieli ihminen.

        Jep jep.

        Ap.


    • Anonyymi

      Täh? Ei kai

      • Anonyymi

        Ei enää mitään, Ttä!

        Ap.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe