Lieksassa on vaikeaa työllistää työmarkkinatuella vaikeassa työmarkkina asemassa olevia pitkäaikaistyöttömiä vuodessa sakkomaksu noin 1,3 miljoonaa sakkomaksu paisuu koko ajan. Eikö voisi ikääntyneitä pitkäaikaistyöttömiä helpotuksesi siirtää perustoimeentulotuelle tai eläketuelle eivät tule koskaan työllistymään mihinkään työpaikkaan kuntouttava työtoiminta on pitkäaikaistyöttömille päivähoitoa aikuistarhassa askartelutuokiota ja ruuan laittoa tupakkataukoja ja mukavaa on nauttia 4 tunnin puuhastelusta maksaa kuntouttava työtoimintakin. Koulutusvaatimukset ja vahva osaaminen työpaikkaan kasvaa vuosi vuodelta kovemmaksi työttömillä ei koulutusvaatimukset riitä edes tunkiolle lapion varteen jne. suurin osa yli 400 miehiä eli Pirkka olutta kuluu reilusti
Työmarkkinatuesta vuodessa Kelalle 1,3 miljoonaa
Anonyymi-ap
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Monta toimijaa työttömyyden hoidossa sama miten hoidetaan vaikka avaruudesta käsin kuhan homma toimiin yrittäjän kannalta
- Anonyymi
Avaruus Urheilukadulla voi saatana
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18040860i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808186
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264408- 504038
- 513086
- 493027
- 502810
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262496- 291976
- 301955
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381883