Voisko joku petturipersu jo viimein vastata ?
Koska sitä halpaa Bensaa saadaan ? ?
21
511
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä ! Koska ?! Ja ennen vaaleja muuan Riikka Purra sanoi sanatarkasti näin : " Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy".. Näin sanoi Purra ja valehteli Törkeästi.. Nyt hallitus leikkaa vain ja ainoastaan Köyhiltä.
- Anonyymi
Nyt on bensa niin halpaa että kannattaa ostaa oikeen iso V8 Jenkkiauto !!
- Anonyymi
Huijari-Purra veivas köyhiltä äänet, ja sen jälkeen käänsi selkänsä ja petti heidät.
- Anonyymi
Täh!? Bensaa?? Sähköhän on ennätyshalpaa ja ajaminen melkein naurettavan halpaa.
Bensan hintaa pitäisi korottaa 500% jotta saastuttaminen vähenisi rankasti. - Anonyymi
>>Ja ennen vaaleja muuan Riikka Purra sanoi sanatarkasti näin : " Köyhiltä ei
voi eikä saa leikata meille se ei käy">>
Ei Purra noin ole sanonut, kuin valehtelet. Sinä olet Vasemmistoliiton ja SDP:n kannattaja, siis sosialisti. Tunnetusti sosialistit valehtelevat aina kun ne avaavat suunsa tai kirjoittavat nettiin.
Sanatarkka lainaus Puralta menee näin.
"Perussuomalaisten erot muun muassa kokoomukseen
joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei
meille käy."
Esimerkiksi yhden hengen talous, jonka tulot ovat, laskentatavasta riippuen, ovat 1130...1350 €/kk, he ovat pienituloisia. Näiltä pienituloisilta ei leikata, kuten Purra lupasi.
Sensijaan keskituloisille, uunin pankolla röhnöttäville sosiaalivassareille luvattiin laittaa velvoittava työpaikka eteen. Vassaritkin saavat jatkossa alkaa itse elättää itsensä, ettei yhteiskunnan tarvii enää elättää. - Anonyymi
Bergbom julisti eduskunnassa vastustavansa bensan hinnan alentamista. Bensa on nyt kalliimpaa kuin keväällä. Kuinkahan moni oikeastI uskoi hörökorvan valheisiin?
- Anonyymi
Yli 10 000 äänestäjää. Eikä heistä yksikään kuulu ns terävimpään kolmannekseen.
- Anonyymi
Omituinen ulkonäkö sillä Bergbomilla.
- Anonyymi
Olkoon vaikka minkä näköinen, mutta hänen uransa politiikassa ei hyvin alkanut. Jospa hölmöt äänestäjät olisivat jatkossa vähemmän hölmöjä, ja äänestäisivät jotakin muuta ehdokasta.
- Anonyymi
" Bensa on nyt kalliimpaa kuin keväällä. "
Se on kyllä kurja juttu, kun öljymaiden järjestö OPEC ei yhtään kuuntele suomalaisen vasemmisto-opposition suunnalta tulevaa räksytystä.
Sheikit nostelee öljyn hintaa miten niitä huvittaa.
Ne kauhtanoissaan koskeintaan hiukan huvittuneena hymähtävät jossakin kaukana pohjoisessa kaduilla mekkaloivaa sosialistiporukkaa.- Anonyymi
Kyllä OPEC n pitäis kuunnella kun persut ennen vaaleja rinta kaaresa lupasi! Vai antoivatko ne katteettomia lupauksia? Kovat oli puheet, ne vissiin on jollailailla populistisia. Höynäyttivät sokeesti uskovaa kansanossaa, ei OPEC vaan Persut meinaan.
- Anonyymi
PS petti. . .
- Anonyymi
PS puolue on luotava taas uudelleen - ilman natzeja
- Anonyymi
#Katujengit.
- Anonyymi
Joka maahan jossa on natseja, sinne Putin lähettää armeijansa tuhoamaan ne. Heti kun Ukrainan natsit on saatu tapettua tullaan tänne siivoomaan nurkkia natseista.
- Anonyymi
Miko on juuri säätämässä häijään abc pumppu hintoja tervetuloa Tankkaan.
- Anonyymi
Vasemmisto on vaan punaisena raivosta, kun ne ei osaa eikä tiedä että kuinka vaaleja voitetaan.
Persuissa se tiedetään, jo neljät voitokkaat eduskuntavaalit käytynä. Pitää puhua semmoisista asioista jotka kiinnostaa ihmisiä.
Välillä se asia on lapsia raiskaavat matujengit ja välillä bensanhinta. - Anonyymi
Olisi kiva tietää kanssa!! Ei jaksaisi enää tankata rahapussia tyhjäksi
- Anonyymi
:Ddd
- Anonyymi
Ostin -70 luvulla aina kympillä bensaa ja niin ostan nytkin ei se siitä ole mihinkään muuttunut se hinta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579