Herkkänä 2

Anonyymi-ap

Nyt olen täällä.
Alan vasta tyydyttää.

102

2385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sormella hitaasti ja hellästi.

    • Anonyymi

      Kostun mukavasti.

      • Anonyymi

        Hitaasti ja hellästi kalun kovaa vartta pitkin ylös ja alas.


    • Anonyymi

      Mmmhh...se olis niin kiihottavaa nähdä. Mun kalu seisoo jo kovana ja terska kiiltelee liukkaana kun hivelen sitä mmmhh tuntuu hyvälle.

      • Anonyymi

        Kastuiko kalusi jo?
        Pilluni litisee, liukkarista ja omistaan märkänä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastuiko kalusi jo?
        Pilluni litisee, liukkarista ja omistaan märkänä..

        Joo kyllä se on jo märkä ja kova. Terska tummanpunaisena ja kiiltävänä sykkii nautinnollisesti ja odottais niin kovasti että pääsis sun luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä se on jo märkä ja kova. Terska tummanpunaisena ja kiiltävänä sykkii nautinnollisesti ja odottais niin kovasti että pääsis sun luo.

        Nyt kun työntäisit vähän kärkeä sisään.
        Kiusoittelisit, pyörittäisit, niin että kastun ihan liukkaaksi.
        Vähän lisää syvemmälle. Mutta ei kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun työntäisit vähän kärkeä sisään.
        Kiusoittelisit, pyörittäisit, niin että kastun ihan liukkaaksi.
        Vähän lisää syvemmälle. Mutta ei kokonaan.

        Joo mä siirtyisin nuolemasta ja toisin kovan kalun sun pillun huulille ja hieroisin terslalla ja kalun varreella sun klittaa ja hitaasti työntäisin vähän kiusoitellen sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kastuiko kalusi jo?
        Pilluni litisee, liukkarista ja omistaan märkänä..

        kastunut on


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        kastunut on

        Taisit saada hyvän tyydytyksen sinäkin...?


    • Anonyymi

      Hyväilen päältä, sitten taas klitorista.
      Olo alkaa olla jo todella kiimainen..

      • Anonyymi

        Kumpa pääsisisin nuolemaan sua ja maistamaan sun kiimaa. Mä helläti levittäisin sun häpyhuulia ja ja netsisin sun liukkaan klitan kielelläni ja nuolisin pitkin ja ja hitain vedoin välillä taas nopeasti kieltä klitalla pyörittäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa pääsisisin nuolemaan sua ja maistamaan sun kiimaa. Mä helläti levittäisin sun häpyhuulia ja ja netsisin sun liukkaan klitan kielelläni ja nuolisin pitkin ja ja hitain vedoin välillä taas nopeasti kieltä klitalla pyörittäen.

        Aah... ja imisit...mäkin imisin sinua, juurta myöten...


    • Anonyymi

      Samoin todella kiimainen olo on ja kalu tuntuu kivikovalta aah on niin kiihottavaa ajatella kuinka sä tyydytät itseäs.

    • Anonyymi

      Klitoris on myös kovana kuin herne.
      Sormi menee sisään aukosta kuin itsekseen, olen niin liukas.

    • Anonyymi

      Nyt otan lelun käyttöön.

    • Anonyymi

      Oih tuntuu niin hyvältä vähän koventaa tahtia välillä terka vasn tummenee kun kalu paisuu äärimmilleen

      • Anonyymi

        Sykähtelen, kun luen tuota ja tunnen kuinka lelu kiihottaa ja värisee kiihottuneessa pillussa.


    • Anonyymi

      Olis niin ihanaa nähdä sun lelun uppoavan sun liukkaaseen pilluun ja kuulla kiihottava litinä sun märästä pillusta kun lelu liukuu sisään ja ulos.

      • Anonyymi

        Olisi Ihana nähdä miten runkkaat kivikovaa ja valuvaa kaluasi...nostelet itseäsi...kovempaa ja nopeammin.


    • Anonyymi

      Aah tahti vaan kiihtyy ja hengitys tihenee kun tuntuu hyvälle

    • Anonyymi

      Tulen pian..
      Klitoris sykkii jo.

    • Anonyymi

      Runkkaa, runkkaa itsesi huipulle...orgasmiin...niin että spermat lentää ...kovaa.

    • Anonyymi

      Aaah, tulen...

    • Anonyymi

      Mä kiihdytän tahti aah mmm oon ihan lähellä kohta tulee

    • Anonyymi

      Melkein tunsin, kun se lensi rinnoille ja kasvoille...

    • Anonyymi

      Oih tulin kovaa ja ja tuntui että orgasmi vaan jatkuu kun spermaa lensi lisää aina vaan. Kyllä teki sitten hyvää.

      • Anonyymi

        💋💋... mahtavaa.
        Kiitos sinulle, nautin todella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💋💋... mahtavaa.
        Kiitos sinulle, nautin todella..

        Samoin oli todella nautinnollista ja kivaa. Otetaan uusiksi jos ja kun taas tuntuu siltä. =). Mä käyn vilkuileen välillä tänne niin kun jätän viestiä niin sovitaan sitten taas jotain. Kiitos myös sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin oli todella nautinnollista ja kivaa. Otetaan uusiksi jos ja kun taas tuntuu siltä. =). Mä käyn vilkuileen välillä tänne niin kun jätän viestiä niin sovitaan sitten taas jotain. Kiitos myös sinullekin.

        Jätät viestiä oli tarkoitukseni kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💋💋... mahtavaa.
        Kiitos sinulle, nautin todella..

        Jätät viestiä tarkoitin kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin oli todella nautinnollista ja kivaa. Otetaan uusiksi jos ja kun taas tuntuu siltä. =). Mä käyn vilkuileen välillä tänne niin kun jätän viestiä niin sovitaan sitten taas jotain. Kiitos myös sinullekin.

        😘💓. Näin tehdään.


    • Anonyymi

      Kurkistelin taas salaa..

    • Anonyymi

      Taas on kiva kutitella klitoriksen kohdalta..

      • Anonyymi

        ... ja jättää se kiihottuneena odottamaan ja kostuttamaan pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja jättää se kiihottuneena odottamaan ja kostuttamaan pillua.

        Mmmhh...kuullostaa hyvältä ja saa kaluun eloa ajatella sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja jättää se kiihottuneena odottamaan ja kostuttamaan pillua.

        Oli eilen vielä pakko ottaa uusinta ketjusta myöhemmin ja ajatella sua. Kiinnostaisko huomenna jos et tänään enää täällä ole sä sait mut ihan koukkuun itsees kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli eilen vielä pakko ottaa uusinta ketjusta myöhemmin ja ajatella sua. Kiinnostaisko huomenna jos et tänään enää täällä ole sä sait mut ihan koukkuun itsees kyllä.

        Kiva, että sait vielä toisenkin. Vaikka ensimmäinen oli niin iso.
        En ole huomenna täällä, mutta nyt olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että sait vielä toisenkin. Vaikka ensimmäinen oli niin iso.
        En ole huomenna täällä, mutta nyt olen.

        No niin mäkin joten pitäiskö käyttää siis tilaisuus hyväksi. Ainskin mun kaluni rupeaa jo heräilemään toiveikkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että sait vielä toisenkin. Vaikka ensimmäinen oli niin iso.
        En ole huomenna täällä, mutta nyt olen.

        Vieläkö klitoris tuntuu kiihottuneelta ja pillu hieman halukkaalta kostumaan. Kaipaisiko ne kosketusta ensin hellää ja rauhallista ja kun kiima nesteet pillua kostuttaa niin vähitellen hieman kovempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö klitoris tuntuu kiihottuneelta ja pillu hieman halukkaalta kostumaan. Kaipaisiko ne kosketusta ensin hellää ja rauhallista ja kun kiima nesteet pillua kostuttaa niin vähitellen hieman kovempaa.

        Ne heräilee, kun tietävät saavansa jotain m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne heräilee, kun tietävät saavansa jotain m

        Tarkoitatko minua...etänä ensin pilluni on hinokas...etäseksi ensin...intiimi yhdyntään ei heti kannata lähteä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko minua...etänä ensin pilluni on hinokas...etäseksi ensin...intiimi yhdyntään ei heti kannata lähteä...

        En.
        Evvk.


    • Anonyymi

      Juuri tuollaista hoitoa ne kaipaisi..

      • Anonyymi

        Jos ensin hyväilisin ihan hellästi koko pillun päältä välillä sormea vaossa häpyhuulien välissä käyttäen. Sitten levittäisin häpyhuulia hieman ja sormi etsisi sun klitoriksen ja hitaasti ylös alas hieroisin koko sormen mitalta sitä. Käyttäisin myös hieman aukon suulla sormea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ensin hyväilisin ihan hellästi koko pillun päältä välillä sormea vaossa häpyhuulien välissä käyttäen. Sitten levittäisin häpyhuulia hieman ja sormi etsisi sun klitoriksen ja hitaasti ylös alas hieroisin koko sormen mitalta sitä. Käyttäisin myös hieman aukon suulla sormea.

        Teen nyt noin miten kuvailit.
        Aah...


    • Anonyymi

      Mitä kalusi olisi vailla, ottaisinko sen käteen ja vetelisin vähän?
      Sitten voisin kostuttaa sitä kielellä kiusoitellen, imaista hiukan, taas vedellä käden kanssa...

    • Anonyymi

      Oih se kuulostaa tosi hyvältä voisit tuntea kuin ka se kovenee ja kasvaa sun kädessä. Ja nähdä terskan tummenevan ja turpoavan.

      • Anonyymi

        Näkisin, miten sen kärkeen nousee kirkas pisara.
        Nuolisin sen pois.
        Kalusi sykähtäisi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisin, miten sen kärkeen nousee kirkas pisara.
        Nuolisin sen pois.
        Kalusi sykähtäisi siitä.

        Voin tuntea sun nuolaisun mun kalu on jo kova ja liukas terska kiiltelee ja aah tuntuu niin hyvältä hieroa sitä ja ajatella että se oot sinä.


    • Anonyymi

      Sitten voisin levittää sun häpuhuulia vähän enemmän ja nuolla sun vakoa pitkin nuolaisuin ja ja etsiä klitoriksen pyörittää sitä kielellä ja imeä ja ottas huulten väliin. Samalla työntäen sormia hitaasti sun sisään ja ja ulos.

      • Anonyymi

        Anna jo vähän sun kullia... edes kärkeä...


    • Anonyymi

      Sormi liikkuu jo nopeasti klitalla...

    • Anonyymi

      Mun vedot hieman kiihtyy myös kalu seisoo kivikovana terska kiillellen hieman nautinnollisesti nykien välillä.

      • Anonyymi

        Olisi ihana tuntea sisällään miten se nykii.


    • Anonyymi

      Levitä märkää sun kalulle, lukasta sitä niin kuin olisit jo mun sisällä

    • Anonyymi

      Litisen kun sormi on aukolla ja likkuu kovaa...

    • Anonyymi

      Mä teen niin se tuntuu niin hyvälle aah mä kulta haluan sua niin paljon mä tehdä sulle niin hyvää

    • Anonyymi

      Täällä tirkistelijä seurailee sivusta.

    • Anonyymi

      Mä työnnän hitassti mun ensin vaan terskan sun pillun suulle ja liikun hitaasti edestakas mennen kokosjan syvemmälle sun oooh niin liukkaaseen märkään lämpimään pilluun sen tiukkaan syleilyyn.

    • Anonyymi

      Sun käsi on nyt mun kuuma ja märkä pillu...se puristaa sun kalua, hieroo sitä koko varrelta kärkeen asti...

    • Anonyymi

      Saisinpa ottaa sut sisääni juurta myöten...

      • Anonyymi

        Olis aah niin ihana kun ratsastait kovaa mun päällä smalla kun mun toinen käsi hyväilee sun rintoja ja toinen painaa sun klittas mun kullin vartta vasten. Kiihdytä kulta tahtia mmmhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis aah niin ihana kun ratsastait kovaa mun päällä smalla kun mun toinen käsi hyväilee sun rintoja ja toinen painaa sun klittas mun kullin vartta vasten. Kiihdytä kulta tahtia mmmhh

        Kyliä...nostelen mun lantiota...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyliä...nostelen mun lantiota...

        Oih mä mä nostele myös kohti kättä mikä tuntuu ihan sun kuumalta pillulta mmmhh aah kumpa voisin tuntee sut mua vasten tiukasti


    • Anonyymi

      Mmmhhh voi kulta sä tunnut niin hyvältä ja mun kulli on äärimmilleen kasvanut ja kova tuntuu niin hyvältä

    • Anonyymi

      Mun leluni on sun kulli, se vie mut orgasmiin..!

    • Anonyymi

      Aaah kulta mä haluun tuntea kun sä tuut mun kalua syleillen

      • Anonyymi

        Niin mäkin...sykkiä sut orkulla nautintoon...


    • Anonyymi

      Anna sun siemenet, spermat mulle, kaikki!

    • Anonyymi

      Aaaaah TULEE!

      • Anonyymi

        Oih mä melkein räjähdän sä tunnut niin hyvältä aaah oon niin lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih mä melkein räjähdän sä tunnut niin hyvältä aaah oon niin lähellä

        Tule nyt! NYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule nyt! NYT!

        Oih tulin taas niin kovaa ja lasti lensi holtittomasti minne sattuu. Kiitos taas sulle oli niin nautinnollista taas sun kanssa.😘🥰.


    • Anonyymi

      Ole hyvä...ilo oli minun puolellani...ihana saada jonkun toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Näin on tosi ihanaa ja parempaa kuin yksin...paljon parempaa.


    • Anonyymi

      Kiitoksia myös tirkistelijältä.

    • Anonyymi

      Tuhma olo jälleen ap:lla?

      • Anonyymi

        Sen verran tuhma, että tahdon aitoa ensi kerralla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran tuhma, että tahdon aitoa ensi kerralla..

        Huh

        Miehellä täällä tuhmia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh

        Miehellä täällä tuhmia ajatuksia.

        Aion jatkaa tästä tuhmiin tekoihin, kunhan vastapuoli on saatavilla.
        Ehkä piankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion jatkaa tästä tuhmiin tekoihin, kunhan vastapuoli on saatavilla.
        Ehkä piankin.

        Voisi olla kohta huippukohdan aika..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion jatkaa tästä tuhmiin tekoihin, kunhan vastapuoli on saatavilla.
        Ehkä piankin.

        No kyllähän varmasti olisi saatavilla jos vain ite tahdot koska ei muakaan haittaisi yhtään muuttaa näitä sanoja täällä teoiksi sun kanssa jos oot mun nautiskelu kaverini. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän varmasti olisi saatavilla jos vain ite tahdot koska ei muakaan haittaisi yhtään muuttaa näitä sanoja täällä teoiksi sun kanssa jos oot mun nautiskelu kaverini. =)

        Heh, kiitos... 😚...jos nyt tässä odottelen, että tulee eräs ystäväni käymään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, kiitos... 😚...jos nyt tässä odottelen, että tulee eräs ystäväni käymään...

        Joo toivottavasti tulee ja on hauskaa sekä mukavaa kun hän saapuu.=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toivottavasti tulee ja on hauskaa sekä mukavaa kun hän saapuu.=)

        Uskallan ennustaa, että näin on 😘.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallan ennustaa, että näin on 😘.

        Todella kiva juttu että saat nauttia niin. Itellä on nyt ollut vähän hiljaisempaa mikä kyllä iso harmi on mutta se nyt on elämää ja minkäs teet.=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kiva juttu että saat nauttia niin. Itellä on nyt ollut vähän hiljaisempaa mikä kyllä iso harmi on mutta se nyt on elämää ja minkäs teet.=)

        Sellaista se on, satunnaista itse kullakin. Enhän minäkään muuten kävisi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on, satunnaista itse kullakin. Enhän minäkään muuten kävisi täällä.

        Kyllä näinhän se just on. Ja on kyllä mukavaa että on tääkin paikka tosiaan olemassa kun tarvetta sille on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on, satunnaista itse kullakin. Enhän minäkään muuten kävisi täällä.

        Tarpeen tullessa muista jättää mulle viestiä jos käy niin ettei aito oo saatavilla.😘.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeen tullessa muista jättää mulle viestiä jos käy niin ettei aito oo saatavilla.😘.

        Välimatkasta viis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimatkasta viis?

        Vai tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimatkasta viis?

        No eipä tota välimatkaa tiedä etukäteen.=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tänne?

        No tänne tai muutenkin kuten taisin aiemmin jo mainitakin.=)


    • Anonyymi

      Haluatko sormeni ja kieleni apuun ?

      • Anonyymi

        Ainahan ne kelpaa...


    • Anonyymi

      Tänään kyllä taas tekis mieli ja olis mukavaa kyllä taas leikkiä jos mun leikkikaveri aloittaja vaan on yhtään leikkisällä tuulelle?=)

      • Anonyymi

        Nyt ei irtoa, ikävä kyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei irtoa, ikävä kyllä...

        No ei siinä sen ihmeempää joskus toiste sitten taas on toinen mieli ja fiilis. Ja kuten aiemminkin on tullut todettua niin hyvää kannattaa aina odottaakin.=)


    • Anonyymi

      En enää jatka tästä.
      Toisessa ketjussa mies esiintyy naisena, ja ihmiset siirtyivät sinne.
      Yritin avata asiaa mutta se tuntuu olevan turhaa.
      Ap

      • Anonyymi

        Ikävää että noin ja tosiaan on kiva että kerroit kiitos siitä. Ehkä se tosiaan on noin. Ite on vaikea sanoa niin pienellä kokemuksella asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää että noin ja tosiaan on kiva että kerroit kiitos siitä. Ehkä se tosiaan on noin. Ite on vaikea sanoa niin pienellä kokemuksella asiasta.

        Ole hyvä.
        Olen käynyt itse täällä vajaan 3 vuoden ajan. Alkuaikoinani tuo trolli oli aktiivisempi kuin nykyään.


    Ketjusta on poistettu 172 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe