Tässä ketjussa on pari nostoa koosta. Toisessa naisen rinnoista ja toisessa munasta. Itse olen joskus kommentoinut tuota munan mittailua. Tiedän sen miehenä, ettei se mittailu huippukunnossa onnistu. Harvoin on sellaista tilannetta jossa muna on huipussa ja sen mittatikun tekemisessä huippu menee pois.
Joskus olen ottanut kuvan ja antanut sen verkossa anonyymisti naisen katsottavaksi ja kommentti oli mm. että jos se paisuu pikkasen ja se menee kakkoseen, niin tekee kipeää!
Mitä mieltä olen isoista rinnoista. Kyllä sopusuhtaiset ja terveet on paremmat. Jos rinnat on järkyttävän isot niin niistä ei ole kuin vaikeuksia.
Se olis helvetin kiva jos tapaisi joskus ihmisen jolla olis kaikki omaan mieleen niin hyvässä kuin pahassa. Hyvät naiset on vain aina varattu!
Ja mikä on paras munan mitta! Kyllä se on naisen käsi, suu ja pillu. Tulokset antaa nainen.
Koolla väliä!
Anonyymi-ap
1
604
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alegroup.info/H/J2e2A5
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664212
- 663912
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1133753SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p753124- 843025
- 622339
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621716Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271208Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411205Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171192