Sarja Etsijät

Anonyymi-ap

Onko mitään näin kamalaa aikoihin nähty? Komediaa se ei ole, enemmän aiheuttaa myötähäpeää tekijöiden puolesta. Huutamista ja kaiken päälle säröytynyt äänitys. Sietämätöntä.

17

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      En tajua tuon ideaa. Sekö on huumoria, että vähän yksinkertaisen oloinen porukka änkyröi ja toistelee samoja lauseita?

    • Anonyymi

      Samaa sarjaa kuin Hormonit. Ei sitäkään jaksa katsoa, huutavat ja riekkuvat kuin hullut. Suomessa on ala-arvoisia näyttelijöitä ja varsinkin käsikirjoittajia. Yhden ilmeen naamoja ja rumiakin ovat ku perk*leet.

    • Anonyymi

      Ylen niin sanotut draamasarjat ovat yhtä kärsimystä katsoa.

    • Anonyymi

      Varmasti johtuu siitä että kuulumme natoon,kaikki asiat huononevat.

    • Anonyymi

      Kimmo.Pirjo.Sisäilmaa.Hormoonit.Etsijät.
      Puoli seitsemän.Sohvaperunat.
      Nämähän on näitä yle laatuohjelmia kuulemma.

    • Anonyymi

      Vaikuttavat ihan persuilta.

    • Anonyymi

      Etsijät on todella hauska ohjelma lisää tälläisia mutta viikonloppuisin musiikkiohjelmat molemmilta kanavilta on liikaa sohvaperunat voi huoletta siirtää sinne höpökanaville eli mainoskanaville teemalla on hyvä ohjelmatarjonta kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Hirveä ohjelma, luokatonta draamaa. Kuka näyttelijöitä nykyisin kouluttaa kun kaikki huutavat ja mölyävät kuin kesäteatterissa!
      Jossei Yle osaa ostaa parempaa näytettävää, vaihtakaa se porukka asiantuntevampaan. Katsojana vaadin!

      • Anonyymi

        Yle menee samaan luokkaan pian maikkarin kanssa, typeriä Suomalaisia ns.viihde ym. huutonauru ohjelmaa. Maikkarin mainoksista näkyy hyvin tämän Suomi viihteen taso,täysin roskaa. Samat naamat pyörii joka formaatissa. Alaarvoista naamojen vääntelyä,tekonaurua ym. omaahauskaa pitävät ärsyttävät julkkispierut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle menee samaan luokkaan pian maikkarin kanssa, typeriä Suomalaisia ns.viihde ym. huutonauru ohjelmaa. Maikkarin mainoksista näkyy hyvin tämän Suomi viihteen taso,täysin roskaa. Samat naamat pyörii joka formaatissa. Alaarvoista naamojen vääntelyä,tekonaurua ym. omaahauskaa pitävät ärsyttävät julkkispierut.

        Ne julkkisten tekonaurukattaukset yrittävät ilmeisesti tartuttaa saman "ilon" hämmentyneelle katsojalle.


    • Anonyymi

      Sarjan uusintoja ei todellakaan kaivata.

    • Anonyymi

      Tästä me kaikki maksamme YLE veroa. Jippii.

    • Anonyymi

      Ms Romantica osoitti, että Suomessakin kyetään tekemään aidosti näyteltyä TV-sarjaa.
      Miksei sellaisia sitten tehdä useammin ?
      Onko turkkalainen huutonäytteleminen juurtunut meillä liian syvälle ?

    • Anonyymi

      Ei kattoo enempää kuin Hormooneja🙈🤨

    • Anonyymi

      Piti ihan tarkistaa, että onko käsikirjoittajat aikuisia ihmisiä. On kuin olisi katsomassa lasten "ite" keksimää teatteria. Sääliksi kävi näyttelijöitä. Maksaako yle oikeasti tämmöisestä paskasta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe