G: Mikä on pahin mokasi?

Anonyymi-ap

Miten onnistuit sössimään asiat kaivattusi kanssa?

Itse vastaan:
Ne muutamat viestit mitkä lähetin hänelle, mutta turhaanpa tuota taaksepäin katselee. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. :)

🖤

178

3901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä on liian monta, enkä aio niistä enää puhua täällä. Mennyt on mennyttä.

• Anonyymi

Niin tietysti, mutta jotenkin sitä ajattelee, että fiksu ihminen oppii menneestä? :)

Ap.

• Anonyymi

Mitä sitä muistelemaan kaikki on jo ohi👩

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

No kai siitä voi oppia jotain tulevaan?

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Se on just näin.-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Ei, sitä toistaa samat virheet suhteesta toiseen, hamaan hautaan asti. 😖

• Anonyymi

Joskus oon miettinyt että vastasin hänen kysymykseen että voidaanko vielä nähdä niin epämääräisesti. Että luuli varmaan etten halua nähdä häntä enää.

• Anonyymi

Muotoilitko vastauksen, sen hetken elämäntilanteen mukaan? Itse sain niin ympäripyöreän vastauksen, etten tiedä haluaisiko hän nähdä vai ei.

• Anonyymi

No jos oot mun kaivattu mies ni siitä viestistä sai todellakin sellasen käsityksen, ettet halua/voi nähdä vaikka sanallakaan et sanonut et ei kiinnostaisi.. oli silleen virallinen viesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muotoilitko vastauksen, sen hetken elämäntilanteen mukaan? Itse sain niin ympäripyöreän vastauksen, etten tiedä haluaisiko hän nähdä vai ei.

Ei kiinnosta siinä mielessä joten missä

• Anonyymi

Mul ei sit oo enää sun numeroo, ku puhelin hajos et eipä tuu houkutusta laitella turhaan viestejä ellet sit ite avaa yhteyttä🤘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sanamuoto oli niin outo että siitä varmasti sai sen kuvan ettei minua oikeastaan kiinnosta. Jäkikäteen ajatellut että hänen äänikin muuttui vaisuksi sen jälkeen kun sen sanoin. En silloin sitä ymmärtänyt mistä se johtui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos oot mun kaivattu mies ni siitä viestistä sai todellakin sellasen käsityksen, ettet halua/voi nähdä vaikka sanallakaan et sanonut et ei kiinnostaisi.. oli silleen virallinen viesti

Kyse ei ole viestistä. Puhuimme puhelimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul ei sit oo enää sun numeroo, ku puhelin hajos et eipä tuu houkutusta laitella turhaan viestejä ellet sit ite avaa yhteyttä🤘

En mä nyt enää avaa itse mitään yhteyttä kehenkään.

• Anonyymi

Minulle on käynyt noin ihan kasvokkain.

Kysellyt varovasti näkemistä ja yhteystietoja, mutta toinen on sen oloinen että ei kiinnosta tai oikeastaan ihan sama niin se jäi sitten siihen.

Ei harmita koska varmasti ei naista kiinnostanut, koska muutenhan hän olisi tarjonnut puhelinnumeroa eikä laittanut etsimään jne.

Eikös juu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on käynyt noin ihan kasvokkain.

Kysellyt varovasti näkemistä ja yhteystietoja, mutta toinen on sen oloinen että ei kiinnosta tai oikeastaan ihan sama niin se jäi sitten siihen.

Ei harmita koska varmasti ei naista kiinnostanut, koska muutenhan hän olisi tarjonnut puhelinnumeroa eikä laittanut etsimään jne.

Eikös juu?

Tässä kyseessä ihan puhelu. Eli en tiedä tilanteestasi. Eikä se nyt ihan noilla sanoilla edes ollut se kysymys. Mutta sitä se tarkoitti. En nyt halua tarkemmin kirjoittaa.

• Anonyymi

Voihan kommunikointiongelmat. Nuo on pahoja.. Varsinkin, jos menee lukkoon. Siihen vielä, kun lisätään, että toinenkin menee lukkoon.. Tilanne eskaloituu mahdottomaksi.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan kommunikointiongelmat. Nuo on pahoja.. Varsinkin, jos menee lukkoon. Siihen vielä, kun lisätään, että toinenkin menee lukkoon.. Tilanne eskaloituu mahdottomaksi.

Ap.

Näinpä. Turha näitä tietenkin jälkikäteen murehtia. Mietin vaan miksi mä en osannut tuoda tunteitani selvemmin esille. Miksi piti heittäytyä niin hankalaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Turha näitä tietenkin jälkikäteen murehtia. Mietin vaan miksi mä en osannut tuoda tunteitani selvemmin esille. Miksi piti heittäytyä niin hankalaksi.

No ei kannata murehtia, kannattaa oppia. Jos tekee kaiken samalla kaavalla jatkossa, niin ei ole oppinut mitään. Kun rikkoo kaavan, niin on oppinut jotain.. :)

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kannata murehtia, kannattaa oppia. Jos tekee kaiken samalla kaavalla jatkossa, niin ei ole oppinut mitään. Kun rikkoo kaavan, niin on oppinut jotain.. :)

Ap.

Jep. Ei kyllä sovi tuohon tilanteeseen ollenkaan tuo neuvo. Ei tuollaista tilannetta enää tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ei kyllä sovi tuohon tilanteeseen ollenkaan tuo neuvo. Ei tuollaista tilannetta enää tule.

No ei välttämättä tulekaan saman ihmisen kanssa, mutta ethän sinä elämässä tiedä tuleeko jonkun uuden ihmisen kanssa.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heititkö seinään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei välttämättä tulekaan saman ihmisen kanssa, mutta ethän sinä elämässä tiedä tuleeko jonkun uuden ihmisen kanssa.

Ap.

Ei tule. Et nyt tiedä tilanteesta mistä puhun.Nyt puhuttiin kaivatusta. Ei tule uusia kaivattuja. En halua mitään uusia ihmisiä. En etsi mitään uusia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule. Et nyt tiedä tilanteesta mistä puhun.Nyt puhuttiin kaivatusta. Ei tule uusia kaivattuja. En halua mitään uusia ihmisiä. En etsi mitään uusia ihmisiä.

Joo, en tietenkään tiedä enkä tarkoittanut neuvoa. Nuo olivat vain mielipiteitäni. Hyvää illanjatkoa sinulle.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heititkö seinään?

En heittäny. 😂 Kuulokkeet ei enää toiminu puhelimes ni yritin palauttaa tehdasasetuksille, mut sen jälkeen jäi vaan tilaan et haetaan päivityksiä eikä suostu menee eteenpäin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Olet ärsyttävä. Hoet noita 12 vuotiaan psykologin yleisjuttuja aina. Anna toisten jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ärsyttävä. Hoet noita 12 vuotiaan psykologin yleisjuttuja aina. Anna toisten jutella.

Itse halusin vaan miettiä missä tapahtui se virhe minkä jälkeen kaikki oikeastaan meninkin pieleen ja minkä takia kaipaan häntä edelleen.

• Anonyymi

Kuitattiinko viestit mitenkään? Ei ne mee teknisesti aina perille😫Hermot meni.

• Anonyymi

Kyllä hän on viestit nähnyt. En kommentoi kuittausta.

Ap.

• Anonyymi

Saisinko kysyä, mitä kirjoitit viesteissäsi hänelle? Ja miksi toivot ettet olisi niitä hänelle lähettänyt?

• Anonyymi

Ainahan sitä saa kysyä, en kuitenkaan vastaa tänne, kun täällä on niin paljon kiusaamista.

Ap.

• Anonyymi

Viesti oli selkeä. Toki sen vois korjata jos vielä haluaa

• Anonyymi

Viesti oli selkeä, mutta se oli positiivinen, eli siinä ei ole mitään korjattavaa. :)

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti oli selkeä, mutta se oli positiivinen, eli siinä ei ole mitään korjattavaa. :)

Ap.

Mitähän ihmettä sitten kaipaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän ihmettä sitten kaipaat?

Mitä tarkoitat? Enkö saa kaivata? En kyllä siihen kysy lupaa yhtään keneltäkään. Varsinkaan, kun en täällä joka päivä ole julistamassa, että kaipaan häntä enkä jaa hänestä mitään tunnisteita täällä. Välitän hänestä ja haluan, että hän on onnellinen.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Enkö saa kaivata? En kyllä siihen kysy lupaa yhtään keneltäkään. Varsinkaan, kun en täällä joka päivä ole julistamassa, että kaipaan häntä enkä jaa hänestä mitään tunnisteita täällä. Välitän hänestä ja haluan, että hän on onnellinen.

Ap.

Minäkin haluan hänen olevan onnellinen. Ei ilmeisestikään ollut sitä minun kanssa, joten miksi oisin estänyt lähtemästä kohti uutta onneaan ja rakkauttaan. Rakkauteen kuuluu myös luopuminen ja kun rakastaa todella paljon, haluaa silloin toiselle vain pelkkää hyvää. Ajatuksia ihan pihalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin haluan hänen olevan onnellinen. Ei ilmeisestikään ollut sitä minun kanssa, joten miksi oisin estänyt lähtemästä kohti uutta onneaan ja rakkauttaan. Rakkauteen kuuluu myös luopuminen ja kun rakastaa todella paljon, haluaa silloin toiselle vain pelkkää hyvää. Ajatuksia ihan pihalta

Niin tietysti. Ei ketään voi omistaa, vaikka kuinka sattuu. Minä olen myös päästänyt lähiaikoina irti kumppanistani. Haluan, että hän löytää itselleen ihmisen, jonka kanssa voi olla onnellinen, koska me emme tee toisiamme onnelliseksi.

Ap.

• Anonyymi

Viesti oli todellakin erittäin selkeä, sekä ruudulla, että paljon myöhemmin face to face. Teot olivat kyllä ristiriitaiset sanomaan.

• Anonyymi

Sillä mennään. Joten turhaa odottaa mitään enempää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä mennään. Joten turhaa odottaa mitään enempää

Erittäin selkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin selkeää.

Älä sitten yritä enää mitään

• Anonyymi

Tässä taas aika monta vastausta joltain muulta kuin Allipirkolta eli ap:ltä..

• No olemalla minä. Ei siihen muuta koskaan ole tarvittu.

• "Noh, miksi noin negatiivinen asenne? Ap."

Realistinen. 😅

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

"Noh, miksi noin negatiivinen asenne? Ap."

Realistinen. 😅

Nou nou. Joskus pitää heittää realismi romukoppaan. :)

Ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Nou nou. Joskus pitää heittää realismi romukoppaan. :)

Ap.

No sanotaanko näin, että näissä kokemissani tapauksissa se on ollut ehkä pelastuskin. 😃

Realismi.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

No sanotaanko näin, että näissä kokemissani tapauksissa se on ollut ehkä pelastuskin. 😃

Realismi.

Aijaa, no sitten tietysti asia erikseen. :)

Ap.

• Anonyymi

Olin viestittelyssäni liian tuttavallinen, enkä ollenkaan ajatellut hänen viettelemistä.

• Anonyymi

No voi että. Tuo on harmillista, jos toinen säikähtää.

Ap.

• Anonyymi

Menehuitale tonne🌈palstalle valehteleen, jätä setoisen naisen kiusaaminen! Mut tietää, ett ei se mies olemiehiin päin suuntautunut!

• Anonyymi

Varmaankin se, että puhuin hänen yksityisasioistaan eräälle henkilölle, joka sitten vuoti kommenttini hänelle, mikä johti hänen suuttumiseensa minulle. Tai ehkä suurin epäonnistuminen liittyi siihen, että en onnistunut luomaan välillemme sellaista ilmapiiriä, että olisi voitu puhua rennossa ja luottamuksellisessa hengessä ihan mistä vaan.

Tätä olen monesti miettinyt: miksi monen muun naisen kanssa onnistun puhumaan mistä tahansa, mutta juuri sen henkilön kanssa, josta eniten tykkään, se on ollut vaikeaa, ja ilmapiiri välillämme on ollut väärällä tavalla jännitteinen ja jotenkin vaivaannuttava? Onko se sitä, että niiden kanssa on helppo olla rento ja vapautunut, joita kohtaan itsellä ei ole sen kummempia tunteita? Mikään romanttis-eroottinen ei voi kasvaa ilmapiirissä, joka on jotenkin vaivaannuttava tai väkinäinen, vaan kasvaakseen romantiikka edellyttää leikkisyyttä, rentoutta, luottamuksellisuutta, mutkattomuutta jne. Epäonnistuin sellaisen ilmapiirin luomisessa välillemme. Se on ehkä se suurin moka. Ehkä hänkin arvioi minua hieman väärin ja ajatteli minun olevan jotenkin superkriittinen häntä kohtaan tai jotain.

Erityisesti kommunikointi someappsien kautta on kohdallamme epäonnistunut. Sen sijaan en muista, että liveviestinnässä olisi mitään suuria epäonnistumisia ollut. Pitää siis ajatella, että jos joskus vielä viestitään livenä, niin on mahdollisuus onnistuakin viestinnässä. Pitää ajatella posin kautta.

• Anonyymi

Rento ilmapiiri tulee ajan kanssa, kun on keskusteltu monista asioista useamman kerran.
        Samalla myös luottamus toiseen kasvaa.
        On luonnollista että molemmat jännittää yhdessäoloa aluksi.

• Anonyymi

Mitä aktuaalista shittiä. Kuka haluaa puhua "rennossa ja luottamuksellisessa hengessä ihan mistä vaan" juoruämmän kanssa joka kailottaa toisten yksityisasiat eteenpäin?

• Anonyymi

Jos molemmilla on paljon tunteita niin siitähän se voi hyvinkin johtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä aktuaalista shittiä. Kuka haluaa puhua "rennossa ja luottamuksellisessa hengessä ihan mistä vaan" juoruämmän kanssa joka kailottaa toisten yksityisasiat eteenpäin?

Juoruilu on seurausta siitä, ettei ole voitu puhua suoraan kahden kesken sen kanssa, jonka kanssa olis halunnut. Kun voi puhua luottamuksellisesti suoraan toisen kanssa ei ole tarvetta juoruta.

• Anonyymi

Olipas kattava vastaus. Toivottavasti saatte jään murrettua ja tilanteen etenemään, jos mahdollista. :)

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoruilu on seurausta siitä, ettei ole voitu puhua suoraan kahden kesken sen kanssa, jonka kanssa olis halunnut. Kun voi puhua luottamuksellisesti suoraan toisen kanssa ei ole tarvetta juoruta.

Olet osoittautunut epäluotettavaksi ja se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei siitä huolimatta ole juoruämmiä, turha yleistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet osoittautunut epäluotettavaksi ja se siitä.

Epäluotettavia olivat ne, jotka vuotivat viestini edelleen henkilölle, jolle en ollut niitä tarkoittanut. Luotin heihin, mutta he pettivät sen. Ne tekivät niin siksi, että heillä itsellään oli jotain tunteita tai taka-ajatuksia joita eivät kyenneet myöntämään, vaan salailivat ja valehtelivat niistä. Jotkut ihmiset sulkevat ulkopuolelle mutta silti odottavat saavansa kunnioittavaa ja rakkaudellista kohtelua takaisin. Jotta voisi odottaa toiselta lojaaliutta, pitää itse toimia sen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäluotettavia olivat ne, jotka vuotivat viestini edelleen henkilölle, jolle en ollut niitä tarkoittanut. Luotin heihin, mutta he pettivät sen. Ne tekivät niin siksi, että heillä itsellään oli jotain tunteita tai taka-ajatuksia joita eivät kyenneet myöntämään, vaan salailivat ja valehtelivat niistä. Jotkut ihmiset sulkevat ulkopuolelle mutta silti odottavat saavansa kunnioittavaa ja rakkaudellista kohtelua takaisin. Jotta voisi odottaa toiselta lojaaliutta, pitää itse toimia sen mukaan.

Juorun lähde olet sinä. Se joka paljasti juoruilusi on juoruilun kohteen luottamuksen arvoinen.

• Anonyymi

Pyysitkö koskaan anteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juorun lähde olet sinä. Se joka paljasti juoruilusi on juoruilun kohteen luottamuksen arvoinen.

Minä en ollut juorun lähde. Juorun lähde oli henkilöiden oma käytös, joka oli kaikkien nähtävissä. Jos se kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka ja näyttää ankalta, se on ankka. Ihmiset eivät vain kykene seisomaan tekojensa takana tai tunnustamaan tunteitaan. Totuuden myöntämisen sijaan mieluummin syytetään muita ja niin tehtäessä oikeutetaan kaikki keinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ollut juorun lähde. Juorun lähde oli henkilöiden oma käytös, joka oli kaikkien nähtävissä. Jos se kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka ja näyttää ankalta, se on ankka. Ihmiset eivät vain kykene seisomaan tekojensa takana tai tunnustamaan tunteitaan. Totuuden myöntämisen sijaan mieluummin syytetään muita ja niin tehtäessä oikeutetaan kaikki keinot.

Jospa nyt koittaisit itse seistä tekojesi takana etkä syytellä muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa nyt koittaisit itse seistä tekojesi takana etkä syytellä muita.

Minä en ole syyttänyt ketään mistään. Sen sijaan minua on syytetty valheellisin perustein.

• Anonyymi

Viesteihin liittyy. Hävettää ne tyhmät viestit.

• Anonyymi

No mutta. Olemme samassa veneessä. Aina voi oppia jotain tulevaa varten. :)

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta. Olemme samassa veneessä. Aina voi oppia jotain tulevaa varten. :)

Ap.

Näinpä. Niistä viesteistä on aikaa paljon jo.

• Anonyymi

Ehkä ei ollutkaan paha moka, ainakin hän tietää että saa miehen pään täysin pyörälle tahtomattaankin ja sitä tunnetta haluaisi kokea lisää..

• Anonyymi

Hienoa, että olet sen hänelle kertonut. :)

Ap.

• Anonyymi

Olen anteeksiantavainen mokasta riippuen yhden kerran. Nyt on sitten petraamisen paikka miehellä.

• Anonyymi

Itse sössin oman kihlaukseni muutama vuosi sitten parilla humalassa lähettämilläni viestillä kihlatulleni. Kihlaus luonnollisesti purkautui. Kaikki lopulta hyvin, mies löysi rinnalleen mukavan naisen, ja välit ovat edelleen ihan ystävälliset, miinus kihlauksemme. En kuitenkaan voi suositella, että näitä humalaviestejä lähettelette, näinkin siis voi käydä.

• Anonyymi

Tuo on kyllä jo aika paha...

• Anonyymi

En tiedä mitä tein väärin. Ehkä häntä ei vain kiinnostanut.

• Anonyymi

Kerro mitä teit viime kontaktin aikaan, niin analysoidaan yhdessä missä mahdollisesti on mennyt pieleen. Kerro myös kuinka kaivattusi on käyttäytynyt niin analysoidaan sitä myös parviälyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mitä teit viime kontaktin aikaan, niin analysoidaan yhdessä missä mahdollisesti on mennyt pieleen. Kerro myös kuinka kaivattusi on käyttäytynyt niin analysoidaan sitä myös parviälyllä.

Viimeksi kun soitin hänelle videopuhelun, en saanut sanottua oikein mitään. Hän vaivaantui ja sytytti tupakan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi kun soitin hänelle videopuhelun, en saanut sanottua oikein mitään. Hän vaivaantui ja sytytti tupakan.

Ootko mies vai nainen? Ujoudesta pitäis koittaa vaan päästä eroon olit nyt kumpi tahansa :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko mies vai nainen? Ujoudesta pitäis koittaa vaan päästä eroon olit nyt kumpi tahansa :/

Olen M ja molemmat puhuu huono enklanti.

• Anonyymi

Oma itseni . Olen vääränlainen. Kaikin tavoin.

• Anonyymi

Tuo on sinun oma käsityksesi sinusta. Muista, että toiset ihmiset muodostavat oman käsityksensä ja jos et kiukuttele ja huuda kenellekään puolitutulle, niin et voi olla mahdoton ihminen.

Ap.

• Anonyymi

Näytin tunteitani ja olisin halunnut olla yhteydessä viestein tai näkemällä muutakin kuin "virallisesti". Toinen pitää nyt tyhmänä kun sellaista toivoin.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä kaipaat tuollaista ihmistä? :(

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaipaat tuollaista ihmistä? :(

Ap.

Ei ihminen päätä ketä hän kaipaa. Rakastuin häneen. En ole täällä leikkimässä jotain kaipaushippaa kuten moni muu.

• Anonyymi

Miksi joku niin tekisi. Juttusi kuulostaa tyhmältä nyt.

• Anonyymi

Luulin että kaivattuni on töissä yhessä normi paikassa..
      Mitä sitä ka... aa,hän on joku tietotekniikan nörtti.
      Tuli järkytys suuri. MIKSI TEIT NÄIN? Vain hän tietää kysymyksen merkityksen.

• Anonyymi

Se kun haksahdin ex vaimooni ja pilasin yli 10 vuotta parhaasta nuoruudestani.

• Anonyymi

Pahin moka? Se että vastasin flirttiin takaisin. Olisi pitänyt vaan jatkaa omia kuvioita kuten ennenkin.

• Anonyymi

Millaista flirttiä ja missä?

• Anonyymi

Kadut siis flirttaamista, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadut siis flirttaamista, miksi?

Unohdin että joillekkin se ei merkitse mitään muuta kuin huvitusta tylsiin päiviin.

• Anonyymi

Kun en uskaltanut näyttää tunteitani kaikkien niiden ihmisten nähden.
      Ne ihmiset ovat sitä mieltä, että en saisi olla ihastunut. Sen takia olen kaivautunut syvälle kuoreeni.

• Anonyymi

Keitä ne kaikki muut on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitä ne kaikki muut on?

Työkavereita valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä kaksin? Näkyykö silloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä annat tuollaisen vallan elämästäsi työ”kavereillesi”? Aivan käsittämätöntä. Annat heidän vaikuttaa elämääsi tuolla tavoin, heitä vartenko elät? Miksi edes kuuntelet heitä, kuulostaa siltä että heillä on varmasti oma lehmä ojassa ja yrittävät vain manipuloida sinua.

• Anonyymi

Miksi työkaverisi ajattelevat ettet saisi olla ihastunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi työkaverisi ajattelevat ettet saisi olla ihastunut?

Kohde heidän mielestä väärä, koska nuorempi mies kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohde heidän mielestä väärä, koska nuorempi mies kyseessä.

Mitä se niille kuuluu, ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se niille kuuluu, ei mitään.

No ei yhtään mitään, mutta kaikki on jo liian myöhäistä.

• Anonyymi

Kehoitukseni, hänen siirtyä eteenpäin.

• Anonyymi

Miksi tuo on moka? Halusitko kuitenkin takaisin hänet? Ja nyt on jonkun toisen kanssa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuo on moka? Halusitko kuitenkin takaisin hänet? Ja nyt on jonkun toisen kanssa.....

Sitä lausetta olisi pitänyt harkita..Siitä kasvoi muuri välillemme💔. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Tietääkseni hän on sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä lausetta olisi pitänyt harkita..Siitä kasvoi muuri välillemme💔. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Tietääkseni hän on sinkku.

Eihän yksi lause voi olla katastrofi, jos se ei sillä hetkellä tuntunut sopivan sun elämään tuo ihminen. Ja jos se sopii nyt, niin mikä estää ottamasta yhteyttä siihen, kun vielä tiedät sen olevan vapaakin. Jos se on ehdottanut sulle aiemmin treffejä ja oot sanonut, että siirry eteenpäin, mutta ei ole nyt suhteessa kuitenkaan, niin kyllä mä sinuna kokeilisin kepillä jäätä ja lähtisin vaikka varovasti lähestymään ja tutustumaan. Tiedä vaikka odottaisi sinua eikä siksi ole nyt varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän yksi lause voi olla katastrofi, jos se ei sillä hetkellä tuntunut sopivan sun elämään tuo ihminen. Ja jos se sopii nyt, niin mikä estää ottamasta yhteyttä siihen, kun vielä tiedät sen olevan vapaakin. Jos se on ehdottanut sulle aiemmin treffejä ja oot sanonut, että siirry eteenpäin, mutta ei ole nyt suhteessa kuitenkaan, niin kyllä mä sinuna kokeilisin kepillä jäätä ja lähtisin vaikka varovasti lähestymään ja tutustumaan. Tiedä vaikka odottaisi sinua eikä siksi ole nyt varattu.

Tästä samaa mieltä.

• Anonyymi

Jos tuollaista kehoitat toiselle, niin voi todella olla että hän menee eteenpäin.

• Anonyymi

Milloin sanoit noin?

• Anonyymi

En tiedä. En varmaan loppuen lopuks mitenkään, mut kadun, että sanoin ettei voida olla kavereita ja syyttä suotta syytin siitä hänen egoaan.

• Anonyymi

Tästä on jo hiukan aikaa, mut mokasin ihan kunnolla. Olin uuden tyttöystäväni luona ensimmäistä kertaa yötä ( olin 20 v silloin ) . Ja arki yö , eli keskiviikon ja torstain välinen rairai yö. Aamulla meni pakki ihan helvetin sekasin ja kiiruhdin paskalle.
      No tottakai sen tytön äiti koputti oveen ja kysyi, että meneekö kauan kun hänen pitäisi päästä vessaan ennenkuin lähtee töihin. Noh äkkiä ylös pöntöltä ja vedin vessan.
      Vesi nousi papereiden ja paskojen kanssa ihan piripintaan, huh.
      Vedin vessan vielä kerran, katastrofi senkun paheni. Eli osa tuotoksista tuli jo yli reunojen lattialle. Siivosin äkkiä pahimmat sotkut roskikseen. Pöntön vesi oli ihan piripinnassa vieläkin. Lähdin vessasta, sanoin tytön äidille, että vessa ei vedä.
      (ihan vitun noloa) laitoin vielä kannekin kiinni. Menin takaisin sänkyyn piiloon. Tytön äiti vaan tokaisi ovesta ulos lähtiessään, ai että. Näinkin voi käydä.

• Anonyymi

Roudasin hänet "puolipakolla" läheisen sukulaisen luokse (+ ystäviä mukana). Sitten oli tyhmää viestittelyä. Tunteet veivät liikaa.

• Anonyymi

Kai mun olisi pitänyt näyttää edes vilaus siitä, mitä tunnen. Mulla oli vain niin paljon vaakakupissa, että minusta tuntui, etten voinut. Mä en halunnut ottaa riskiä, että se olisi voinut vaikuttaa mun uraan.

• Anonyymi

Sanotaan, että miehen viimeisin rakkaus on työ. Ja mikä on kaikista suurin rakkaus - esikoispojan ja äidin välinen tiivis rakkaus.

• Anonyymi

Ymmärtäähän ton. Onko sitten vielä mahdollista jotain tulla teidän välille? Vai tuhoon tuomittu koko yritys…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtäähän ton. Onko sitten vielä mahdollista jotain tulla teidän välille? Vai tuhoon tuomittu koko yritys…

Mä en vain tunnu pääsevän yli hänestä, vaikka ei nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus se riski kannattaa ottaa.. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ootte viimeks nähny? Tällä viikolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ootte viimeks nähny? Tällä viikolla?

Me nöhtiin keväällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me nöhtiin keväällä.

Me nähtiin tasan tarkkaan 26.5. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottelin kiltisti et ottaisit yhteyttä..
        Mut nyt joudunkin odotteleen seuraavaa junaa..
        P.s .Viestittely on turhan altis väärinkäsityksille..

• Anonyymi

En minä. Mies petti minua L*tkan kanssa. Mitäpä siihen voi enää todeta?

• Anonyymi

Annan aina enemmän, kuin saan, mutta toisaalta, ei ole mikään moka, vaan se on se juttu, mikä mua motivoi...Kumma solidaarisuus, itsen takia ei ikein nappaa...Voi, kun olisin syntynyt narsistiksi... No, ei ei. Olen mieluummin hyväntahtoinen sadisti, joka vaihtelee tilanteissa systemaattisesti kuin todellinen tuuliviiri, oikeilla motiiveilla ja päämäärillä. Paskat muista, ja kootaan koko paska yhteen...

• Anonyymi

Taidat tarvita apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat tarvita apua.

En, se on vain tuhoisaa puuttumista, ilman todellista ymmärrystä, saati edes halua käsittää. Sinulla ei taida olla suhteellisuuden tajua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, se on vain tuhoisaa puuttumista, ilman todellista ymmärrystä, saati edes halua käsittää. Sinulla ei taida olla suhteellisuuden tajua...

Tämä on itse ironiaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Minä olen pahoittelut omia mokiani. En voi enempää tehdä. Olen tehnyt virheitä, tiedän sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on itse ironiaa...

Kyllä minä sarkasmin ja ironian ymmärrän. En vain itse tykkää käyttää niitä silloin, kun puhun oudoille ihmisille. Liikaa riskejä väärinymmärryksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sarkasmin ja ironian ymmärrän. En vain itse tykkää käyttää niitä silloin, kun puhun oudoille ihmisille. Liikaa riskejä väärinymmärryksiin.

Totta tuokin, mutta feitillä tässä kaikki mennään...

• Anonyymi

Luotin häneen. Se oli vihoviimeinen virhe.

• Anonyymi

Luottoa tarvitaan kaikkeen, ja sen käsittämistä, että se rikkoutuu väistämättä aina. On vain turvallisuuden illuusio epämääräisten inhimillisten muka sovittujen sopimuksien edessä, ettei sitä toivota, ja ne rajat kuitenkin ylittyvät aina, ja hyvä niin. Siinä toisen lähelle vasta pääseekin. E, ole kyse siitä, miten, vaan mitä tapahtuu sen jälkeen. Miten asiaa käsitellään. Toki jokainen päättää itse, ja on asioita, joita ei voi hyväksyä.

• Anonyymi

Kaikki loppuu jos raja ylitetään. Joko on luottamuksen arvoinen tai ei. Ei pidä paikkaansa että se rikkoutuu aina.

• Anonyymi

Täyttä soopaa. On luotettavia ja on epäluotettavia. Epäluotettavan kanssa ei voi rakentaa mitään. Yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä soopaa. On luotettavia ja on epäluotettavia. Epäluotettavan kanssa ei voi rakentaa mitään. Yksinkertaista.

On eri asia, mitä pitää luotettavuutena. Ja, millä lopulta on väliä. Eri ihmisiltä, voi odottaa eri asioita, kykyjensä, ja taipumustensa mukaan. Jos odottaa muuta, kuin realistista, pettää vain itseään. Toinen, jos toinen erehtyy, tai mokaa, on silloin jo ylittänyt luotettavuuden rajan, mutta miten asia koetaan, tai käsitellään, on ihmisistä kiinni. Voiko ihminen olla uudelleen luotettava, jos pettänyt puolisoaan? Tämä on teoreettinen kysymys. Se, pitää se luottamus rakentaa uudelleen, jotta voi. Monet ovat tehneet tämänkin. Eli, kysymys on aina jostain, joka rakennetaan, tai jota ylläpidetään. Ja täysin luotettavaa ihmistä, ei ole olemassakaan. Yhtään missään, tai asiassa. Toki, se illuusio ja tunne voidaan rakentaa, ja sitä ylläpitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On eri asia, mitä pitää luotettavuutena. Ja, millä lopulta on väliä. Eri ihmisiltä, voi odottaa eri asioita, kykyjensä, ja taipumustensa mukaan. Jos odottaa muuta, kuin realistista, pettää vain itseään. Toinen, jos toinen erehtyy, tai mokaa, on silloin jo ylittänyt luotettavuuden rajan, mutta miten asia koetaan, tai käsitellään, on ihmisistä kiinni. Voiko ihminen olla uudelleen luotettava, jos pettänyt puolisoaan? Tämä on teoreettinen kysymys. Se, pitää se luottamus rakentaa uudelleen, jotta voi. Monet ovat tehneet tämänkin. Eli, kysymys on aina jostain, joka rakennetaan, tai jota ylläpidetään. Ja täysin luotettavaa ihmistä, ei ole olemassakaan. Yhtään missään, tai asiassa. Toki, se illuusio ja tunne voidaan rakentaa, ja sitä ylläpitää.

Miten voit luottaa kehenkään, jos olet sitä mieltä, ettei yksikään ole luotettava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotettavia on paljonkin, muiden kanssa ei kannata olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit luottaa kehenkään, jos olet sitä mieltä, ettei yksikään ole luotettava?

Kyse onkin ihmisyyden ymmärtämisestä ja toistemme taakkojen kannosta, ehkä sitä voisi kutsua armoksi, ja rakkaudeksi. Ei siitä kenenkään kohdalla muuten mitään tulisi. Ja meissä jokaisessa on niin upea sisäänrakennettu mekanismi, että luotamme monesti ilman mitään syytä toisiin, jopa enemmän, kuin itseemme. Tai, siis haluamme uskoa hyvää, sekä antaa mahdollisuuksia. Ja harvasta asiasta tulee niin hyvä mieli, kuin anteeksi annosta, sekä yhteyden palautuksesta, kun sen eteen on haluttu tehdä työtä, ja sitä toivottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse onkin ihmisyyden ymmärtämisestä ja toistemme taakkojen kannosta, ehkä sitä voisi kutsua armoksi, ja rakkaudeksi. Ei siitä kenenkään kohdalla muuten mitään tulisi. Ja meissä jokaisessa on niin upea sisäänrakennettu mekanismi, että luotamme monesti ilman mitään syytä toisiin, jopa enemmän, kuin itseemme. Tai, siis haluamme uskoa hyvää, sekä antaa mahdollisuuksia. Ja harvasta asiasta tulee niin hyvä mieli, kuin anteeksi annosta, sekä yhteyden palautuksesta, kun sen eteen on haluttu tehdä työtä, ja sitä toivottu.

Luotettava on lojaali

Aina puolellasi

Tekojen takana on hyväntekeminen toiselle pohjimmiltaan , vaikka ensin vaikuttaisi petokselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On pettäjän puhetta, että pettäminen tulisi antaa anteeksi ja petetyn uudelleen luottaa pettäjään. Kerran pettäjä on aina pettäjä, sellaiseen ei kannata luottaa missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotettava on lojaali

Aina puolellasi

Tekojen takana on hyväntekeminen toiselle pohjimmiltaan , vaikka ensin vaikuttaisi petokselta

Ne lojaalimmatkin voivat erehtyä, ja toimia tahtomattaan niin, että aiheuttavat paljon pahaa. Mitäs sitten teet. Sama homma edessä. Se, tahto ja lojaaliuskaan ei aina riitä, kun on erehtyvistä ihmisistä kyse. Se on ikävä tosiasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On pettäjän puhetta, että pettäminen tulisi antaa anteeksi ja petetyn uudelleen luottaa pettäjään. Kerran pettäjä on aina pettäjä, sellaiseen ei kannata luottaa missään.

Se on jokaisen oma valinta, aina, keneen haluaa luottaa, mitä työstää, rakentaa, korjata ja mitä ei. Ja, kyllä siinä joutuu tekemään työtä, jotta se olisi mahdollista. Ei se onnistu, jos ei se pettäjä tee omaa osuuttaan, jotta toinen voisi sen prosessin käydä läpi ja on raskas molemmille. Ihmisistä ja suhteen laaduistaan kiinni. Ja tämä oli teoreettinen tilanne. Petosta ja pettämistä on niin monen tasoista ja laatuista, eivätkä ne todellakaan kaikki ole parisuhteessa tapahtuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotettava on lojaali

Aina puolellasi

Miten hyväntekeminen muka voisi vaikuttaa petokselta? Aika utopistinen tilanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jokaisen oma valinta, aina, keneen haluaa luottaa, mitä työstää, rakentaa, korjata ja mitä ei. Ja, kyllä siinä joutuu tekemään työtä, jotta se olisi mahdollista. Ei se onnistu, jos ei se pettäjä tee omaa osuuttaan, jotta toinen voisi sen prosessin käydä läpi ja on raskas molemmille. Ihmisistä ja suhteen laaduistaan kiinni. Ja tämä oli teoreettinen tilanne. Petosta ja pettämistä on niin monen tasoista ja laatuista, eivätkä ne todellakaan kaikki ole parisuhteessa tapahtuvaa.

Kuitenkin se jos joku toisen luottamuksen esimerkiksi siinä parisuhteessa pahemmin pettää, siis vaikka noin ihan toista jonkun muun kanssa pettää, tarkoittaa ettei arvosta/kunnioita/rakasta/yms. sitä petettyä, jolloin molemmille osapuolille paras ratkaisu on pysyä erossa toisistaan. Rikottua luottamusta kun koitat jollain jesarilla korjata, niin kyllä se tulee näkymään jatkuvasti tulevaisuudessa että hajalla on, eikä se kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Pettää voi aina jos on luotu luottamus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Pettää voi aina jos on luotu luottamus.

Tästä 56:30 alkaen vastiailuketjusta ei yksikään ole Ap:n vastaus. Meinaa rueta vähän häiritsemään, kun tullaan minuna puhumaan tähän isoista asioista! Mietin vain kuinka monesti ihmiset menevät näihin ja vetävät omia johtopäätöksiä sen perusteella? No, aivan sama. Sanoinpahan nyt vain.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä 56:30 alkaen vastiailuketjusta ei yksikään ole Ap:n vastaus. Meinaa rueta vähän häiritsemään, kun tullaan minuna puhumaan tähän isoista asioista! Mietin vain kuinka monesti ihmiset menevät näihin ja vetävät omia johtopäätöksiä sen perusteella? No, aivan sama. Sanoinpahan nyt vain.

Ap.

Kukaan kommentoija ei vaikuta kuitanneen kommenttiaan aloittajana, kuten sinä näytät tekevän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan kommentoija ei vaikuta kuitanneen kommenttiaan aloittajana, kuten sinä näytät tekevän.

Joo, aivan sama. Jatkakaa.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hyväntekeminen muka voisi vaikuttaa petokselta? Aika utopistinen tilanne

Kysymys onkin aiheutetusta vahingosta, ja monesti tarkoitus on saattanut olla hyvä, mutta joskus hyväntekijät ovat sokeutuneesti niitä pahimpia pahantekijöitä. Motiivi on eri asia, kuin se, mitä tapahtuu tai seuraa käytännössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys onkin aiheutetusta vahingosta, ja monesti tarkoitus on saattanut olla hyvä, mutta joskus hyväntekijät ovat sokeutuneesti niitä pahimpia pahantekijöitä. Motiivi on eri asia, kuin se, mitä tapahtuu tai seuraa käytännössä.

Normaalijärkinen osaa arvioida aika tarkkaan mitä teoista seuraa. En osta väitettä, että voisi vahingossa tehdä petoksen tai muun suuremman vääryyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalijärkinen osaa arvioida aika tarkkaan mitä teoista seuraa. En osta väitettä, että voisi vahingossa tehdä petoksen tai muun suuremman vääryyden.

Jaa, ehkä et ole sellaiseen vielä törmännyt. Minä kirjoitan yleisesti, enkä mihinkään kenellekään, saati täällä tästä aiheesta. Eli sivusta, ja en tiedä mitä miljoonaa keskustelua muut täällä käyvät, saati kenen kanssa. Ja, en ole Ap, ja lopetan tähän.

• Anonyymi

Se että päästin tuon tytön aikoinaan liian lähelle liian helpolla, enkä sinisilmäisyyttäni nähnyt että olin hänelle vain jokusen vuoden lelu. Hän ei sitä minulle ollut, vaan olin enemmän kuin tosissani. Maksoin kalliin hinnan hänen touhuistaan lopulta, ja nyt on kaikkiin naisiin luottamus poissa, mutta niin on sinisilmäisyyskin, kuten on poissa myös se liian kiltti poikakin.

• Anonyymi

Kirjoitin kerran lemmenviestiin sukunimeni piänellä, arvaa harmittiko? No kyllä, Olin tosi Tampio!

• Anonyymi

Yksi lause oli virhe.

• Anonyymi

Niin oli. Olisi pitänyt miettiä ensin, ennen kuin kirjoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oli. Olisi pitänyt miettiä ensin, ennen kuin kirjoitti.

Juteltiin naamakkain.

• Anonyymi

Koko kontakti oli virhe. Olisi pitänyt pysyä niin kaukana kuin mahdollista.

• Anonyymi

Virheet kuuluu elämään. Yrititkö korjata lauseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virheet kuuluu elämään. Yrititkö korjata lauseen?

Kerroin itsestäni jotain, mitä ei olisi pitänyt ikinä kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin itsestäni jotain, mitä ei olisi pitänyt ikinä kertoa.

Mitä se sitten oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sitten oli?

Kerroin kusipää-narsistille, että olen herkkä. Joten se näki mussa antoisan kiusattavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin kusipää-narsistille, että olen herkkä. Joten se näki mussa antoisan kiusattavan.

Aika paha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paha

Olihan se traumaattista, käyn terapiassa. En tiennyt että se oli narsisti. Se kusipää oli huipputason näyttelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se traumaattista, käyn terapiassa. En tiennyt että se oli narsisti. Se kusipää oli huipputason näyttelijä.

Voitko sanoa missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko sanoa missä?

Tapahtui kaukana, ulkomailla.

• Anonyymi

Elämä ei ole peli

• Anonyymi

En nyt osaa sanoa, kuinka sössin asiat kaivattuni kanssa, mutta erään viestin, minkä kirjoitin hänelle, tajusin vasta jälkeenpäin, että sen voi käsittää toisellakin tavalla kuin mitä tarkoitin ja hän nähtävästi käsitti juuri sillä väärällä tavalla. En ole saanut mahdollisuutta korjata sen tekstin oikeaa merkitystä tai muidenkaan, mikäli hän on ymmärsi ne väärin. Se väärinkäsitys tai - käsitykset johtuivat varmaankin sen hetkisestä tilanteesta ja olosuhteista ja harmittaa tosi paljon, koska en saa oikaistua niiden oikeaa merkitystä hänelle. Tästä myöskin johtunee se, ettei halua mitään yhteyttä pitää kanssani. Noista väärinymmärryksistä johtuen siis. Alkuperäinen sössiminen on edelleen hämärän peitossa. Ei tietoa ollenkaan. T. Eräsmies

• Anonyymi

No olisiko joku palstan myrkyllisistä ihmisistä tehnyt oman osansa, esiintynyt sinuna? Ainakin itse olen saanut niin paljon harhaanjohtamista nimenomaan palstalla, että se on aiheuttanut noloja tilanteita IRL. Noh, onneksi ne tilanteet ovat takanapäin. Mikä estää sinua korjaamasta tilannetta tosielämässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olisiko joku palstan myrkyllisistä ihmisistä tehnyt oman osansa, esiintynyt sinuna? Ainakin itse olen saanut niin paljon harhaanjohtamista nimenomaan palstalla, että se on aiheuttanut noloja tilanteita IRL. Noh, onneksi ne tilanteet ovat takanapäin. Mikä estää sinua korjaamasta tilannetta tosielämässä?

On yritetty esiintyä minuna, mutta tarkoitinkin viestiä/viestejä irl. Estää se, ettei ehkä ole yhteystietoja enää ja hän itse estää myös. En halua avata asiaa enempää täällä. T. Eräsmies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yritetty esiintyä minuna, mutta tarkoitinkin viestiä/viestejä irl. Estää se, ettei ehkä ole yhteystietoja enää ja hän itse estää myös. En halua avata asiaa enempää täällä. T. Eräsmies

Haluaisit siis muuttaa viestin sisältöä 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että et halua avata. En minäkään avaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisit siis muuttaa viestin sisältöä 🤔

En ehkä itse sisältöä vaan ilmaisisin toisella tavalla. Sillai, ettei voisi ymmärtää väärällä tavalla. Kun luin itse hieman myöhemmin lähettämäni viestit, tajusin, että aapuuvaa noihin voi tosiaan ymmärtää väärinkin. Ja oikeastaan sen tajusin vasta siitä, kun eräs ystäväni sanoi, että luehan uudestaan tjn sinnepäin. Se sai minut lukemaan lähettämäni viestit uudelleen ja myöhemmin ja silloin tajusin, että voihan peeee!, että ne voisikin käsittää myös toisin. Niiden uudelleen katsomiseen meni aikaa ennenkuin siis luin ne, ja silloin oli jo myöhäistä. T.
        Eräsmies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ehkä itse sisältöä vaan ilmaisisin toisella tavalla. Sillai, ettei voisi ymmärtää väärällä tavalla. Kun luin itse hieman myöhemmin lähettämäni viestit, tajusin, että aapuuvaa noihin voi tosiaan ymmärtää väärinkin. Ja oikeastaan sen tajusin vasta siitä, kun eräs ystäväni sanoi, että luehan uudestaan tjn sinnepäin. Se sai minut lukemaan lähettämäni viestit uudelleen ja myöhemmin ja silloin tajusin, että voihan peeee!, että ne voisikin käsittää myös toisin. Niiden uudelleen katsomiseen meni aikaa ennenkuin siis luin ne, ja silloin oli jo myöhäistä. T.
        Eräsmies

Mitä siinä olisi voinut toisin käsittää

• Anonyymi

Menin ihastumaan ja toivomaan vaikka mitä miehestä, joka särki vaan sydämmen ja nyt leikkii kun mua ei oliskaan. Olipa melkonen vuosi

• Anonyymi

Aika paha, jos ei pysty käsittelemään asiaa ja ghostaa sen takia. En ole koskaan ymmärtänyt ghostaamista. Eikö ole sen vertaa vattua, että sanoo asiat niin kuin ne on. :(

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6660
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4184
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2974
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1960
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1639
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      89
      1479
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1469
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1419
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe