Mustanmeren laivasto on lyöty

Anonyymi-ap

Laivasto on menettänyt ainoan risteilijänsä, 60 prosenttia maihinnousualuksistaan ja viidesosan sukellusveneistään. Kuusi partiovenettä on upotettu. Lisäksi yksi fregatti ja yksi korvetti ovat kärsineet vaurioita.

Britannian asevoimaministeri James Heappey uskoo Mustanmeren laivaston olevan käytännössä lyöty. Se ei voi enää uhata Ukrainan rannikkoa tai edes ylläpitää Kremlin aiemmin ilmoittamaa merisaartoa.

– Laivat on jouduttu hajauttamaan satamiin, joista ne eivät pysty vaikuttamaan Ukrainan tilanteeseen

60

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä

      • Anonyymi

        Muistamme MOSKVA LAIVAN UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE


    • Anonyymi

      Jes.

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Mites se noin, vastahan ukrainalaiset aloitteli merioperaatioita. Joko ne heti lähti lipettiin, eihän länsi ehtinyt vielä edes toimittaa kunnon kalustoa Ukrainalle.

      • Anonyymi

        Ku niilä ei ollut ja ole mitään botskeja.. ja sitku UKRAINA pojat Alko niitä upottaa ..Moskva ja noihin tukikohtiin Puten lätissä niin niile tuli paskat huosuun kymmeniä botskeja vahingoittui ja osa uppos. Yx sukelusvenekki..


      • Anonyymi

        UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE


    • Anonyymi

      Ei taida tiltusia kiinnostaa kun on pelkästään Nato Tiltuset äänessä?

      • Anonyymi

        Koska totuus Tiltusia on kiinnostanut sehän on Tiltun pahin vihollinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska totuus Tiltusia on kiinnostanut sehän on Tiltun pahin vihollinen

        Joo noi tiltuthan kielsi ensin Moskva botskin uponneen..mutku Turkilais laiva filmasi sen uppoamisen niin noi oli hiljaa


    • Anonyymi

      Tuota epäilinkin, kun Venäjä perustaa laivastotukikohdan Abhasiaan. Georgia ei ole erityisen ihastunut. Kohta Abhasia liitetään Venäjään.

      • Anonyymi

        Puten lätti on menossa kivikaudelle ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan


    • Anonyymi

      Da.

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Venäjän tappiokierre jatkuu.
      Maalle, merellä ja ilmassa.

      • Anonyymi

        UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN


    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuli kusi housuihin et loputkin menee pohjaan SLAVA UKRAINA


    • Anonyymi

      Sevastopolin laivastotukikohta oli Ukrainan Venäjälle määräaikaisella sopimuksella liisaama silloin kun Ukraina ja Venäjä olivay vielä väleissä. Krimin miehityksen 2014 jälkeen Venäjä on lisännyt armeijansa läsnäoloa Sevastopolissa, mikä on kasvattanut kaupungin väkilukua.

      Tilanne on ollut poikkeuksellinen ja väliaikainen. Venäjä tarvitsee Sevastopoliin sijoitettuja reservejään muualla ja siksi niitä siirretään kaupungista pois.

      Tämä on alku Sevastopolista luopumiselle ja Ukrainan palaamiselle Sevastopolin ja Krimin valtiaaksi.

      Väliaikaisesti Sevastopolista tullee Naton tukikohta. Rauhansopimuksen myötä voidaan sopia Ahvenanmaan kaltaisesta demilitarisoinnista.

      • Anonyymi

        Puten lätissä loppuu kohta polttoaine ja ne lähtee sinne johonki muualle ku vielä voi


      • Putler vielä yksipuolisesti irtisanoi voimassa olleen Sevastopolin vuokrasopimuksen.


    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Jokos Sevastopoli on tyhjennetty.
      Sinne voi sitten Ukraina tulla tilalle, ovat sitä jo kovasti suunnitelleet.

      • Anonyymi

        09.14, 30. lokakuuta 2023
        Meriliikenne palautettiin Sevastopolissa
        Moskova. 30. lokakuuta. INTERFAX.RU - Merenkulkumatkustajien liikennöinti aloitettiin uudelleen maanantaiaamuna Sevastopolissa,


    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Venäjän laivojen purjeisiin osui kylmä NATO tuuli.

    • Anonyymi

      mahtavaa

    • Anonyymi

      Ja että ennenkaikkea venäjän mustanmeren laivaston on lyönyt maa jolla ei käytännössä ole omaa laivastoa.

    • Anonyymi

      Eikös laivastoase ole ajasta ja kehityksestä jälkeen jäänyt, drooneilla tuhottava höpöhöpö aselaji.

      • Anonyymi

        Venäjän osalta näyttää olevan.


    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Vieläkö Putinilla on Mustallamerellä laivoja, vai onko siirrytty kumiveneisiin.

    • Anonyymi

      Näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hjuva.

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Putin on moninkertaistanut Mustanmeren sukellusvenelaivaston. Pintalaivastoa on Ukrainan avustuksella muunnettu ennätyksellistä vauhtia vedenalaiseksi.

    • Anonyymi

      Korallin kasvattaminen on hieno teko Putiniilta.

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Venäjän Mustanmeren laivasto on nöyryytetty.

    • Anonyymi

      Paraati pohjassa.

    • Anonyymi

      Admiral Kuznetsov kastetaan uudestaan korjausten jälkeen.

      Komeljanttari Vladimir Vladimirovitš Putinoff on uusi nimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe