Kannattaa katsoa mitä kyseinen vaatemerkki kaduilla tarkoittaa.
Trapstar vaatemerkki
20
7541
Vastaukset
- Anonyymi
No mikäs siinä??
- Anonyymi
Ou jee! Antaa palaa vaan.
- Anonyymi
Mikä homma tää?
- Anonyymi
Mulla on ponssen takki
- Anonyymi
Eiks siellä Iisalmessa oo kaikilla Ponssen takki?
- Anonyymi
Trapstar
Trapstar on suosittu termi kaupunkikulttuurissa, joka viittaa huumekauppaan tai rikolliseen toimintaan, erityisesti laittomien huumeiden myyntiin ja jakeluun, osallistuvaan henkilöön. Heillä on usein räikeä ja ylellinen elämäntapa, jolle ovat ominaisia kalliit design-vaatteet, korut ja luksusautot. Termi "trapstar" yhdistetään yleisimmin hip-hop- ja rap-musiikkikohtauksiin.- Anonyymi
Mikäs se semmoinen Trapooni on?
- Anonyymi
Juuri näin ja tähän liittyy roadman Lontoosta tullut ylellistä ja rikollista elämäntapaa ihannoiva trendi. Lehdet kirjoittaa kuinka joku tehnyt 30 tonnia rahaa, varastamalla toisten päältä vaatteita ja myynyt näitä.
Tämä ilmiö myös nyt näkyvästi Iisalmessa yläkoulussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja tähän liittyy roadman Lontoosta tullut ylellistä ja rikollista elämäntapaa ihannoiva trendi. Lehdet kirjoittaa kuinka joku tehnyt 30 tonnia rahaa, varastamalla toisten päältä vaatteita ja myynyt näitä.
Tämä ilmiö myös nyt näkyvästi Iisalmessa yläkoulussaSormet viäntee nurin ni loppuu tuommone...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja tähän liittyy roadman Lontoosta tullut ylellistä ja rikollista elämäntapaa ihannoiva trendi. Lehdet kirjoittaa kuinka joku tehnyt 30 tonnia rahaa, varastamalla toisten päältä vaatteita ja myynyt näitä.
Tämä ilmiö myös nyt näkyvästi Iisalmessa yläkoulussaPääkaupunkiseudulla nuoret kantaa mukanaan teräaseita ryöstön pelossa.
- Anonyymi
Strap On
- Anonyymi
Syrip Off 😂
- Anonyymi
Strip Off 😂
- Anonyymi
Onko iisalmelainen tehas koska I-palstalla?
- Anonyymi
juu tai sitte saattaa olla, että nuoriso vaan tykkää siitä merkistä eikä sillä oo mitään tekemistä huumeitten kanssa :)
- Anonyymi
Mutta kun on tekemistä. Eihän noissa vaatteissa ole sen kummempaa designia, kuin tuo sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun on tekemistä. Eihän noissa vaatteissa ole sen kummempaa designia, kuin tuo sana.
höpöhöpö
- Anonyymi
Minnoon kuullut, että narkkarit ja rikolliset juopi Valion maitoo. Ee kannata ostoo sitä, että ee tuu yhdistetyksi gangstereihin.
- Anonyymi
Pitää olla hölmö ihminen, kun vaatemerkkikin pitää jo yhdistää rikollisuuteen
- Anonyymi
Ja jos halua Trapstaria, ei kannata tilata trapstarsuomi sivulta, tä on kiinalaisten kusetusverkkokaupoa ja kukaan ei saa sieltä sitä mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473