Trapstar vaatemerkki

Anonyymi-ap

Kannattaa katsoa mitä kyseinen vaatemerkki kaduilla tarkoittaa.

20

7541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikäs siinä??

    • Anonyymi

      Ou jee! Antaa palaa vaan.

    • Anonyymi

      Mikä homma tää?

    • Anonyymi

      Mulla on ponssen takki

      • Anonyymi

        Eiks siellä Iisalmessa oo kaikilla Ponssen takki?


    • Anonyymi

      Trapstar

      Trapstar on suosittu termi kaupunkikulttuurissa, joka viittaa huumekauppaan tai rikolliseen toimintaan, erityisesti laittomien huumeiden myyntiin ja jakeluun, osallistuvaan henkilöön. Heillä on usein räikeä ja ylellinen elämäntapa, jolle ovat ominaisia ​​kalliit design-vaatteet, korut ja luksusautot. Termi "trapstar" yhdistetään yleisimmin hip-hop- ja rap-musiikkikohtauksiin.

      • Anonyymi

        Mikäs se semmoinen Trapooni on?


      • Anonyymi

        Juuri näin ja tähän liittyy roadman Lontoosta tullut ylellistä ja rikollista elämäntapaa ihannoiva trendi. Lehdet kirjoittaa kuinka joku tehnyt 30 tonnia rahaa, varastamalla toisten päältä vaatteita ja myynyt näitä.
        Tämä ilmiö myös nyt näkyvästi Iisalmessa yläkoulussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja tähän liittyy roadman Lontoosta tullut ylellistä ja rikollista elämäntapaa ihannoiva trendi. Lehdet kirjoittaa kuinka joku tehnyt 30 tonnia rahaa, varastamalla toisten päältä vaatteita ja myynyt näitä.
        Tämä ilmiö myös nyt näkyvästi Iisalmessa yläkoulussa

        Sormet viäntee nurin ni loppuu tuommone...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja tähän liittyy roadman Lontoosta tullut ylellistä ja rikollista elämäntapaa ihannoiva trendi. Lehdet kirjoittaa kuinka joku tehnyt 30 tonnia rahaa, varastamalla toisten päältä vaatteita ja myynyt näitä.
        Tämä ilmiö myös nyt näkyvästi Iisalmessa yläkoulussa

        Pääkaupunkiseudulla nuoret kantaa mukanaan teräaseita ryöstön pelossa.


    • Anonyymi

      Strap On

      • Anonyymi

        Syrip Off 😂


      • Anonyymi

        Strip Off 😂


    • Anonyymi

      Onko iisalmelainen tehas koska I-palstalla?

    • Anonyymi

      juu tai sitte saattaa olla, että nuoriso vaan tykkää siitä merkistä eikä sillä oo mitään tekemistä huumeitten kanssa :)

      • Anonyymi

        Mutta kun on tekemistä. Eihän noissa vaatteissa ole sen kummempaa designia, kuin tuo sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun on tekemistä. Eihän noissa vaatteissa ole sen kummempaa designia, kuin tuo sana.

        höpöhöpö


    • Anonyymi

      Minnoon kuullut, että narkkarit ja rikolliset juopi Valion maitoo. Ee kannata ostoo sitä, että ee tuu yhdistetyksi gangstereihin.

    • Anonyymi

      Pitää olla hölmö ihminen, kun vaatemerkkikin pitää jo yhdistää rikollisuuteen

    • Anonyymi

      Ja jos halua Trapstaria, ei kannata tilata trapstarsuomi sivulta, tä on kiinalaisten kusetusverkkokaupoa ja kukaan ei saa sieltä sitä mitä tilaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe