Muuttakaa pois

Anonyymi-ap

Tietty uskonnollinen ryhmä aiheuttaa vain kuluja Sievissä. Kunnan ei pidä lähteä tukemaan kaikessa. Saisivat muuttaa kokonaan pois, niin se olisi kunnalle edullisempaa. Ainakaan heille ei kannata myydä taloja eikä tontteja kylälle sillä perusteella, että kyläkoulut säilyvät. Muut tavalliset perheet kärsivät heidän takiaan, esim. hyvin yleinen koulukiusaaminen, johon ei puututa. Siksi monet nuoret eivät jää Sievin lukioon, koska koko kouluaika on Sievissä kiusattu.

7

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti olet ihan oikeassa. Leppälän koulukin olisi aikaa sitten oikeesti lopetettu, mutta kun, no kaikki tietää. Nyt pitäisi saada lapsille kunnan maksama hammaläkäri kyyti, vaikka naapuripitäjässä vanhemmat on hoitaneet kyydin jo vuosia. Lopulta taitaa jäädä Sieviin vain ne oikeat, mutta kukas ne sitten elättää.

    • Anonyymi

      Ei minua pätkääkään kiinnosta kuinka suurperheet pärjäävät. Itsepähän ovat ongelmansa aiheuttaneet.

      • Anonyymi

        Aloittajahan olikin huolissaa siitä, että nämä tietyt ihmiset kuluttaa kaikki kunnan varat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajahan olikin huolissaa siitä, että nämä tietyt ihmiset kuluttaa kaikki kunnan varat.

        Täysin väärä luulo, jos ap noin ajattelee. Asia on päin vastoin.


    • Anonyymi

      Aloitus on vihapuhetta.

      • Anonyymi

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa


    • Anonyymi

      Ryhmäähän ei ole mainittu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe