Kysyn vaan Juukalaisilta onko tämä hyväksi? Noudattaako kaikki?
Ainakin henkilökohtaisesti rasittaa räplätä viisareita tämän takia. Senkin ajan voi käyttää paljon hyödyllisempään.
Kesäaika, Talviaika
23
696
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en noudata kumpaakaan (kesä enkä talvi aikaa), joten mulla on aina 100% omaa aikaa. Kun on oma ajantaju senkin voi hyödyntää esim. Häpykarvojen rapsutteluun ja kiepissä käyntiin.
- Anonyymi
Räplään yleensä kiveksiä kesät talvet ja välillä viisari värähtää
- Anonyymi
Tuntuu kutkuttavalta kun ripuli luo painetta suolen mutkaan.
- Anonyymi
Millaisia ovat juukalaisten "hyödylliset asiat".
- Anonyymi
Juuan ja Juukalaisten asiat ei ulkopuolisille kuullut. Elä ihmeessä tule Juukaan.
- Anonyymi
Ihmisellähän on ympärivuotinen kiima-aika. Facebook ja Tinder edesauttavat tanssien ohella tavaran kierrätystä. Onnen aika, lemmen taika olkoon ikuinen!
- Anonyymi
Juuassa kukaan täysjärkinen ei kaipaa Feisbookkia ja Tinderiä. Juuassa on Kieppi ja Lampisen kauppa sekä kutuajan kangasvalkeinen, jossa metsästää naisia Juukalaisille perinteiseen luolamies tyyliin.
- Anonyymi
Äitis kävi Lampisessa ja Niemisellä, Kieppiä ei vielä silloin ollut!
- Anonyymi
Ostin kiepistä hienon kellon. Viisareina dildot ja kellokoneistoon on hangattu anuksen haju.
- Anonyymi
Silikoni dildo on veikeä lelu. Kehittää mieltä ja kieltä.
- Anonyymi
Ei onnistu tuo kellojen siirtäminen kun pitäisi ensin opetella lukemaan ja kirjoittamaan. Laskutaitokin on huono
- Anonyymi
Läpsyttele kikkelillä kellon viisareita sen verran että tunti siirtyy eteen tai taaksepäin. Mä tykkään vedellä takaapäin ja paljaalla.
- Anonyymi
Keväällä haudon munaani kuin haikara kyrpäänsä.
- Anonyymi
Vetelin äitiäs Niemisellä ennen kuin synnyit, nyt hökelehät bemaripoikien kanssa Kieppiparkissa!
- Anonyymi
Minäkin vetelin äitiäs jonkun toisen kumihuppu päisen jannun kanssa. Ei se ymmärtänyt että kumihupulla suojataan kyrvän pää.
Kivekset leijui painottomana kun kassit tyhjeni.
- Anonyymi
Minulla on aurinkokellon sijaan pillukello. Siinä pillukarvat luo varjoja niistä luetaan kellon aika.
- Anonyymi
Mittaan aikaa tiimalasin avulla.
- Anonyymi
Aamulla kyllä nahkakello herättää!
- Anonyymi
Myöhästyn töistä usein. Syynä aamu erektio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhästyn töistä usein. Syynä aamu erektio.
Joka päivä nahka viisari osoittaa klo 12.
- Anonyymi
Kesäajan seisaus päälle, niin aina lämmin.
- Anonyymi
Muinoin sai viedä kellon Pehkosseen runkattavaksi, nyt vaan yöllä paljaaltaan kiännyttään...
- Anonyymi
Joko on vaihdettu talviaikaan? Olin horroksessa koko viime kesän, syksyn ja alkutalven.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924