Onko nää hyviä tuloksia?

Anonyymi-ap

Penkki: 110 kiloa
Maastanosto: 150 kiloa
Kyykky: 130 kiloa

38

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ne hyviä :)

• Riippuu mihin vertaa... on ne tietenkin hyviä.

• Anonyymi

Eli ei ole hyviä :(

• Anonyymi kirjoitti:

Eli ei ole hyviä :(

Miten sen nyt noin käänsit?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miten sen nyt noin käänsit?

Kun sanoit riippuu mihin vertaa

• Anonyymi

Hyvä tulos on se, että sinä olet siinä. Mun pitää nukkua enemmän...Ehdin jo huolestua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun sanoit riippuu mihin vertaa

Koska aina löytyy se, joka vasta lämmittelee noilla tuloksilla. Keskivertoa paremmat tulokset on varmasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tulos on se, että sinä olet siinä. Mun pitää nukkua enemmän...Ehdin jo huolestua.

Kelle vastasit tässä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska aina löytyy se, joka vasta lämmittelee noilla tuloksilla. Keskivertoa paremmat tulokset on varmasti.

Kyl mä sen tiedän. Kaks välilevyn pullistumaa takana joten mave ja kyykky on mulle aika vaikeeta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kelle vastasit tässä?

So sinulle vastasin...T hymiötön...Ja kun ei noita viestejäkään saa perille, kun poistetaan koko ajan.

• Anonyymi kirjoitti:

So sinulle vastasin...T hymiötön...Ja kun ei noita viestejäkään saa perille, kun poistetaan koko ajan.

Ok. Olit minusta huolissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tarkoitin No, sinulle. Enkä ole täällä sua häiriköimässä, päin vastoin. Tässä miettinyt että niin villilänsi on palstasta tullut ja jos ne yliksenkin vielä laittaa maksulliseksi, niin mitä on vielä lisää odotettavissa. Loputonta trollailua ja muuta järjetöntä...Eihän tää palsta kunnolla toimi, mutta mietin jo, että lähteekö ne hyvät ja aidot...Samaten väsyttää moni muukin asia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ok. Olit minusta huolissaan?

Jep.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep.

Ei tarvitse olla. :)
        Olen nyt kyläilemässä entisellä kotiseudulla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tarvitse olla. :)
        Olen nyt kyläilemässä entisellä kotiseudulla.

Hyvä kuulla. Niin paljon kaikenlaista, että taidan olla ite vähän herkillä, ja herkistynyt kaikelle...Kyllä se taas tästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla. Niin paljon kaikenlaista, että taidan olla ite vähän herkillä, ja herkistynyt kaikelle...Kyllä se taas tästä.

Välillä on sellaisia päiviä. Jos olet nukkunut huonosti. En minäkään viime yönä kovin hyvin saanut unta...
        Lähden nyt liikenteeseen ja palaan tänne myöhemmin. Mukavaa iltaa. :)

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Välillä on sellaisia päiviä. Jos olet nukkunut huonosti. En minäkään viime yönä kovin hyvin saanut unta...
        Lähden nyt liikenteeseen ja palaan tänne myöhemmin. Mukavaa iltaa. :)

Samoin sinne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä sen tiedän. Kaks välilevyn pullistumaa takana joten mave ja kyykky on mulle aika vaikeeta.

Kokeile trapp baria. Sillä saa isomman kuorman selkäystävällisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeile trapp baria. Sillä saa isomman kuorman selkäystävällisesti.

Joo se on todella hyvä tanko. Teen sillä lähes aina. Suosittelen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aina löytyy vahvempia. Huono argumentti.
        Ovat kyllä hyvät tulokset. Jatka samaa rataa👍

• Anonyymi kirjoitti:

Aina löytyy vahvempia. Huono argumentti.
        Ovat kyllä hyvät tulokset. Jatka samaa rataa👍

Niin siksi kannattaakin kilpailla vain itsensä kanssa. Salilla toisilleen pullistelun jätän suosiolla nuoremmille.

• Anonyymi

Pitää tempoa ku hulk muuten ei meinaa mitään

• Anonyymi

Ihan hyvät naiselle.

• Kyllähän varmaan emäntä tykkää

• Kai se riippuu millainen ihminen niitä tuloksia tekee. Itse en pyri vertaamaan muihin. Koitan voittaa joka kerta itseni.

• Anonyymi

On huippu tuloksia varo ettei verisuoni päässä katkea kun rehkit.

• Anonyymi

Tuloksia kuuluu verrata omaan painoon

• Anonyymi

Painan 80 kiloa.

• Anonyymi

Miksi nostelet noita ? Eikö ole parempaa tekemistä.

• Anonyymi

Sanoo kuka?

• Anonyymi

Jos olet 100 kg jässikkä, noi on ihan perus tuloksia sen kokoiselle, ei vaadi paljon treeniä, et noi saavutetaan.

• Anonyymi

Painan 80 kiloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painan 80 kiloa

Sit on hyviä, mut uskon, et parempaankin pystyt vielä, jos panostat treeniisi tosissasi. Itse pääsin penkissä 120 kg myös vanhemmalla iällä (28+45-46-v), enempäänkin olisi ollut mahdollisuus, mutten panostanut tosissani siihen. Enemmän harrastin aerobista treeniä (kaukalopallo/ pyöräily).

Olen nähnyt miehiä, jotka nostaneet 150 kg penkiltä ja voin todeta vain, ettei päälle päin uskoisi sitä heistä. Ovat todennäköisesti heitä, jotka ovat panostaneet siihen kunnolla.

Noin kolmekymppisenä vähän aikaa kyykkäilin, muistelin, et tein 120 kg x10 sarjoja, mut aina niinä päivinä kun kyykkäilin, meni hartiat jumiin ja oli niitä hedari päiviä itselle niin lopetin kyykkäilyt siihen. Mavea en ole harrastanut.

Suosin enemmän kultaista keskitietä kuin rajojen rikkomisia niin pysyy äijä paremmin ehjänä, eikä tule niitä vammoja, josta sitten saa vanhemmalla iällä kärsiä. On tuttuja jotka harrastaa kilpaurheilua ja heillä tuntuu somen mukaan olevan kaikenlaista vaivaa sen takia.

• Anonyymi

On hyviä 👍💪

• Anonyymi

Kiitti

• Anonyymi

Mitäpä sillä loppupelissä on väliä mitä kukakin nostelee. Tavotteita on erilaisia ja ne pitää suhteuttaa siihen.

• Anonyymi

Kuuma piiri ja kylmä rinki. Mullan alle 1,5 metriä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79