Onko laitonta ?

Anonyymi-ap

Olen valmistunut hierojaksi jokin aika sitten. Asiakkaita ei ole tarpeeksi ja kilpailu on hierojien välillä kovaa. Olen pienikokoinen, mutta sopusuhtainen nainen. Asun mieheni kanssa puoliksi omistamassani omakotitalossa. Olen suunnitellut seksipalveluiden myymistä hieronnan yhteydessä. Tiedän, että sillä saralla olisi asiakkaita yllin kyllin. Miten tuo tulisi järjestää, että minä tai mieheni emme syyllistyisi lain rikkomiseen ?

32

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää miten yhteyttä jne

    • Anonyymi

      Niin, parittamisesta miestäsi voitaisi rangaista, jos hänen voidaan osoittaa hyötyvän tuosta seksin myynnistäsi. Muuten ei asialle ole juridista estettä.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Kannattasi vielä miettiä ja keskustella miehesi kanssa, asialla on monenlaisia muitakin seuraamuksia. Sinä kyllä päätät... ja eipä tuo seksin myyminen niin erikoista ja harvinaista ole.


    • Anonyymi

      Tuskimpa tuosta virannomaisilta mitään kyselyä tulisi.

    • Anonyymi

      Mut hei, mä vain ajattelen, että miten miehesi tuohon pidemmän päälle suhtautuisi. Ja sit, vaikka tuo fyysisesti ei oliskaan kummoista, miten itse kestät henkisesti tuon tilanteen. No ok. sun asia tuo.

      • Anonyymi

        Älä nyt, jos tuolla naisella on sellainen aisuri mies, niin suhdehan voisi olla hyvin tyydyttävä ja ainakin mielenkiintoinen ?


      • Anonyymi

        Jahas, sitä on kirkkokahveet juotu.


      • Anonyymi

        Onks tuo huorana kuoleminen jotenkin erilaista, kuin tavan ihmisen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tuo huorana kuoleminen jotenkin erilaista, kuin tavan ihmisen ?

        No harvempi kumminkin huorana kuolee. Ei kaikki ole parturi kampaajia.


      • Anonyymi

        Jep, mitä järkeä on pitää vaimoa joka jakaa kaikille? Jakorasia ei älyllä säteile. Ei luonnetta yhtään kun kaikki saa käyttää.


    • Anonyymi

      Se on pillu pöydälle leveälle ja raha käteen. Kyllä sulle jyystäjiä riittää. Myytkö persettä myös?

      • Anonyymi

        Täytyy vaan ihmetellä miestäsi, että pystyy elämään huoran kanssa, jonka pillua saa kaikki rahasta. Kyllä se pillukin venahtaa kun sitä jyystetään armotta. Koville joutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan ihmetellä miestäsi, että pystyy elämään huoran kanssa, jonka pillua saa kaikki rahasta. Kyllä se pillukin venahtaa kun sitä jyystetään armotta. Koville joutuu.

        Kyllä se on synnytys, joka sen pillun venyttää, ei paneminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on synnytys, joka sen pillun venyttää, ei paneminen.

        Kyllä se jatkuva paukuttaminen eroaa tavallisesta seksistä. Sen lisäksi aina vieraat bakteerit ja kova jyystö tekevät pillussa tehtävänsä. Olen kyllä nussinut useita synnyttäneitä, joiden pillu on ollut kovin hyvä. Yksi synnyttänyt oli jopa paljon tiukempi kuin moni synnyttämätön.
        Tavallinen seksi jopa jumppaa lihakset piukemmiksi ja pitää pillun kunnossa, kun taas tuollainen paukutus venyttää kudoksia. Jatkuvat vieraat pöpöt lisäävät hpv;n ja tautien riskiä ja nämä tekevät tuhojaan pillussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se jatkuva paukuttaminen eroaa tavallisesta seksistä. Sen lisäksi aina vieraat bakteerit ja kova jyystö tekevät pillussa tehtävänsä. Olen kyllä nussinut useita synnyttäneitä, joiden pillu on ollut kovin hyvä. Yksi synnyttänyt oli jopa paljon tiukempi kuin moni synnyttämätön.
        Tavallinen seksi jopa jumppaa lihakset piukemmiksi ja pitää pillun kunnossa, kun taas tuollainen paukutus venyttää kudoksia. Jatkuvat vieraat pöpöt lisäävät hpv;n ja tautien riskiä ja nämä tekevät tuhojaan pillussa.

        Mikä tavallinen seksi. Mun mies harrastaa seksiä kanssani n. kolme kertaa päivässä ja pitkään. Ei tuossa hierontajutussa sen kummenpia sessioita ole. Tavallista seksiä vain...


    • Anonyymi

      Loistava idea ja mikäli saa vielä kirjanpitokelpoisen kuitin

      • Siis tuohan olisi mitä mainioin juttu. Menisi ihan virkistys ja hyvinvointikuluihin. Hyvinvointisetelillä pillua. Ei jestas. Tässä olisi suorastaan valtava markkinapotentiaali.


    • toi hieronta kuulostais hyvältä - missä päin vaikutat ?

    • Eräillä, tosiasiassa kateellisilla, on suuri tarve esiintyä hyveellisinä haukumalla huoriksi hienostuneita naisia, joiden tasolle ei pääse. 'Huorat' ovat todellisuudessa suosittuja siskoja, des femmes par excellence, huippuluokan naisia. 🌹👀

      • Anonyymi

        Jeps. Moraaliposeeraajia riittää. Onneksi heidät voi jättää omaan arvoonsa ja keskittyä omaan elämäänsä. 😉


    • Anonyymi

      Pitää oikeastaan kerralla tietää oikea hinta, että asiakkaita riittää tarpeeksi! Jos pidät taksat liian korkealla niin häviät oletettavasti niin asiakkaiden määrässä kuin siksi myös rahassa, hankalaa on myöhemmin laskea hintoja!! Kaksi vuotta mulla oli ns. vakituinen joka piti hintana 200/tunti. Lähes aina oli kyseessä pelkästään naiminen ja tyttö otti silloin aina hinnan puolesta tunnista (100 euroa) Noin kaksi kertaa kuukaudessa, se oli mielestäni halpaa ja hyvää. Mutta tyttö meni avioon ja kaikki siis päättyi meillä. Mutta niinkuin kerroin, sinä itse päätät kaikesta.

    • Anonyymi

      Minä olen tuota tehnyt ja tiedän mistä kerron. Tuohon hierontaan on helppo liittää tuo seksin myyminen tavallisen hieronnan lisäksi. Asiakkaat voi valita hyvin, eikä tarvitse kaikkien hörhöjen kanssa ryhtyä tuota seksiä harrastamaan. Tavalliseen hierontaan voi liittää jo " esileikkiä ", jolloinka seksi on jo puolessa välissä ajallisesti. Tuollainen 10-15 minuuttia keskimäärin riittää. Tietenkin paljon on kiinni siitä hierojasta, ulkonäöstä ja pukeutumisesta jne. Ja hinta 45 minuuttia kokovartalohieronta 60,- € ja 100,-€ seksistä on liian vähän, olen pyytänyt 150,- €. Vakiasiakkaille 200,- € koko juttu ja kuitin saa koko jutusta, jos haluaa. Ja mun mies, kyllä hän tietää tuosta ja on jopa kiinnostunut kuulemaan työstäni, onko sattunut mitään erityistä ? Lupasi laittaa kameran työhuoneeseeni :) Ja tiukkuus, kyllä treenattu lihas on aina treenattu lihas, on se mikä hyvään. Ja tauteja pelkääville on HIV,n estolääkitys ja VPN.ää rokote. Ja kun tässäkin keskustelussa noista taudeista huomautettiin, niin kondomi suojaa hyvin.

      • Anonyymi

        10 minuuttia, mitä sillä sitten saa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 minuuttia, mitä sillä sitten saa ?

        Monenlaista siinä ehtii, jos juttu on hyvin organisoitu etukäteen. Kun tiedän, että tuollainen seksiä haluava asiakas on tulossa, pukeudun seksikkäästi ja hieron rinnat paljaana esim. Kun normi jutut on tehty, pyydän asiakasta siirtymään verhon takana olevaan tavalliseen sänkyyn selälleen. Haluan hallita tilannetta ja nousen hänen päälleen. Joskus asiakas saattaa olla niin kiihottunut, että kymmenkunta ratsastusta ylös alas riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenlaista siinä ehtii, jos juttu on hyvin organisoitu etukäteen. Kun tiedän, että tuollainen seksiä haluava asiakas on tulossa, pukeudun seksikkäästi ja hieron rinnat paljaana esim. Kun normi jutut on tehty, pyydän asiakasta siirtymään verhon takana olevaan tavalliseen sänkyyn selälleen. Haluan hallita tilannetta ja nousen hänen päälleen. Joskus asiakas saattaa olla niin kiihottunut, että kymmenkunta ratsastusta ylös alas riittää.

        Saaks sä koskaan orkkua tuossa ? Siis onhan asiakkaissa varmaan miellyttäviäkin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaks sä koskaan orkkua tuossa ? Siis onhan asiakkaissa varmaan miellyttäviäkin ?

        Joskus saan.


      • Anonyymi

        Kuinka sinulle saa varattua hieronta-ajan, jonka aikana arvioitu, millaisen hoidon katsot minulle hyväksi?


    • Anonyymi

      Hieronta töitä riittää ilman seksi palveluitakin. Pitkään hieroneena ei ole tarvinnut happy endiä kaupitella, mutta ei ole kyllä kysynytkään.

    • Anonyymi

      Täysin laillista, jos toimit yksityisyrittäjänä etkä käytä parittajaa. Ainoastaan paritus on rikos, seksipalveluiden myyminen ei.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko laillistettu hieroja? Silloin et ole alv velvollinen, mutta kirjanpito täytyy olla.
      Laskuun tuskin voi kirjoittaa hieronta ja pano.

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe