Olen niin keskenkasvuinen ja lapsellinen että ei mua kukaan jaksa katella.
A-nainen.....
15
369
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea uskoa!
tai sitten olet jonkun muun Aan 🙄- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180441748
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niin mäkin. Voitko vastata..
- Anonyymi
Sitten meitä on kaksi.
Jos tunnistaa itsessään keskenkasvuisuuden merkkejä, niin sitä puoltahan voi kehittää.
Ristoa on jo ikävä, voiko se hyvin?
- Anonyymi
Exä oli ihan kauhea ja jämähtänyt laselisuuksii.
Ja yhtä arvaamatonkin kun pieni lapsi.
Jota en kattelisi enää kyllä .
Sen aikaa jaksoin häntä ja hänen juttuja kun oli pakko.
Ja tuskin AP on kuitenkaan juust se T mies jota tarkoitan
A-nainen- Anonyymi
Miksi oli pakko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oli pakko?
Sä olisit tehny kiltisti samoin niissä piireissä jossa mä oon liikkunu. En liiku enää.
Haluan elää rauhalisemin.tavaliaemin ja tylsemmin.
En unohda aikoja kun on pitäny pelätä henkensä edestä.
A-nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olisit tehny kiltisti samoin niissä piireissä jossa mä oon liikkunu. En liiku enää.
Haluan elää rauhalisemin.tavaliaemin ja tylsemmin.
En unohda aikoja kun on pitäny pelätä henkensä edestä.
A-nainen.Anelitko huumehia etkä saanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anelitko huumehia etkä saanu
Kokaiinin käyttö kuulemma lisääntynyt
- Anonyymi
Minä olen T-mies, mutta et ole K-nainen. Onneksi korvaava U-nainen on löytynyt palstalta.
Hänelläkin oli puoliso mennyt kuolemaan.
>simiti<
- Anonyymi
No jotkut on lapsenkaltaisia eli naiiveja, se on vähän eri asia mutta saattaa paremman puutteessa kelvata sitten joku joka ei muuten vaan ole viitsinyt kypsyä.
- Anonyymi
Lapsellinen kiukkuaa mutta harjoittaa vaikkapa haureutta eli tässä mielessä täyttää aikuisuuden mittapuun. Lapsenmielinen taas katsoo maailmaa läpikotaisin lapsen silmin.
- Anonyymi
Et selvästikään tunne minua. Olen aika keskenkasvuinen itsekkin näin vanhaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426