Meidän vasemmisto tukee Hamasia

Anonyymi-ap

Hyökkäyksessä Israeliin, kuin Iran myös.

16

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lieneekö kommari Kontula ollut vaihteeksi tekemässä aukkoja raja-aitaan, jotta terroristien on helpompi liikkua?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­y­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18044213f

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyllä suurimmat tukijat löytyvät keskustasta, Saarikko, Kurvinen ja Siika-Aho. Nämä itseään viisaaksi luulevat kannattavat kaikkea mikä tuhoaa demokratiaa.

• Anonyymi

Katsoin juuri mediasta kun Israelin ohjus tai joku räjähde on Gazassa korkeaan rakennukseen ei jäänyt epäilystä toimivuudesta talosta tuli kirjaimellisesti paska-kaza. Tehokkaat ja ajanmukaiset välineet on selvästi Israelilla ja tämähän vaikuttaa myös islamistien palestiinalaisten kohdalta itsemurhalta Usa ja varmaan natokin tukee nyt Israelia voimakkaasti . Palestiinit häviää varmuudella mutta ehkä tästä myös tulee pidempi kärhämä tuhansien vuosien jatkumoon tuolla, palestiina hillujien iloitsemista näytettiin iskujen jälkeen aamulla ja tuo oli erikoista aidon näköistä tappamisen juhlimista. Nämät hymyt kestää kai sitten neitseiden luo, antaa myös perskeptiiviä minkälaista väkeä eurooppaan on päässyt miksi ruotsi palaa paskanliekillä?

• Anonyymi

Mites persutrolli tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

• Anonyymi

Oletko punakyttyrä palestiinalainen? vaikutat.
        Annamme sinulle porttikiellon keskustan palstalle.
        Älä enää tule tänne, pysykin poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä VKK-pelle kenellekään mitään porttikieltoa saa aikaiseksi. Sen sijaan muilta palstalaisilta keräyksellä pelkän menolipun Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buaaaah!

• Anonyymi

Israel on liian kauan rellestänyt Putinin lailla naapurin tontilla.

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Kommunistit tukee hamas terroristeja, Putin ja iran myös.

• Anonyymi

Yle on kyllä vasemmistolaisena hyvin epäluetettava uutisissa.

• Anonyymi

Persu-Pravdan uskollinen lukija?

• Miten noin typeriä aloituksia jaksetaan tehtailla. Ei Suomessa kukaan tue sen paremmin Hamasia kuin Isistä. Jokainen selväpäinen tajuaa asian.

Mutta ei se tarkoita, että pitäisi tukea Israelin kv. oikeuden vastaista miehityspolitiikkaa ja Gazan saartoa, joka kurjistaa alueen asukkaiden elinehtoja ja sen vuoksi nostavat tällaisten terroristijärjestöjen kannatusta, koska oikein muutakaan ulospääsyä tilanteesta ei nähdä.

Tällä Israelin ja Palestiinan alueella ei oikein mitään sellaista toimijaa, jota voisi kannattaa. On vain molemminpuolista vihaa ja haluttomuutta ratkaista väkivallan kierrettä. Ei mikään taho oikein ansaitse siellä tukea. Saattaa olla molempien osapuolten oppositiovoimissa on rauhantakaista ja ratkaisukeskeistä halua, mutta ne ovat näkymättömissä vähemmistönä.

• Jossain määrin yllättäen persujen Ville Tavio on antanut lausunnon, jonka mukaan Suomi ei keskeytä kehitysapua Palestiinalle. Tästä plussat Taviolle, joka ymmärtää alueen ongelmallisuuden laajemmin ja erityisesti sen tarpeen, mikä sodasta kärsiville siviileille kuten lapsille sodasta aiheutuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2654
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1983
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe