Led yleisvalaisimen kytkeminen maadoitettuun pistorasiaan

Anonyymi-ap

Onko ok kytkeä led yleisvalaisin, autotallin kattovalo, normaalilla pistokkeella seinään(schuko). Valaisimessa on merkattu vaihe, nolla ja maa. Onko vaiheen ja nollan oltava pistorasian vaiheessa ja nollassa vai onko mitään väliä? Maa kytketään normaaliin tapaan pistotulpan maahan?

9

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietitkö pistotulppaa pistorasiaan laittaessasi miten päin sen laitat? No et mieti, eli vastaus oli tässä.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18044298a

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ja ystävällisemmin sanottuna L ja N ei ole väliä miten päin menee. Ainoastaan PE on väliä, että on oikeassa liittimessä.

    • Anonyymi

      Alkoi taas jännittämään miten pitkän ketjun tämä aktivointi vedätys poikii...

      • Anonyymi

        Sinulla se tylsä elämä onkin, kun jännitys löytyy suomi24 palstalta 😂


    • Anonyymi

      Mitä sen valaisimen valmistaja sanoo asennuksesta ja liittämisestä tulpalla. Kaikki muu menee omaan piikkiin. Kiinteässä asennuksessa nollaa ei katsota.

      • Anonyymi

        ... katkota.


      • Anonyymi

        Ja jos katkot nollaa niin monesti liiketunnistimella varustettu ledvalaisin jää "kiilumaan", hajottaa ledin nopeesti että on sillä semmonen vaikutus.


      • Anonyymi

        Kannattaako tulla huutelemaan, jos tiedot ovat 50 vuoden takaa?

        Tässä viimeisten 50 vuoden aikana on mm keksitty pistotulppaliitäntä kiinteästi asennettaville valaisimille. Siis valaisinpistotulppa.

        2000 luvulla taasen toimistoissa on vakiintunut ratkaisuksi liittää valaisimet ihan normaalilla pistotulpalle. Eipä tarvita sähköpanijaa, kun siirrellään muutaman vuoden välein väliseinät ja valaisimet uusille paikoille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe