Kannatas nainen

Anonyymi-ap

pikku hiljaa tehdä jotain niin kauan kuin on vielä jotain toivoa!

79

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenen naisen pitäs tehä ja mitä?

      • Anonyymi

        Kaikki palstan naiset käy. Tehkää jotain nyt naiset!!! Anyone?


    • Anonyymi

      Jos haluat jotain tapahtuvan, niin tee itse jotain.

    • Anonyymi

      Miehen ei kannattais?

    • Anonyymi

      Pitäisikö sun kasvattaa kassit jalkojen väliin eikä olettaa että nainen tekee miestenkin työt. Ihan uskomatonta että naisilla on enemmän munaa kuin nykyajan pullamössöpojilla.

      • Anonyymi

        Miten se on uskomatonta? Katsot mitä miehille on tehty viimeiset 50 vuotta.. tosi vitun ihmeellistä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on uskomatonta? Katsot mitä miehille on tehty viimeiset 50 vuotta.. tosi vitun ihmeellistä 😂

        Osittain totta, osittain ei. Näkökulma ja rajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on uskomatonta? Katsot mitä miehille on tehty viimeiset 50 vuotta.. tosi vitun ihmeellistä 😂

        Teille ei ole tehty yhtään mitään, paitsi päästetty liian helpolla. Ainoa asia mitä on pyydetty, että teette asiat jotka kuuluu teille, esim kotityöt ja osallistutte lastenne kasvattamiseen eikä siinäkään ole tapahtunut juuri mitään edistystä. Päinvastoin olette muuttuneet laiskoiksi, saamattomiksi vätyksiksi jota isoisänne, jotka rakensi tämän maan isoäitiemme kanssa olisi hävenneet. Laiskat rutvakkeet ja naisten elätettäväksi heittäytyvät loiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille ei ole tehty yhtään mitään, paitsi päästetty liian helpolla. Ainoa asia mitä on pyydetty, että teette asiat jotka kuuluu teille, esim kotityöt ja osallistutte lastenne kasvattamiseen eikä siinäkään ole tapahtunut juuri mitään edistystä. Päinvastoin olette muuttuneet laiskoiksi, saamattomiksi vätyksiksi jota isoisänne, jotka rakensi tämän maan isoäitiemme kanssa olisi hävenneet. Laiskat rutvakkeet ja naisten elätettäväksi heittäytyvät loiset!

        Ja yksi asia, mikä kuuluu miehelle, niin senkin yrittää jättää naisen vastuulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on uskomatonta? Katsot mitä miehille on tehty viimeiset 50 vuotta.. tosi vitun ihmeellistä 😂

        Mitä niille on tehty kuka teki ja kuka näki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille ei ole tehty yhtään mitään, paitsi päästetty liian helpolla. Ainoa asia mitä on pyydetty, että teette asiat jotka kuuluu teille, esim kotityöt ja osallistutte lastenne kasvattamiseen eikä siinäkään ole tapahtunut juuri mitään edistystä. Päinvastoin olette muuttuneet laiskoiksi, saamattomiksi vätyksiksi jota isoisänne, jotka rakensi tämän maan isoäitiemme kanssa olisi hävenneet. Laiskat rutvakkeet ja naisten elätettäväksi heittäytyvät loiset!

        Oletpa naisena esiintyvä mies nyt oikein räyhäkkäällä tuulella inceleiden ym omituisten iloksi, sillä onhan heillä oikeus omiin harhoihinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on uskomatonta? Katsot mitä miehille on tehty viimeiset 50 vuotta.. tosi vitun ihmeellistä 😂

        Nää vastaukset kertoo ihan tarpeeksi jo 😆 Idiotismin aikoja eletään 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille ei ole tehty yhtään mitään, paitsi päästetty liian helpolla. Ainoa asia mitä on pyydetty, että teette asiat jotka kuuluu teille, esim kotityöt ja osallistutte lastenne kasvattamiseen eikä siinäkään ole tapahtunut juuri mitään edistystä. Päinvastoin olette muuttuneet laiskoiksi, saamattomiksi vätyksiksi jota isoisänne, jotka rakensi tämän maan isoäitiemme kanssa olisi hävenneet. Laiskat rutvakkeet ja naisten elätettäväksi heittäytyvät loiset!

        Pitää katsoa vähän sinne niiden laiskojen kasvattajiin päin ja sehän on yleensä se matriarkka Äiti ja muut suvun vanhemmat naiset.
        Mammanpoikia kasvatetaan liukuhihnalla.
        Tehdään kaikki valmiiksi eikä päästetä itsenäistyyn!
        Jännä miten sitten ne vanhemmat ketkä päästää aikasessa vaiheessa poikansa maailmalle kokeilee siipiään, haukutaan tunnekylmiksi vanhemmiksi ja etsitään syitä miksei poika lapsuudenkodissaan käyskentele usein!!!... Haukkujat ja epäilijät on näitä peräkamari poikien kasvattajia joiden oma elämän sisältö on aikuisissa lapsissaan eli ei omaa elämää oo.


    • Anonyymi

      Kyllä se niin menee kuin halusit

      • Anonyymi

        Mikä se? Kenelle puhut täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se? Kenelle puhut täällä?

        Sulle


    • Anonyymi

      Mikä menee ja miten?

      • Anonyymi

        Tonttu menee tonttuovesta.


      • Anonyymi

        Tiedät mitä toivoit


    • Anonyymi

      Olen tehnyt ja viimeistä yhteyden ottoa hän ei toivo. yritän pitkittää tätä niin kauna kun vaan vähänkin mahdollista. Antaa vielä mahdollisuusen korjata olemalla rehellinen ja avoin. Se viimeinen yhteydenotto EI ole mukava enkä sitä halua tehdä.mutta. Isännän on tehtävä mitä on tehtävä

      • Anonyymi

        Viimeinen yhteydenotto? :D


      • Anonyymi

        Menetän kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetän kaiken

        ?Eli


      • Anonyymi

        isäntä menettää rahansa?


      • Anonyymi

        Isännät hakee itse polttopuut eikä laita naista asialle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        isäntä menettää rahansa?

        :D?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D?

        Voi ei mitä nyt tapahtuuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D?

        eikös aina puhuta, että naisiin menee liikaa rahaa :D?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?Eli

        Mun rakkaat


      • Anonyymi

        Palstalla sekoilet ja kirjoittelet hulluja asioita ikuisuuksien ajan.
        Toiveesi ei tule toteutumaan koskaan, sillä syyt ovat sinussa syvällä.
        Itse voit vain muuttaa itseäsi täällä maanpäällisessä elämässä.
        Sinua en pysty en usko, että osaisin korjata.
        Miten se olisi velvollisuuteni, olet täysin vieras ihminen ja sellaiseksi tulet jäämään?
        Neuvoni ja varmasti monen muunkin ihmisen neuvo sinulle:
        Elä omaa elämääsi älä sotke elämääsi ihmisiä, heitä joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä ei tulevaisuutta nyt eikä koskaan.
        Yhteydenottoa ei tule sinun puoleltasi kuten ei minunkaan puoleltani.
        Isäntä voit olla vapaasti omassa elämässäsi, mutta et koskaan toisen ihmisen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla sekoilet ja kirjoittelet hulluja asioita ikuisuuksien ajan.
        Toiveesi ei tule toteutumaan koskaan, sillä syyt ovat sinussa syvällä.
        Itse voit vain muuttaa itseäsi täällä maanpäällisessä elämässä.
        Sinua en pysty en usko, että osaisin korjata.
        Miten se olisi velvollisuuteni, olet täysin vieras ihminen ja sellaiseksi tulet jäämään?
        Neuvoni ja varmasti monen muunkin ihmisen neuvo sinulle:
        Elä omaa elämääsi älä sotke elämääsi ihmisiä, heitä joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä ei tulevaisuutta nyt eikä koskaan.
        Yhteydenottoa ei tule sinun puoleltasi kuten ei minunkaan puoleltani.
        Isäntä voit olla vapaasti omassa elämässäsi, mutta et koskaan toisen ihmisen elämässä.

        Olipa itsekseen keskusteleva mies aika psykedeelinen dialogi taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen yhteydenotto? :D

        Oletko taas vähän pettynyt omaan tyhjään elämääsi kun yrität napsia tarkoitushakuisesti muka naiaen kommentteja🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa itsekseen keskusteleva mies aika psykedeelinen dialogi taas

        Kuuppaan taas sniffattu jotain.


    • Anonyymi

      Munattoman miehen takia ei kannata tehdä mitään😁😁😁

      • Anonyymi

        Tää on totta


    • Anonyymi

      Kuka nainen? Itse en todellakaan tiedä mitä piiiiiiip voisin vielä muka tehdä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Enkä ole mikää tuollainen 😢


      • Anonyymi

        Olem mies nyt naisena erittäin provosoitunut tästä manifestosta ja otan yhteyttä virkavaltaan


    • Anonyymi

      Ei minulta nainen. En tiedä mitä tehdä ja olen neuvoton, mutta en syytä muita enkä odota mitään. Sinulla on omat haasteet joiden kanssa kamppailet. Ei sinulla ole aikaa kamppailla minunkin haasteitani vastaan.

      • Anonyymi

        Voisihan niitä haasteita vastaan kenties kamppailla myös yhdessä? Yleensä se kyllä kummasti helpottaa, jos voi jakaa huolensa jonku kanssa ja vaikkapa yhdessä sitten miettiä jotakin ratkaisuja niihin. -sivusta


      • Anonyymi

        Vähän marttyyrimainen asenne sinulla.


      • Anonyymi

        Miks täällä sitte lukee että tee jotai..????


      • Anonyymi

        Haluan kyllä tehdä kumppanin kanssa tiimityötä jos parisuhteessa ollaan


      • Anonyymi

        Sivusta vaan pohdin. Jos sinä olet hänen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vaan pohdin. Jos sinä olet hänen ongelma.

        Tämä selvä asia, jos jompikumpi onkin se ongelma. Kummanko on siinä tapauksessa otettava se askel asioiden korjaamiseen vai jätetäänkö ne vain siihen eikä niille tehdä mitään? Mutta entä jos jompikumpi on joutunut kärsimään noiden takia tai mahdollisesti kumpikin? Ja entä siinä tapauksessa, jos kaikki on selvitetty, mutta tuntuu, että jotain kuitenkin on?


      • Anonyymi

        Minulla on toki omiakin haasteita, mutta kamppailisin mielelläni myös hänenkin haasteitaan vastaan. Mikään ei tekisi minua onnellisemmaksi, kuin jos vain saisin olla hänen vierellään. Kenelle naiselle kirjoitat, anna joku vinkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on toki omiakin haasteita, mutta kamppailisin mielelläni myös hänenkin haasteitaan vastaan. Mikään ei tekisi minua onnellisemmaksi, kuin jos vain saisin olla hänen vierellään. Kenelle naiselle kirjoitat, anna joku vinkki?

        Ei olla koskaan juteltu.


    • Anonyymi

      Joo, teen koko ajan.

    • Anonyymi

      Minä olen nainen...Hyväntahtoinen sadisti...En kysele lupia, tai ole kohtuuden puolella...Kuljen siellä, missä on nyt, ja jos oikein tarkoin katsot, niin takuulla mielikuvasi purat, ja positiiviseesti rauhassa yllätyt...Mukavaa iltaa kaikille.

      • Anonyymi

        Aika cryptic messagee jossa oxymoronii meges


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika cryptic messagee jossa oxymoronii meges

        Joo, hienoa, kun huomasit, kuuluu itse ironiaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hienoa, kun huomasit, kuuluu itse ironiaan...

        Vai, kuuluuko...


      • Anonyymi

        Aivan olet mies trollaillut olevasi hyväntahtoinen sadisti ja sekös on jotain maatiekiitäjää inspiroinut dokumentointiin ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan olet mies trollaillut olevasi hyväntahtoinen sadisti ja sekös on jotain maatiekiitäjää inspiroinut dokumentointiin ym

        Missä maailmassa tuollainen silppu ees menisi läpi, oikeisiin töihin hopi hopi


    • Anonyymi

      Mä oon niin vanhanaikainen, että kyllä se on sun tehtäväs mies!

    • Anonyymi

      Samat sanat miehelle. Kannattaisi nyt tehdä jotain.

    • Tiedän, ei vaan jaksa 😁

      • Anonyymi

        Koetko mies nämä luomasi hehhehhahmot toista uskottavammaksi? Joku vissiin pitää näitä rekattuja oikeina naisina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko mies nämä luomasi hehhehhahmot toista uskottavammaksi? Joku vissiin pitää näitä rekattuja oikeina naisina

        Jätin hienotunteisesti etuliitteet pois


    • Anonyymi

      Sun vuoro. Sä lupasit.

      • Anonyymi

        Olemme rauha ja rakkaus

        Ajatukset tekevät kärsimyksen


    • Anonyymi

      Olin kerran tosi kauanvarma, kun ei tullut mahdollisuutta nähdä pitkään aikaan, ja mietin, onko edes kunnossa, että seuraavan kerran kun tulee mahdollisuus, otan yhteyttä pyytämällä saada tarjota kahvit tai ruoan. Tai jotain.
      En tiedä enää miksi en tehnytkään niin. Ehkä mieli muuttui juuri ennen seuraavaa mahdollisuutta sille kannalle, että jos hänellä olisi mahdollisuus olla kenen tahansa maailman naisen kanssa, kahvitella, syödä, mitä vain, halata... minä olisin listan viimeinen. Olen tylsä ja ruma.
      Enää en usko itseeni tässä asiassa. Olen luovuttanut että mokasin tämän. Kin. Asian. Elämässä.

      Joten selkä suoraksi ja kohti uusia mokia. Vai miten se meni.

    • Anonyymi

      Lupasit jättää rauhaan, mutta ymmärrä etten minäkään voi sen vuoksi ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Jos toinen lupaa jättää rauhaan, miksi se on sinulle kielto ottamasta yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen lupaa jättää rauhaan, miksi se on sinulle kielto ottamasta yhteyttä?

        Kunnioitan toisen päätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen lupaa jättää rauhaan, miksi se on sinulle kielto ottamasta yhteyttä?

        Ehkä sä elät hitusen liikaa tämän itsensä kanssa keskustelevan miehen trollauksista, olisko se syynä ns tilaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sä elät hitusen liikaa tämän itsensä kanssa keskustelevan miehen trollauksista, olisko se syynä ns tilaasi?

        Ai katos vaan. Neurokirjoinen on herännyt taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitan toisen päätöstä.

        Mikähän se toisen päätös on. Sekö että on sanonut, ettei ota yhteyttä ja sinä toimit samalla tavalla? Haluaisit ehkä sittenkin siitä yhteydestä saada jotain, muttet uskalla myöntää tai jokin muu siinä taustalla on. Miksi muuten olisit näillä sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai katos vaan. Neurokirjoinen on herännyt taas.

        Oh snap 😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On noi naiset nykyään omituisia. Kerrankin kun olis tarjolla jakamatonta huomiota ja rakkautta, niin ei vaan tajuta 😊😘

    • Anonyymi

      Ei kannatas vaan KANNATTAIS.

      Sinussako se toivo on?
      Unohda koko juttu.
      Elämä on tuolla eikä täällä.

      Mikset itse voi olla aloitteellinen sille ihastuksesi kohteelle?

    • Anonyymi

      Toivottavasti sulla ja sun kaivattu naisella onkin
      Toivoa ja sen kaiken pystyy ratkaisemaan muulla
      Kun eritellen kulkemisella niiku mulla itsellä o. Tilanteena.
      En oi palata tai edetä kavatta kohti .
      Naiselta.

      • Anonyymi

        Tajua, ettet ole nainen, esiinny ihan rehellisesti miehenä!


    • Anonyymi

      Nainen valitsee ja hyväksyy loppupeleissä kumppaninsa. Tämä on totuus, joka kannattaa pitää mielessä.

    • Anonyymi

      Mitä pitäs tehdä? En tee mitään aloitetta paitsi töiden suhteen.

      Viihdyn itseksekseni.

    • Anonyymi

      Niin kannattaisi. Miksi et tee?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe