Läheisyyden tarpeesi

Millainen/kuinka kova on läheisyyden tarpeesi parisuhteessa?

37

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Läheisyys on koko suhteen kulmakivi. Mitään suhdetta ei saa edes syntymään ilman, että koetaan toinen läheiseksi. Läheisyys toteutuu joka tasolla, ajatusmaailmat, tunneyhteys ja fyysinen läheisyys. Oma taitonsa päästää toinen lähelleen, joku ei päästä ketään.

      • 👍🏻


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­y­­­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180445492

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vaikea kuvata kuinka kova, mihin sitä vertaa. Tulee ikävä jollei nähdä joskus viikkoon. Välillä tulee ikävä heti kun on erottu, vaikka tietäisi että nähdään taas parin päivän päästä. Kosketus on tärkeää, vaikka ihan halaus ja suukko tervehdyksenä. Läheisyys erottaa parisuhteen muista suhteista. Se on intiimimpää joka lailla.

      • Mä olen vertailussani tullut pariin kertaan siihen lopputulemaan, jotta oma kaipuu lähellä on suurempi kuin vastapuolella. Pikkusen oon siis alkanut epäilemään, että oon aikamoinen takiainen verrattuna suurimpaan osaan ihmisiä. Kaipaan lähelle, ihan liki ja kosketusta.


    • Anonyymi

      Vaihtelee. Tärkeää on, että kumppani osaa antaa läheisyyttä myös oma-aloitteisesti, koskettaa vaikka ohi mennessään, eikä vain seksimielellä. Tunnetaitoja ja tilannetajua myös tilauksessa. Mm puupalikat, tunnekylmät ja jäyhät voivat hakea toisistaan seuraa. Mulla on lappu luukulla.

      • Jep, en mäkään halua enää yhtään "pökkelöä" rinnalle 😁 Ite oon just semmonen ohimennen ja mennen tullen koskettaja ja tykkään halia sillon kun tykkään. Toisen tarttee sitten kans tykätä ja olla edes lähestulkoon samanmoinen, muuten ei kyllä taija tulla mitään.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, en mäkään halua enää yhtään "pökkelöä" rinnalle 😁 Ite oon just semmonen ohimennen ja mennen tullen koskettaja ja tykkään halia sillon kun tykkään. Toisen tarttee sitten kans tykätä ja olla edes lähestulkoon samanmoinen, muuten ei kyllä taija tulla mitään.

        Mitä pehmompi nainen, sen parempi mulle, noin yleensä. :D En välitä viileistä ja räväköistä naisista yhtään, kavereihin taas mahtuu eri tyyppisiä ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pehmompi nainen, sen parempi mulle, noin yleensä. :D En välitä viileistä ja räväköistä naisista yhtään, kavereihin taas mahtuu eri tyyppisiä ihmisiä.

        Mä tykkään kans enemmän semmosista pehmeemmistä kun koviksista, joista en ite asiassa tykkää oikeestaan ollenkaan. Kiihkeyttä tarttee silti olla, tietyissä tilanteissa ja saa olla joskus muulloinkin 😉 Viileys sen sijaan ei ole yhtään kivaa. Oon aika paleleva muutoinkin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä tykkään kans enemmän semmosista pehmeemmistä kun koviksista, joista en ite asiassa tykkää oikeestaan ollenkaan. Kiihkeyttä tarttee silti olla, tietyissä tilanteissa ja saa olla joskus muulloinkin 😉 Viileys sen sijaan ei ole yhtään kivaa. Oon aika paleleva muutoinkin.

        Tarvitaan muitakin hyviä ominaisuuksia kuin pehmeys/ tunnetaitoisuus/lempeys/empaattisuus että kiinnostuisi syvemmin. Tykkäisin että kiihkeyttä löytyisi toisestakin, ei ainakaan niin että fyysistä puolta vähäteltäisiin parisuhteessa muiden "tärkeämpien osa-alueiden varjolla". Ilman fyysistä vetovoimaa ei ole mitään kaverisuhdetta enempää luvassa. Harmittaa että naisia joiden kanssa synkkaa, on omassa vähemmistössä vähänlaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan muitakin hyviä ominaisuuksia kuin pehmeys/ tunnetaitoisuus/lempeys/empaattisuus että kiinnostuisi syvemmin. Tykkäisin että kiihkeyttä löytyisi toisestakin, ei ainakaan niin että fyysistä puolta vähäteltäisiin parisuhteessa muiden "tärkeämpien osa-alueiden varjolla". Ilman fyysistä vetovoimaa ei ole mitään kaverisuhdetta enempää luvassa. Harmittaa että naisia joiden kanssa synkkaa, on omassa vähemmistössä vähänlaisesti.

        Tiettyjä ominaisuuksia pitää tietenkin olla, jotta kiinnostusta syntys. Mä en lämpene alkuunkaan huumorintajuttomille ja huonosti käyttäytyville. Ystävällisyys, empaattisuus ja hyvät kommunikointi taidot sen sijaan vetävät puoleensa ja ovat pari kertaa saaneet ihastumaankin. Montakos niitä, joiden kanssa nyt tosi hyvin synkkais oikeen tarttis... Riittäs kai se yks ja loppuelämäks.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiettyjä ominaisuuksia pitää tietenkin olla, jotta kiinnostusta syntys. Mä en lämpene alkuunkaan huumorintajuttomille ja huonosti käyttäytyville. Ystävällisyys, empaattisuus ja hyvät kommunikointi taidot sen sijaan vetävät puoleensa ja ovat pari kertaa saaneet ihastumaankin. Montakos niitä, joiden kanssa nyt tosi hyvin synkkais oikeen tarttis... Riittäs kai se yks ja loppuelämäks.

        En ole vielä keski-ikäinen, niin ehkä toivon että olis helpompi tavata viehättäviä naisia kevyemmissä merkeissä. Siis enemmän heteronoloisia/-näköisiä kuin lesbotyylejä/ androgyynisiä naisia vaikkapa. :D Tämä vain oma mieltymykseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä keski-ikäinen, niin ehkä toivon että olis helpompi tavata viehättäviä naisia kevyemmissä merkeissä. Siis enemmän heteronoloisia/-näköisiä kuin lesbotyylejä/ androgyynisiä naisia vaikkapa. :D Tämä vain oma mieltymykseni.

        Onnellinen sinä 😁 Mie vetelen jo sitä keski-ikää, ainaki joidenkin mittapuulla, jotta parempi on etten toivo enää mitään tai ainakaan isompia. Kädet ristissä, muttei rinnalla. Öitä 😁😴


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onnellinen sinä 😁 Mie vetelen jo sitä keski-ikää, ainaki joidenkin mittapuulla, jotta parempi on etten toivo enää mitään tai ainakaan isompia. Kädet ristissä, muttei rinnalla. Öitä 😁😴

        Kiva kiva

        Kiva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kiva

        Kiva

        Mikä se nyt on niin kivaa?


    • Liiallinen, ainakin ihmiselle joka karsastaa avoimuutta, vuorovaikutusta ja fyysistä läheisyyttä, halailua jne. Oon rasite sellaisille. Tullu huomattua.

      • En olis lainkaan hyvä kumppani järkisuhdetta haluavalle, jolle riittää tekohymy, pakollinen kulissi vieraiden edessä ja omaisuus jolla mällätä.

        Mua kun nuo asiat taas ei kiinnosta tippaakaan, mikään feikki ja materialismi.


      • Toinen takiainen 🤣


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toinen takiainen 🤣

        Olis kiva olla paapottavana


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toinen takiainen 🤣

        Nojoo, osaan kyllä antaa toisen olla rauhassakin, etenkin jos huomaan että toinen kaipaa omaa tilaa ja ei ole vastaanottavaisella tuulella. On niitä mullakin tarpeita olla hetkiä ihan vaan ittekseni omissa puuhissani ja ajatuksissani.

        Mutten mä kyllä ikinä tylytä ketään tai ole tylyttänyt, kun toinen kaipaa halia. Aina sen verran on rakkautta saatava ja se lämmittää omaakin mieltä. Olkoonkin kiirettä tai stressiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva olla paapottavana

        Samaa mieltä 😁


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo, osaan kyllä antaa toisen olla rauhassakin, etenkin jos huomaan että toinen kaipaa omaa tilaa ja ei ole vastaanottavaisella tuulella. On niitä mullakin tarpeita olla hetkiä ihan vaan ittekseni omissa puuhissani ja ajatuksissani.

        Mutten mä kyllä ikinä tylytä ketään tai ole tylyttänyt, kun toinen kaipaa halia. Aina sen verran on rakkautta saatava ja se lämmittää omaakin mieltä. Olkoonkin kiirettä tai stressiä.

        Juu, pikkusen tarttee tilannetajua olla ja älytä jos toinen ei taho ihan just sillä hetkellä takiaista (pyllyyn). Mutta jos on vaan ihan pikkusen huonolla päällä, niin kyllä mä saatan yrittää silittää tai halia. Joskus se kiukku voi jopa semmosta laantuakin. Vaan jos kädelle läpsästään, vetäydytään kiroillen kauemmas tai ilmastaan muuten selkeästi, jotta nyt ei kannata lähestyä, niin annan kyllä olla. Ja toki haluan sillon tällön itekin olla, siis ihan itekseen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, pikkusen tarttee tilannetajua olla ja älytä jos toinen ei taho ihan just sillä hetkellä takiaista (pyllyyn). Mutta jos on vaan ihan pikkusen huonolla päällä, niin kyllä mä saatan yrittää silittää tai halia. Joskus se kiukku voi jopa semmosta laantuakin. Vaan jos kädelle läpsästään, vetäydytään kiroillen kauemmas tai ilmastaan muuten selkeästi, jotta nyt ei kannata lähestyä, niin annan kyllä olla. Ja toki haluan sillon tällön itekin olla, siis ihan itekseen.

        Ei herranjestas ketään läpsiä saa, vaikka kuinka ketuttaisi. Ja minusta huonolla päällä olokaan ei saa kaatua rakastetun niskaan ellei riita ole juuri hänestä peräisin. 🙂

        Muut murheet ei saa tehdä kumppanille arvotonta oloa, mun mielestäni. Påinvastoin, ne pitäisi avoimesti jakaa ja puhua eikä murahdella.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei herranjestas ketään läpsiä saa, vaikka kuinka ketuttaisi. Ja minusta huonolla päällä olokaan ei saa kaatua rakastetun niskaan ellei riita ole juuri hänestä peräisin. 🙂

        Muut murheet ei saa tehdä kumppanille arvotonta oloa, mun mielestäni. Påinvastoin, ne pitäisi avoimesti jakaa ja puhua eikä murahdella.

        Mulla on itselläni tapana muutenkin kertoa mikä mua kulloinkin uuvuttaa tai miksi oon ärtyneellä päällä, eikä pitää toista jännityksessä. Mä uskon avoimuuteen ja rehellisyyteen.


    • Anonyymi

      Vaikee kysymys, silti helppo antaa vastaus. Varmasti riippuu, jollei ihan roiku, niin parisuhteen tilasta. Hyvässä suhteessa paljon. Huonossa vähenemään päin, lopulta sekin vähä loppuu ja niin loppuu parisuhdekin.

      • Hyvä kun ossaat pikkusen vaikeempiinki 😁
        Tuolleen se kai monesti menee. Kun läheisyys loppuu, niin loppuu muukin. Koettu on.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvä kun ossaat pikkusen vaikeempiinki 😁
        Tuolleen se kai monesti menee. Kun läheisyys loppuu, niin loppuu muukin. Koettu on.

        Samma här. Loppuu se lusikointi isoimmankin jogurtin kohdalla. Pitänee paikkansa muissakin lusikoinneissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samma här. Loppuu se lusikointi isoimmankin jogurtin kohdalla. Pitänee paikkansa muissakin lusikoinneissa.

        Kyllä se näin on. Eipä tuommosta tahtos enää kokea, että loppuu läheisyys ja rakkaus.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä se näin on. Eipä tuommosta tahtos enää kokea, että loppuu läheisyys ja rakkaus.

        Jos kääntääkin ajatusta, miettii et jonkun loppu on uuden alku. Voi miettii niinkin, että jollei mikään ala, ei se voi loppuakaan. Miten haluukaan mietiskellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kääntääkin ajatusta, miettii et jonkun loppu on uuden alku. Voi miettii niinkin, että jollei mikään ala, ei se voi loppuakaan. Miten haluukaan mietiskellä.

        Nyt meni filosofiseksi tai jokski 😅
        Tuota on ainakin omassa päässä tullu paljon viime aikoina tehtyä, siis ajatusten kääntöä ja liekö on siitä johtuen menneet asiat sekasin ja mullin mallin. Ovet alkaa mennä kiinni ja jotkut kai avautumaanki.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt meni filosofiseksi tai jokski 😅
        Tuota on ainakin omassa päässä tullu paljon viime aikoina tehtyä, siis ajatusten kääntöä ja liekö on siitä johtuen menneet asiat sekasin ja mullin mallin. Ovet alkaa mennä kiinni ja jotkut kai avautumaanki.

        Näinpä. Sitä se elely just parhaimmillaan on, asioiden kääntelyy päässään, joskus päissäänkin. Kunnei jälkimmäinen oo se viimosin oljenkorsi. Jokanen se oman elämänsä ylimmäinen filosofi taitaa olla. Kaikki ei vaan älyy sitä helpolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Sitä se elely just parhaimmillaan on, asioiden kääntelyy päässään, joskus päissäänkin. Kunnei jälkimmäinen oo se viimosin oljenkorsi. Jokanen se oman elämänsä ylimmäinen filosofi taitaa olla. Kaikki ei vaan älyy sitä helpolla.

        Joko sie annoit mulle iltapusun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sie annoit mulle iltapusun

        En kyllä oo tänään pussaillu, sori nyt. Toivotaan et joku sua lähestyy huulet tötteröllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oo tänään pussaillu, sori nyt. Toivotaan et joku sua lähestyy huulet tötteröllä.

        Voi, voi, illat ja nukkumaanmenoajat on justiinsa niitä hetkiä, kun eniten kaipaisi sitä tötteröhuulta ja halijaa. Rakasta saman peiton alle tutkimaan. Vaan eipä auta 😔 öitä


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voi, voi, illat ja nukkumaanmenoajat on justiinsa niitä hetkiä, kun eniten kaipaisi sitä tötteröhuulta ja halijaa. Rakasta saman peiton alle tutkimaan. Vaan eipä auta 😔 öitä

        Tutimaan 😁 Vaan tais känny arvata, jotta mitä oli taas todellisuudessa mulla mielenpäällä...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tutimaan 😁 Vaan tais känny arvata, jotta mitä oli taas todellisuudessa mulla mielenpäällä...

        Heh, sinäkö muumeilit suukoista vai oliko oikee hemuli, vaiko pikkumyy.. 😉
        Eikö sitä tutki vai tutimista oo ihan hyvä välillä harrastella? Voi siihen kai yhdistää sen pusuttelun, jollei muuten ni hellin ajatuksin.


    • Nostan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe