Intruder c 800

putkien vaihto..

Tietääkö kukaan, mitkä kaksi johtoa -05 intruder c 800 pakoputken kylkeen menee??
Konehan on ruiskulla varustettu, niin ei kai siellä mitään katalysaattoria ole? Eihän..?
Eli voiko putkia vaihtaa, ja jos voi vaikuttaako takuisiin?

17

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      Ne kaksi johtoa taitaa mennä pyörän vasemmalla puolella olevasta pikku rasiasta pakoputkiin. Systeemillä syötetään ilmaa pakoputkiin. Pitäis vissiin alentaa päästöjä.

    • duoda

      Eiköhän siellä ole lambda-antura.

      • taitaa

        sittenkin olla katalysaattori..........


      • putkien vaihto
        taitaa kirjoitti:

        sittenkin olla katalysaattori..........

        Hyviä vaihtoehtoja tuli, kuitenkaan ilman syöttöön en ehkä päädy, koska johdot tod.ohuita!
        Olisko siellä sitten katalysaattori ja jos on, niin putkien vaihtaminen ei liene mahdollista???
        Olenko väärässä, toivottavasti??


      • Mika
        putkien vaihto kirjoitti:

        Hyviä vaihtoehtoja tuli, kuitenkaan ilman syöttöön en ehkä päädy, koska johdot tod.ohuita!
        Olisko siellä sitten katalysaattori ja jos on, niin putkien vaihtaminen ei liene mahdollista???
        Olenko väärässä, toivottavasti??

        Pakoputkiin todellakin syötetään ilmaa. Tehostaa hiilivetyjen palamista ja pienentää päästöjä. Täsmällisemmin ilmaistuna:

        Pulsed-secondary air-injection system introduces air into the exhaust ports to ignite unburned hydrocarbons and reduce emissions.


      • Indian800

        Niin kyllä ainakin mulla on lampda anturi alkuiperäisten putkien kyljessä, suorilla putkilla sitä ei ole. Mulla oli suorat putket, mutta vaihdan takas alkuperäiset. Ei sillä metelillä saa tehoja lisää. Korvien välissä ja korvissa kyllä tapahtuu ja tulee "tunne" onmpa tehoa. Nyt vain mietin olisiko tarpeen käydä mittauttamassa ruiskun säädöt, vai onbko se vain mekaanikkojen tapa rahastaa. Tarvitseeko mitään säätää oikeasti ? Kuka taitaa tähän antaa vastauksen ja perustelut. Meneekö jotain seikaisin jos vain tökkään, lampda anturin johdot kiinni ?


    • harley

      ei sitä kukaan kummiskaan erehdy luulemaan kuningas harleyksi. ois edes yritystä tehdä oikea MP, turhaa epäonnistunutta kopiointia kaikkiaan.

      • Mika

        Taitaa olla niin päin, että Harley kopioi japsicruisereita. Pikkuhiljaa rupeaa harleystäkin löytymään tasapainoakseli (-00 softailit) ja EFI. Nestejäähdytyksen kun laittavat, niin plagiaatio on täydellinen.


      • japsilla vaan..

        Kuka sanoi, että tässä ollaan tekemässä jotain HD kloonia. Jos hd:n olisin halunnut,olisin sellaisen voinut ostaa, kyllä niitäkin kaupassa myydään, mutta valitsin mielummin pyörän jolla ei heti leimaudu kaveriksi, jolla on sinko nahkalaukussa!
        Onko hd sitten ainoa pyörä maailmassa jossa pakoäänet ovat ruohonleikkuria kovemmat, en usko ja jos minä intikkaan putket vaihdan, tuskin se hd miesten itsetunnolle käy??
        Toivottavasti ei sinunkaan, joka ajat kuningas harleyllä!


      • harley
        japsilla vaan.. kirjoitti:

        Kuka sanoi, että tässä ollaan tekemässä jotain HD kloonia. Jos hd:n olisin halunnut,olisin sellaisen voinut ostaa, kyllä niitäkin kaupassa myydään, mutta valitsin mielummin pyörän jolla ei heti leimaudu kaveriksi, jolla on sinko nahkalaukussa!
        Onko hd sitten ainoa pyörä maailmassa jossa pakoäänet ovat ruohonleikkuria kovemmat, en usko ja jos minä intikkaan putket vaihdan, tuskin se hd miesten itsetunnolle käy??
        Toivottavasti ei sinunkaan, joka ajat kuningas harleyllä!

        kuka leimaa ja miksi? h-d miehet keräs viime vuonna 40 000 euroa sotaveteraaneille, siitä ei ollut mainintaa missään valtakunnallisissa lehdissä eikä televisiossa. mutta ainahan kuninkaita arvostellaan ja leimataan.


      • reilukerho, rahan keruussa..
        harley kirjoitti:

        kuka leimaa ja miksi? h-d miehet keräs viime vuonna 40 000 euroa sotaveteraaneille, siitä ei ollut mainintaa missään valtakunnallisissa lehdissä eikä televisiossa. mutta ainahan kuninkaita arvostellaan ja leimataan.

        Joo,joo,harleynallekarhusedät keräsivät rahaa myös yksityisinä perintätoimistoina..kyllähän sä tiedät, tiätsä..porukalla oven taakse ja pillistä kiinni velallista jne...maksa velkas tai kuole...tod reilua meininkiä!!!


      • harley mesoaa joka palstalla
        reilukerho, rahan keruussa.. kirjoitti:

        Joo,joo,harleynallekarhusedät keräsivät rahaa myös yksityisinä perintätoimistoina..kyllähän sä tiedät, tiätsä..porukalla oven taakse ja pillistä kiinni velallista jne...maksa velkas tai kuole...tod reilua meininkiä!!!

        Oisko tällä meidän Pikkuharleyveijarilla itsetunto ongelmia, kun pitää mesota jokaisen merkin palstalla!!


      • harley
        harley mesoaa joka palstalla kirjoitti:

        Oisko tällä meidän Pikkuharleyveijarilla itsetunto ongelmia, kun pitää mesota jokaisen merkin palstalla!!

        millä tavalla minun kirjoitukseni eroavat kuningasmerkin sivuilla provoivista teksteistä. vuoroin vieraissa, ja potut pottuina. ai niin yksi ero tietenkin löytyy: minä tiedän mistä kirjoitan.


      • intikka

        No niin joo, kysehän oli putkien vaihdosta eikä siitä kuka kopio ja mitä??


      • dunkku
        harley kirjoitti:

        millä tavalla minun kirjoitukseni eroavat kuningasmerkin sivuilla provoivista teksteistä. vuoroin vieraissa, ja potut pottuina. ai niin yksi ero tietenkin löytyy: minä tiedän mistä kirjoitan.

        Kuningas ja kuningas.Vaihda plattaa ääliö.


    • dänni

      Miten niin ei olisi katalysaattoria kun on ruiskupeli? Eikös näissä kaikissa ole?

    • sukisuki m 1800 r

      melko varmasti ne on lambra anturin johdot, joitakin putkia saa anturilla ja joitakin ilman .jos vaihdat putket juttele ensin ammattilaisten kanssa.ne neuvovat hankkimaan myös powercommnderin ja säädättämään pyörä penkissä.muista myös muutoskatsastaa ettei tuu ongelmia tien päällä.titääkseni moottoripyörissä ei ole kattipakkoa.??????????????????????

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe