Kuka pitää koiraa vapaana Karvetissa? Eilen liikkui useasti Karvetinkadulla ja Sienipolulla sekä siinä skeittilaudan metsässä. Rotu taitaa olla Suomen pystykorva.
Koira vapaana
13
451
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös koiran pitäminen vapaana ole nykyään kiellettyä ja varsinkin jos koira juoksee ilman omistajaa niin silloin se voi olla jopa karannut.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044774m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saako vapaana olevan koiran lopettaa?
- Anonyymi
Ei saa. Tarvitaan maanomistajan lupa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Naantalin kaupungin maanomistaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa lopettaa. Poliisikin saa tappaa sen vain, jos vaaraksi yleiselle- tai työturvallisuudelle.
Kyllähän sen voi tappaa, mutta kannattaa sitten varautua syytteeseen eläinsuojelurikoksesta ja parhaimmillaan useiden tuhansien korvausvaatimuksesta.
Kaikkea voi tietenkin tehdä.
- Anonyymi
Joo ei saa lopettaa, mutta mites on että saako nukutusnuolella ampua?
- Anonyymi
Siis vikittelevät...
- Anonyymi
Joko koira on saatu kiinni että uskaltaa liikkua jo Karvetissa?
- Anonyymi
Voi hitto, on siinä murheet...enemmän pelkäisin väkivaltaisia tyyppejä, , pedofiilejä ...kuin jotain pystykorvaa . Kaikenlaista hörhöä täällä Naantalissa tulee vastaan, saa pitää tiukasti kiinni välillä pikkulapsesta. Eikös ihan seurakunnassakin ollut ns.vapaaehtois työssä yksi lapsiinsekaantuja,onko vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitto, on siinä murheet...enemmän pelkäisin väkivaltaisia tyyppejä, , pedofiilejä ...kuin jotain pystykorvaa . Kaikenlaista hörhöä täällä Naantalissa tulee vastaan, saa pitää tiukasti kiinni välillä pikkulapsesta. Eikös ihan seurakunnassakin ollut ns.vapaaehtois työssä yksi lapsiinsekaantuja,onko vielä.
Ei kai nyt Karvetissa ole tuollaisia tyyppejä? Lintukoto mun mielestä on Naantali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt Karvetissa ole tuollaisia tyyppejä? Lintukoto mun mielestä on Naantali.
Lintukotoa ei taida enää Suomesta löytyä,ehkä jostain korpimetsästä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018044774yh
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919