Vapun uusimmat tarinat illan lähetyksen lämmittämiseksi

Anonyymi-ap

Mehän muistamma kuinka Vappu kertoi, että hänen kimpussaan ovat herhiläisen lailla kiukkuiset keski-ikäiset naiset.

Nyt saaga jatkuu: Vappu kertoo kuinka on saanut kymmenittäin tukiviestejä, varsinkin asiakaspalveutehtävissä olevilta, kuinka nämä kiukkua pursuavat henkilöt ovat ulkonäkökommenteillaan vainonneet raskaan työn raatajia.

48

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta. Hohhoijaa.
      Keksii juttuja pysyäkseen otsikoissa.

• Anonyymi

Vapun ei kyllä tarvitse keksiä mitään juttuja, hän kyllä osaa hoitaa työnsä ilman turhia otsikoitakin. Hienoa, että otti asian puheeksi, johon moni muukin julkkis yhtyi. Mutta toki se harmittaa häntä haukkuvia vanhempia naisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapun ei kyllä tarvitse keksiä mitään juttuja, hän kyllä osaa hoitaa työnsä ilman turhia otsikoitakin. Hienoa, että otti asian puheeksi, johon moni muukin julkkis yhtyi. Mutta toki se harmittaa häntä haukkuvia vanhempia naisia!

Mikä näitä naisia vaivaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin ruokapöydässä hoitaa homman.
        Takaapäin leveä kuin 7 leivän uuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa ? 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja myös miehiä. On surkeita nuo haukkujat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä pässin kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa ? 🙄

Ääretön typeryys.

• Anonyymi

Vappu kertoi myös hoitajien ottaneen yhteyttä häneen ja kertoneen samasta vihaongelmasta.

• Anonyymi

Näkeehän sen joka päivä miten typeriä ihmisiä meillä on.

• Anonyymi

Veikkaan, että nuo elämäänsä kyllästyneet vanhemmat naiset ovat katkeria omaa elämäänsä kohtaan, yksinäisiä, syrjäytyneitä, kenties mielenterveysongelmaisia jne...

Sitä tosin en ymmärrä miksi se viha pitää osoittaa nuorempiin ja kauniinpiin hyvin pärjäävin julkkisnaisiiin!
      Kuten täältäkin näemme, harvemmin täällä haukutaan ulkonäöllisesti julkkismiehiä.

• Anonyymi

Vappu sanoi että pääasiassa häntä 20 vuotta vanhemmat naiset eli siis mummoikäisiä ne on, ei mitään keski-ikäisiä.

• Anonyymi

Vappu on 45 eli olisiko se törkeyksiä kirjoittanut, jonka nimen ja kuvan Vappu harkitsi julkaisevansa, ollut sitten jotain 75 vuoden paikkeilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vappu on 45 eli olisiko se törkeyksiä kirjoittanut, jonka nimen ja kuvan Vappu harkitsi julkaisevansa, ollut sitten jotain 75 vuoden paikkeilla?

Tai no, ehkä ikähaarukka siinä 60-70.

• Anonyymi

Mummoikäinenhän Vappu on itsekin. Meidän äidistä tuli mummo 38-vuotiaana, kun itse sai lapsen 20-vuotiaana ja vanhin tytär sai lapsen 18-vuotiaana. Keski-ikäinen mummoikäinen siis. Nuorin tytär sai ensimmäisen lapsenlapsensa 61-vuotiaana 2 vkoa sitten. 😊

• Anonyymi

Toki Tommy Fränti on saanut osansa tuosta ulkonäön haukkumisesta, sekä Roope Salminen. Lieneekö haukkujat vanhoja miehiä, kun haukkuvat itseään komeampia miehiä?

• Anonyymi

Fräntistä ja Roopesta ja Siltsusta kirjoittava on mies. Myös se ilonpäivä vaikuttaa olevan mies. Noilla mummoilla mitä ihmisten instasta näkee on aivan törkeät jutut. Toki sinne mahtuu muutama papparainenkin ja nuorempi bodarimieskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fräntistä ja Roopesta ja Siltsusta kirjoittava on mies. Myös se ilonpäivä vaikuttaa olevan mies. Noilla mummoilla mitä ihmisten instasta näkee on aivan törkeät jutut. Toki sinne mahtuu muutama papparainenkin ja nuorempi bodarimieskin.

Onneksi Vappua ja muita kauniita ja nuoria julkkisnaisia puolustetaan yhtä kiivaasti kuin mummoikäiset heitä haukkuvat, Ovat hyvin ansaitsevia, jopa rikkaita ja tietenkin se kauneus on ihan huikeaa, ainoa asia, joka näitä kauniita ja rikkaita julkisuuden naisia yhdistää on kouluttamattomuus.

Asia, joka ihmetyttää EI mummoikäistä olevaa tavista .

• Anonyymi

Onpa täällä taas fiksua porukkaa haukkumassa muita 😀

• Anonyymi

Ihan vaan palstan naisvihaajille tiedoksi, että useat naisjulkkikset ovat kertoneet eniten ulkonäköhaukkuja tulee pojilta ja miehiltä. Kivasti täällä keskitytään naisten haukkumiseen Ihan teidän tekopyhien tyyppien toimesta "miksi miehiä ei haukuta " niinpä ....

• Anonyymi

🌸🌸

• Anonyymi

Vappu ja Sara kaksi täydellistä naista, heitä ei saa arvostella vain kehua.

• Anonyymi

Heissä yhdistyvät kauneus, rikkaus ja tyhmyys ! Siis täydellisiä , ei heitä ja työtapaansa saa arvostella.

Vapulle nyt jotain plussaa kuitenkin, kun ei ole silikoneja ja tötteröhuulia sekä irtohiuksia laitattanut ( ainakaan vielä ) .

• Anonyymi

Olen hoitaja asiakaspalvelutehtävisså ja ikinä ei ole tullut kuraa vanhemmilta naisilta, päin vastoin, että olisiko työtaidoissa vikaa, sekä Vapulla että näillä kymmenillå...

• Anonyymi

Viimeksi väitit olevasi yövartija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minä olen asiakaspalvelussa oleva nuori nainen ( opiskelija ) ja positiivista palautetta saan työstäni juuri vanhemmilta naisilta.

Mutta en ole yhtä kaunis ja täydellinen kuin esim. Vappu ja Sara etc.....joten johtuneeko sitten siitä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minä olen asiakaspalvelussa oleva nuori nainen ( opiskelija ) ja positiivista palautetta saan työstäni juuri vanhemmilta naisilta.

Mutta en ole yhtä kaunis ja täydellinen kuin esim. Vappu ja Sara etc.....joten johtuneeko sitten siitä ?

Ehkä jutun ydin onkin "selän takana puhuminen" Edessä puhutaan toisella tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan en ole väittänyt olevani vartija.

• Anonyymi

Hehän ovat juurikin niitä Tanssii tähtien kanssa -ohjelman katsojia, joilta saatua palautetta Vappu nyt itkee. Itse olen Vapun ikäluokkaa, eikä ainakaan minun ystävistäni tai työkavereista kukaan seuraa tuota ohjelmaa. Vanhempani ja muut iäkkäät sukulaiset sen sijaan katsovat joka ikisen jakson. Sama koskee Maajussille morsian -ohjelmaa. Vapusta huolimatta. Ovat sitä mieltä, että Mia Nuutila olisi ollut parempi ja huomattavasti miellyttävämpi juontajana Maajusseissa.
        Taisi Vapulle tulla vaan hiekkaa p#lluun ja paha mieli kun oma kohderyhmä ei tykkääkään. Onhan tuo ollut niin kauan juontajana, että ei ihme että ihmiset kyllästyvät.

• Anonyymi

Se on kuitenkin kiva että seksityöläiset ovat kokoontuneet Hyvinkäälle ja toinen joukko Himokselle.

• Anonyymi

Heitä ei täällä haukuta ollenkaan vaikka OnlyFansia tekee useat julkisuudenkin henkilöt. Eikö olekin jännä juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä ei täällä haukuta ollenkaan vaikka OnlyFansia tekee useat julkisuudenkin henkilöt. Eikö olekin jännä juttu.

OnlyFans myyjät Iida Ketola ja Erika Helin haukkuvat kylläkin ahkerasti hyvin pärjääviä julkkiksia, etupäässä naisia, aivankuin tyrkyt aikanaan joskus 10 vuotta sitten. Ehkä syynä kateus tai saada toisten haukkumisella julkisuutta ja palstatilaa mediasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OnlyFans myyjät Iida Ketola ja Erika Helin haukkuvat kylläkin ahkerasti hyvin pärjääviä julkkiksia, etupäässä naisia, aivankuin tyrkyt aikanaan joskus 10 vuotta sitten. Ehkä syynä kateus tai saada toisten haukkumisella julkisuutta ja palstatilaa mediasta?

Onhan se nyt kadehdittavaa jos muut tienaavat elantonsa muulla tavalla kuin itsensä paljastelulla.

• Anonyymi

Vappu kaatui, mitään vammoja ei näkynyt. Taisi olla vain huomion kerjäämistä.

• Anonyymi

Mikä sinua vaivaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa ?

Minä kaaduin, loukkasin polveni ja käteni. Lisäksi tosi kallis pukuni repeytyi. Nämä minua vaivaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kaaduin, loukkasin polveni ja käteni. Lisäksi tosi kallis pukuni repeytyi. Nämä minua vaivaavat.

TKK ohjelmaa ehkä katsoisin, mutta en vaan jaksa tätä Vappua kuunnella enkä katsoa. Tosin on hänellä ihan sujuva puhe , mutta joku siinä kuitenkin mättää....hm ?

• Anonyymi

👍👍. Karma is a bitch.

• Anonyymi

Samaa sarjaa kuin Aitolehden " pyörän sabotointi " ....hm

• Anonyymi

Taitaa Vapun kootut selitykset olla samaa tasoa Eerikäisen ilmoittama Wolt- ruokalähetin ahdistelukeissi .

• Anonyymi

Aihetta voisi fundeerata moneltakin kantilta. Yksi mieleeni tuleva ajatus jota on aina hoettu, että äidit ovat kateellisia tyttärilleen, koska eivät ole voineet tehdä samoin itse nuoruudessaan tai jotain tännepäin. Nyt tosin ei puhuta omista tyttäristä vaan jonkun muun tyttäristä.

Kaikentietävyys tai se, ettei anna nuorepien elää omanlaisella tavallaan ikänsä mukaisesti, no siitä hiukan eteenpäin tulee narsismi, eli eletään muiden puolesta ja ne ei tee niinkuin itse haluaisi.

Mutta pääydin voisi olla myös juorutäteily, sitä on käsittääkseni ollut aina. Nyt sitten on lisänä juorusedät jotka aiemmin toppuuttelivat tätejä.

Vanhempi hieman itsekin, eikä minua kiinnosta miettiä aihetta tällätavoin. Keskityn omaan elämääni.

• Anonyymi

Keitä on vanhoissa kotimaisissa elokuvissa ne juoruämmät. No sellaisia vanhempia yksinäisiä naisia joilla on aikaa ja halua keskittyä muiden elämään. Ennen ne juoksi talosta taloon, nyt ne kirjoittelee keskustelupalstoille ja jotkut ottavat yhteyttä juorulehtiin. Myös työnantajaan otetaan yhteyttä kuten Niskavuoressa opettajattaren työnantajaan. Mikään ei siis ole muuttunut.

• Anonyymi

Todella naisfobista. Kyllä ne miehetkin juoruavat. Hyvä tuntea aina joku juorutäti, niin saa tietää asioiden oikean laidan.

• Anonyymi

Toiset miehet juoruavat pahemmin kuin mitkään ämmät, tiedän kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset miehet juoruavat pahemmin kuin mitkään ämmät, tiedän kokemuksesta.

Kaunis nainen ja hyvin menestynyt, he kaikki saavat kuraa jokapuolelta niskaansa ja huoritellaan täysillä heitä kaikkia. Kateudesta katkeruuteen vajoneiden henkilöiden löpinöitä ja kaikki järkevät ihmiset sen tietääkin .

• Anonyymi

Vappu ei ole mikään kaunis. Korkeintaan pikkusievä. Kyynärpäitään osaa kyllä käyttää, koska mitäån viestinnän tai näyttelimisen opintoja ei takana. Maalaishenkiset tykkää rempseästä tyylistä.

• Anonyymi

Onko tuo Likka täälläkin herjaamassa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe