Onko kukkaa kokkeillu spritismiä?
spiritismi
7
653
Vastaukset
- Anonyymi
Kukkaa kokkaamalla moni on joogannutkin alasti.
- Anonyymi
Onko kukkaa kokkeillu ripstiisiä?
- Anonyymi
Muistakkaa rukoukssissa 15v ternoo joka on pelannu spritismiä ja siittä saanu traumat eikä oo enää ihmisen näköne
- Anonyymi
Taas se alkaa.....
- Anonyymi
Ei kannata,et pääse eroon et edes Manaaja papilla.Se seuraa sun kotiin kaikkeen.Johtaa ihmisen tuhoon.Kun pirulle pikkusormen antaa.Se vie koko käden.Ihmisestä näkee kun on vallassa sen silmät seisoo..saattaa vilahtaa punaista.Sarvet..
- Anonyymi
Spiritismistä puhuvat useimmiten helluntalaiset. Kuuluu ns. peruskuvioon, että tämä ihmeellinen harrastus, josta ei juurikaan muualla ole tietoa, on helluntaiherätykseen tulleelle hyvin tärkeä. Kouluaikanani sattui semmoinen luokka, missä oli helluntalaisia ja eikös vain he tämän "spiritismin" ja korttipelin saaneet tarttumaan hetkeksi noin 10-12 vuotiaisiin luokkakavereihin. Todettiin sitten aika tylsäksi semmoinen huu-haa ja rydyimme pelaamaan vähän muita ikävaiheeseen sopivampia pelejä. Spiritismistä puhuminen on tullu eräisiin uskontokuntiin yleiseksi siitä syystä, että niissä edellytetään n.s. "aikuiskasteen" edellä semmoistenkin syntien tunnustamista, mitä ei muista tehneensäkään. On parempi ettei jää pyörimään tämmöisiin hämäriin henkimaaimoihin vaan lähtee vaikkapa vastantekoon.
- Anonyymi
Kivapa ois kuulla tai tässä tapauksessa lukea kokemuksia ko. aiheesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703053
- 922845
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220