Mikä vaivaisi? Volvo penta moottori ei käynnisty...starttia kyllä pyörittää mutta osa veneen sähkövermeistä ei toimi..moottorin mittaritkaan ei värähdä käynnistätteässä...ja akun miinuskaapeli kärvähtää ja kuumenee?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Siinähän se kauan kaivattu vastaus tulikin. Nyt pitäisi tältä sydämmiä viljelevältä auttajalta saada tuohon VP malliin sopiva neuvo.
- Anonyymi
Pyörittääkö hyvin vai vaivaisesti?
Pitkällä starttaamisella johdot lämpenevät normaalistikin, mutta jos pyörii kovin vaivaisesti, startti voi olla rikki.- Anonyymi
Tai akku
- Anonyymi
Mikä malli volvo pentan laajasta valikoimasta kysessä, voisi hieman vilkastuttaa pohdintaa.
- Anonyymi
Yleensä kun diesel ei käynnisty, ongelma on polttoaineen syötössä.
- Anonyymi
Joo, mutta tässä tapauksessa, vaikuttaisi olevan sähköissä mahdollinen ongelma, nyt vaan olisi kiva tietää kone malli, onko old school diesel vai modernimpi vaihtoehto sähköisellä ohjauksella.
- Anonyymi
- kaapeli liian ohut / huono liitos .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451