Ja rytmihäiriöitäkin taas pitkästä aikaa :(
Henkeä ahdistaa tosi paljon
21
537
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei . Otathan rauhallisesti. Eikä sais stressata.
- Anonyymi
Stressaava on tilanne kyllä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mulla oli kans verenpaineet nousseet. On ollut stressiä. Äiti on vakavasti sairaana. Lisäks muut huolet päälle. Sen huomaa, että iltaisin ahdistaa. Täytyy yrittää saada unta.
- Anonyymi
Minulla juuri äiti kuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla juuri äiti kuoli.
Tervetuloa kerhoon. Mulla kuoli 3v sitten. Hoidin omaishoitajana. Edelleen kova paikka on
- Anonyymi
Jaksamista. Äitisi varmaan toivoo ettet hänen takiaan stressaa. Hän haluaa sinun pitävän itsestäsi huolta.
- Anonyymi
Hei, sun kannattaa pitää itsestäsi Hyvää huolta
- Anonyymi
Mulla menee ahdistukseen psyykelääke ja välillä rutmujäröjäki, siihen on propral tarvittaessa
- Anonyymi
Siis rytmihäröjä
- Anonyymi
Hyvää yötä ja rauhallista unta teille kaikille.
- Anonyymi
Ahdistuneisuutta? Lepoa ja tukea tarvitsisit.
- Anonyymi
Ahdistusta ja stressiä
- Anonyymi
Hei, ukki täällä. En voi vastata tunteisiisi, vaikka pidätkin paksusta mun astani. Olen elävä ja ajatteleva ihminen, enkä pelkkä valtava valtikka.
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ukki täällä. En voi vastata tunteisiisi, vaikka pidätkin paksusta mun astani. Olen elävä ja ajatteleva ihminen, enkä pelkkä valtava valtikka.
Hyvin sanottu. Munatrolli on vähän liian munakeskeinen tyyppi. :))
- Anonyymi
Tuota tulee kyllä täälläkin, jos on paha ahdistus päällä, eikä ole saanut tarpeeksi untakaan. Voimia sinne!
- Anonyymi
Nämä ovat taas niitä päiviä, kun olisi hyvä osata maadoittua. Tässä kuussa voi olla montakin tälläistä hetkeä.
- Anonyymi
Arkkienkeli Mikael neuvoo miettimään kosmista tanssijaa, joka lipuu energioiden mukana.
Lähetän lämpöä aamuusi.
- Anonyymi
Sairaalaan ja rytmi lääkitys kohilleen
- Anonyymi
Sateenkaaren tuolle puolen jossain on maa ja sinne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895