Tuster vai paketti Saludoa. Kumpi onparempi. Vastaus: Paketti Saludoa koska siitä tulee hyvälle mielelle.
Kumpi on parempi
11
439
Vastaukset
- Anonyymi
Juhla Mokkaa se olla pitää. On yhtä juhlaa ajaa ja omistaa Duster!
- Anonyymi
Minä en mitään tuhlaus mokkaa osta, se on saletti!
- Anonyymi
Minä ostin opel mokan. Tv. Mokkakikuli
- Anonyymi
Olikohan se moka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan se moka?
Minä sanon wain vw aageen tuotteita talliin. Ei pääse ripulikakka yllättämään. Kiitos. Stauffenberg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanon wain vw aageen tuotteita talliin. Ei pääse ripulikakka yllättämään. Kiitos. Stauffenberg
Minä sanon wain vw aageen tuotteita talliin.......joo silloin kun on korjattavaa !!
- Anonyymi
Tässä Stauffenberg. Toistan itseäni. Vain vw aageen tuotteita talliin. Loppuu se kärvistely.
- Anonyymi
Loppuu se kärvistely.........totta kai jos autoon ei tule tarpeeksi lämpöä sisälle
- Anonyymi
Avaaja voisi mennä kielikouluun.
- Anonyymi
Mun kikuli jöpöttähä kun näen Dacian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844