Sairaslomaltaei makseta palkkaa.
Ropon hallituksen saavutuksia III
33
414
Vastaukset
- Anonyymi
On vapaus valita.
- Anonyymi
A11
- Anonyymi
Lomarahakin puolitetaan.
- Anonyymi
Orpoko sairastaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpoko sairastaa??
Riikka neuvoo.
- Anonyymi
Valinta on sinun, sano orpoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomarahakin puolitetaan.
Ropo valitsi puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomarahakin puolitetaan.
SOTEa kehitetään
Anonyymi kirjoitti:
Lomarahakin puolitetaan.
Miksi lomasta pitäisi maksaa? Eikö olisi viisaampaa säästää työkuukausina lomaa varten? Vai oletko kyvytön elämään järkevän talouden puitteissa?
- Anonyymi
Suomessa iso ongelma kun pullamössönuorisoa ei huvita tulla töihin esim. lauantai illaksi. Ilmoittaudutaan sairaaksi - omalla ilmoituksella voi olla monilla aloilla pois 1-3pv täydellä palkalla - tämä on iso ongelma ja tulee kalliiksi.
Pitää palkata esim. hoito alalla vuoroon "hätätyöhön" toinen tekijä (jotta vaadittu mitoitus täytetään) jolle maksetaan palkka+ hätätyölisä jopa 200e/vuoro - Anonyymi
Otan lommoo
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miksi lomasta pitäisi maksaa? Eikö olisi viisaampaa säästää työkuukausina lomaa varten? Vai oletko kyvytön elämään järkevän talouden puitteissa?
Extyökkäri on täysin kyvytön arvioimaan kansalaisten mahdollisuuksia säästämiseen.
Täysin empatiakyvytön muutenkin ja kuulemma "kyvytön " sieltäkin . Anonyymi kirjoitti:
Extyökkäri on täysin kyvytön arvioimaan kansalaisten mahdollisuuksia säästämiseen.
Täysin empatiakyvytön muutenkin ja kuulemma "kyvytön " sieltäkin .Minä olen kansalainen ja olen ollut sitä jo sinua kauemmin joten arviosi on väärä. Olen myös kyennyt hoitamaan talouteni melko hyvin sillä rahapulaa ei ole, on työeläkkeen lisäksi säästöjä ja sijoituksia kohtuudella. Viimeksikin kun vaihdoin autoa jonka hinta oli yli 60'000€, niin maksoin välirahan yli 20'000€ käteissiirrolla.
Muukin kyvyttömys arviosi on vain unelmaasi, ehkä vertaat minua itseesi!- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18045689s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Sairasloma-asiaa käytetään kyl paljonkin väärin…itsekin olen.. ..MUTTA käytännössä se on työnantajien välttämätön paha…
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Se on kannustin: houkutt aa töihin. Orpo toteaa.
- Anonyymi
Petteri sanoo : kohti 1930-lukua mennään.
- Anonyymi
Edut eivät kuulu laiskalle kansalle, jokaisen on elettävä työtä tekemällä, ei tuilla.
- Anonyymi
Seuraavaksi leikkaamme taas lomapalkka.
- Anonyymi
This is the Roposreseptor.
- Anonyymi
Sairastaminen on halapoo.
- Anonyymi
Satonen korjaa sairailta satoa.
- Anonyymi
Työttömiltä otamme useampaan kertaan.
- Anonyymi
Nostamme veroja .
Kun palkan tarkoitus on ostaa sinulta työpanosta, niin mityen arvioit sen panoksen suuruuden sairasvuoteella maatessasi?
- Anonyymi
Noin kyselee hullu joka itse sairaana kykenee vain kusemaan housuunsa.
Anonyymi kirjoitti:
Noin kyselee hullu joka itse sairaana kykenee vain kusemaan housuunsa.
Osin olet oikeassa, muistaakseni noin kävi juuri 1944 viimeksi mutta kuitenkin! Ei tosin silloin sairauden vuoksi vaan iän.
- Anonyymi
Petteri Lama !
- Anonyymi
Periksi ei anneta, Satonen hoitaa homman.
- Anonyymi
Tää on kova.
- Anonyymi
ORPOISMIN aatelia.
- Anonyymi
Innostaa tervehtymään nopeammin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211