Jäikö rahaa eläkkeestä ja palkasta?

Anonyymi-ap

Tuo taloudenhoito on viisaiden hommaa ja samoin, kuin saada rahaa Pattayan matkaan. Vielä enemmän vaaditaan jos meinaa päästä asumaan Thaimaahan tai Kambodzaan. . . Hävettävääkö nyt, kun rahat meni.

Luin, kirjoituksen tai otsikon, että valtio varasti viinat, kun tulit ulkomailta. Se on saavutus sekin, että pääsee edes päiväksi Tallinnaan ja nauttimaan vapaudesta. Riika on jo kauempana ja sekin on jo haaste. Riikassa on muuten halvemmat ruuat ja juomat.

Aikoinaan me haettiin ruuat ja juomat Tallinnasta ja kaikki mikä oli halpaa. Kaikki raha sijoitettiin sitten eri liiketoimintaan sitten. Olen aina sanonut, että ei sillä ole mitään merkitystä jos ostat tarpeellisia asioita mitä kulutat noin 4 - 5 kuukaudessa. Se säästö näkyy siellä sitten.

En usko paskan vertaa, mitään jätkien puheita rahoista. Kyllä siihen pitää vähän edes perustella. . . Ok. Joku tietokone nörtti voi ansaita vähän. Rakennusliike on myös perustettava ja on saatava asiakkaat ja koneet ja laitteet ja tekijät. Ei sitä noin vain ja noin lyhyessä ajassa. Rahaa on mennyt itselläni myös paljon.. tosin on 5 lasta.

Jostain kumman syystä porukkaa ei nyt kuitenkaan asu Thaimaassa eikä Kambodzassa kovinkaan paljon. Elintaso on toki täällä parempi ja täällä on kuitenkin nämä maailman metropolit. Kaveri laittoi kuvan aamiaismajoituksesta Thaimaassa. . . Mutta minä kysyn, että syötkö niin hyvin joka aamu... Minä syön täällä Kambodzassa.

Miten sinun Thaimaan viisumisi on. Vähän tunnut puhuvan visa juoksusta. Kambodzassa minulla on vuoden viisumi. Asun tässä Pattayan lähellä... Eikö raha tai rohkeus riitä muuttamaan. Onko velka ja pika vippi? Mikä estää miestä muuttamasta, kun nyt talvikin tulee onko ahvottuminen vai rusketus parempi... Toinen on kylmää kyytiä...

Miksi olet täällä palstalla jos hyvinvointi valtio on parempi. Eihän kukaan matkusta ja säästä päästäkseen huonoon paikkaan. Monellako palstalla on oikeasti varaa muuttaa Thaimaahan tai Kambodzaan tai jopa Espanjaan. . . Onko se se lippu ja valtio, kun järki ei muuhun riitä.. luuletko, että minäkään olen tänne kovin kuukkelis kuu päässyt vai. Kyllä siinä tarvitaan kovaa tahtoa ja päättäväisyyttä. Myös taloudenhoito on oltava kohdillaan. . .

Aloita vain säästäminen määrätietoisesti, ehkä vuoden kahden päästä pääset pois sieltä ja takaan ja alleviivaan, että se kannattaa... Sanot sille poliittiselle paskaläjxxx.... Kuukkelis kuu..

0

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
        6
        2473
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        116
        1648
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        36
        1386
      4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        160
        1223
      5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        141
        1193
      6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1125
      7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        106
        1081
      8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        57
        1071
      9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Kittilä
        116
        966
      10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        46
        949
      Aihe