Kuinka paha masennuksen täytyy olla? Kärsin skitsoaffektiivisesta häiriöstä.
Nukun 12 tuntia. Olen onneton ja apaattinen. Käyn viimeisillä voimillani töissä. Pitäisikö mennä sairaslomalle, jotta saa sähköhoitoa?
Lääkäri ei suostu sähköhoitoon
9
495
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi pakottaa lääkäriäsi sähköhoitoon.
- Anonyymi
Jaahas, miten sinä sait muotoiltua asian näin? Ja on totta, että mihinkään ei voi pakottaa, mutta jotenkin tuntuu oudolta sinun väitteesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, miten sinä sait muotoiltua asian näin? Ja on totta, että mihinkään ei voi pakottaa, mutta jotenkin tuntuu oudolta sinun väitteesi...
Siinähän tuntuu. Fakta on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän tuntuu. Fakta on fakta.
Tyhmän ihmisen käsialaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmän ihmisen käsialaa..
Itke lisää.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18046408y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei se sähkö kaikkea ratkaise, nimimerkillä oon käynyt sähköhoidossa Heinäkuusta ja edelleen olen apaattinen ja masentunut.
- Anonyymi
Auttoiko yhtään?
- Anonyymi
No sanoiko lääkäri mitään syytä miksi et saa sähköhoitoa ?
Siinäkin asiassa on varmaan jotkut kriteerit että saa hoidon. En tiedä mutta luulisin .
Jaksat olla töissä. Se on hyvä asia, ja yrität pärjätä itse, joten sinun on saatava tietää syy miksi et saa pyytämäni hoitoa ,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616