voiko seinäjoella harrastaa nyrkkeilyy

piu

eli haluisin alottaa nyrkkeilyn mut onkio tääl seinäjoel likoille mitää nyrkkeilyy? netistä en oo ainkaa löytäny tai sit en oo osannu kattoo oikeesta paikasta

23

8086

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painitahan

ja halakastahaan kalloja haloolla

• hakukone

Jos joku tietää, niin tuo alla mainittu henkilö.

SEINÄJOEN KEHÄ-JUSSIT

Pekka Leppäharju
      Yrittäjäntie 12
      60100 Seinäjoki
      puh k. 06-4147 038
      puh t. 050-5596 000

• Zede

Kyllä voi. Tosin Seinäjoen kehäjussit ovat menneet jo kesätauolle, mutta syksyllä sitten. Harjoitteluhan tapahtuu urheilutalolla ja on siellä jokunen tyttökin treeneissä pyörinyt.

• Niukka

Onko tietoa koska syksyn treenit alkavat?

• ---------------

niin olis sellasta et haluisin alottaa nyrkkielyn, mut ongelma on et onko siis seinäjoella tytöille/naisille joukkuetta??? jos oon niin koska on treenit? minkä ikäsiä likkoja siel pyörii? kuka valmentaa? kuinka paljo siel on niitä likkoja??
        auttakaa, asia on kiinnostanut jo parisen vuotta!

• lorma
        --------------- kirjoitti:

niin olis sellasta et haluisin alottaa nyrkkielyn, mut ongelma on et onko siis seinäjoella tytöille/naisille joukkuetta??? jos oon niin koska on treenit? minkä ikäsiä likkoja siel pyörii? kuka valmentaa? kuinka paljo siel on niitä likkoja??
        auttakaa, asia on kiinnostanut jo parisen vuotta!

no sielä käy kaikki samoissa harkoissa harakt on ma 19.30 ja ke 18.00 sielä käy 3 likkaa

• diudiusdifksld

paljonkohan maksaa tuolla?
      Ja onko kuinka usein harkat jne.. ? :D
      Ja mitä omia tarvikkeita tarttee mukaan harkkoihin?
      Entä onko seinäjoella kickboxingia?
      Jos on niin noi samat hommat, ja käykö tyttöjä?

• Anonyymi

Ite oon 14 v poika seinäjoelta joka haluais alottaa potkunyrkkeilyn niin miten pääsee alkuun ja oon muuttanut vasta

• Anonyymi

Hyvät nuoret, koska nyrkkeilyä ei ole vieläkään kielletty teidän on itse harkittava ja päätettävä, että sellaiseen toisten ihmisten hakkaamislaljiin ei missään tapauksessa kannata ryhtyä. Viime viikollakin kaksi nyrkkeilijää kuoli päähänhakkauksen seurauksena. Joka viikko samasta syystä tulee monta nyrkkeilijää sekopäiseksi, joilla on sitten suuria hankaluuksia yksinkertaisten elänhallintaan liittyvien omien asioiden hoitamisessa.

• Anonyymi

Taas tää sama trolli. Mitähän tällaiset ihmiset saa siitä, että purkavat omaa pahaa oloaan toisiin. Kait se on sitä oman tuskan jakamista muille. Kun ei ymmärrä, että 200 miljoonasta esim. kymmenen, se ei ole mitään. Mutta eihän urheilua vihaava ihminen sellaista käsitä.

• Anonyymi

9 v mennyt onkohan aloittaja jo löytänyt vai etsiikö vielä?
      Rohkaisuksi, kyllä se vielä löytyy.

• Anonyymi

Ja nyt sitten yhtäkkiä tänä aamuyönä 10 vaille 3 ilmoittaa 14 vuotias poikalapsi halukkuutensa nyrkkipotkuiluun. Taitaa olla se aloittajalikka mennyt jo aivan sekaisin kun luulee olevansa 14 vuotias poika.

• Anonyymi

Seinäjoella ei ole nyrkkeilty sen jälkeen, kun Matti Kelo tyrmäsi Hannu Haapasalmen vasemmalla alakoukulla.

Masa yritti selittää Hannulle, että et perkele lähe tulemaan, taikka lyön. Ja Hannuhan lähti. Masa laittoi kokonaiset 120 kiloaan iskun taakse ja veti vastapalloon maksakoukun. Ei tarttenu laskee!

Tona päivänä loppu nyrkkeilyt Seinäjoella. Sorsanpesä vaikeni.

• Anonyymi

Kuka helvetti on joku Matti Kelo. En le koskaan kohdannut sen nimistä kaveria kehässä.
        Täyttäpaskaa niin kuin kirjoittajakin.
        Anonyyminä kirjottavana ymmärrän hyvin 😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka helvetti on joku Matti Kelo. En le koskaan kohdannut sen nimistä kaveria kehässä.

Seinäjoen nyrkkeilyt loppu siihen kun Masa tyrmäsi Hannun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seinäjoen nyrkkeilyt loppu siihen kun Masa tyrmäsi Hannun.

Hannu Haapasalmella on diili seiskan kanssa, että jos hän ei nouse kehään enää koskaan, niin seiska maksaa siitä hänelle, koska kukaan ei halua nähdä hänen ottelevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hannu Haapasalmella on diili seiskan kanssa, että jos hän ei nouse kehään enää koskaan, niin seiska maksaa siitä hänelle, koska kukaan ei halua nähdä hänen ottelevan.

Tämä pitää paikkansa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hirveesti yllätä että luuseri-Haapasalmet on täällä ite kommentoimassa.

Mieleen tulee vanha lainaus lehdestä:

"Nyrkkeilijää NÄYTELLYT Hannu Haapasalmi..."

🔥🔥🔥🔥😅😅😅😅😅😅

Siis kaikkihan tietää että Pohjalaiset on pellejä, mutta Haapasalmet asettaa tämän jopa uudelle tasolle.

• Anonyymi

Haapasalmi W TKO

• Anonyymi00019

Onko seinäjoella 11v nyrkkeilyä

• Anonyymi00021

Käyt ilmoittautumassa sen pubin ovimiehelle, Härmän Häijy vai mikä se on. Se osaa kertoa missä nyrkkeillään.

• Anonyymi00022

Seinäjoella ei voi harrastaa mitään muuta kuin alkoholismia

• Anonyymi00023

Amen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe