Olen sairastunut henkisesti

Anonyymi-ap

Mikään ei kiinnosta enää eikä tuota mielihyvää.

31

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sinut yritetään saada kiinnostumaan asioista ja heistä, jotka eivät sinua kiinnosta vaikka maailma on täynnä myös kiinnostavia ihmisiä, ilmiöitä, tunteita, aiheita tekemistä.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18046726q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen samassa jamassa.

    • Anonyymi

      Masennus. Siitä voi parantua. Anna aikaa itsellesi. Toivottavasti pääset terapiaan.

    • Anonyymi

      Tunge omena peräreikääsi.

      Omenahan on ombo......

      Sehän on moro


      Mmmmmmoro

    • tarvitsisit pieniä iloja päivääsi.

    • Anonyymi

      Sehän on hyvä kuullaa

    • Anonyymi

      Kuolemme kuitenkin

    • Anonyymi

      Iloja ei anneta

    • Anonyymi

      Kaikenlaista taas…😳

    • Tiedän, miltä se tuntuu… silloin on tärkeää tehdä olonsa mukavaksi💚 kuten valtakunta ylempänä sanoi, tarvitset sellaisia pieniä ilonaiheita päiviin. Se ilonaihe voi olla mikä tahansa. Joku, minkä edes vähän tunnet herättävän itsessäsi jotain positiivista.

      • Anonyymi

        Tämä totta


    • Anonyymi

      Sitä nämä maailman vallanpitäjät toivovatkin, että ihmisten elämä olisi pelkkää kurjuutta ja kärsimystä. Ei anneta masennukselle sijaa, pidetään valta itsellä.

      • Anonyymi

        Onpas taas varsin mänttiä


    • Anonyymi

      No ikävä kuulla mutta olisiko ne omat valinnat tai typerimmät paskaiset tavat ja teot joita joskus aiheuttanut sen tehneet? Eli oliko sinulla empatiaa?Kyllä jos vähän kurkistaisit sinne omaan napaasi ja tekemisiäsi miettisit

    • Anonyymi

      Se on hyvä että ymmärrät että kyseessä on sairaus. Anna itsellesi aikaa. Vielä ne tunteet palautuu kunhan olet valmis siihen.

    • Anonyymi

      Onneksi tuollaiset tunteet menevät yleensä aikanaan ohitse. Tsemppiä. Älä tarkastele omia tunteitasi koko ajan, vaan katsele ympärillesi ja huomaa kauneus ympärilläsi.

    • Anonyymi

      Sulla on vain yks suunta sieltä pohjalta, ylöspäin.
      Aloita elämä puhtaalta pöydältä,tee uusia valintoja ja suunnitelmia.

    • Anonyymi

      Itsehän sinä minunnkanssa pelleilet oma vikasi etrei olla yhteydessä ja sul on paha olla en voi asualle mitään kun et voi kunnolla olla minun kanssa en tarvitse tuollaista valehtelijaa elämääni ja myöskin kun olet niin arkakinn

      • Anonyymi

        Ei ollut varmaankaan yllä oleva aralta tyypiltä ja arkuus ei muutu yhdessä päivässä nappia painamalla, se ei ole minun valinta.


      • Anonyymi

        Myös valehtelija -titteliä en kyllä ota omakseni, ilmassa taitaa olla tosi paljon väärinkäsityksiä mm. menneisyydestä.


    • Anonyymi

      olin taanoin myös loppu, ainut joka auttoi oli luonto polku kävelyä lähes joka päivä,

      • Anonyymi

        Suosittelen samaa eli mene joka päivä ulos vaikka pienelle kävelylenkille.

        Katsele puita, lintuja ja taivaan värien muuttumista.

        Ole ulkona päivällä, auringonvalo piristää ja vaikka olisi pilvistä, silti on erilaisia värejä ympärilläsi.


    • Anonyymi

      Joskus se ratkaisu ei välttämättä löydy sieltä, että voisi paremmin...Vaan antaisi itsensä voida aidosti huonommin . Muuten voi tulla itsestään irrallinen olo, missä mikään ei tunnu oikein miltään. Jos huomaat, ettet pysty vaikka itkemään, voi olla kyse siitä, ettet ole kuunnellut itseäsi.
      En tiedä, mikä tilanteesi on, mutta omalla kohdallani olen huomannut tämän.
      Kun sitten palaa sinne pahanolon luo, niin ne muutkin värit tulevat paremmin esiin. Sivusta tämä.

    • Anonyymi

      Olet varmaan ylirasittunut tai masentunut. Palaa pienten hyvien asioiden äärelle ja lepää sekä voimien palauduttua liiku paljon. Uskon, että noilla lähtee pikkuhiljaa menemään taas ylöspäin. Voimia!

      • Anonyymi

        No sinä et sitä anonyymisti viestistä voi mitenkään päätellä


    • Anonyymi

      Ei mitään muutosta siis.

    • Anonyymi

      Mulla sama juttu. Johanna

    • Anonyymi

      Elämme maailmassa, jossa kuvitellaan ID-korttien, irtokarkkien, mukien ja avainten olevan merkityksellisiä ja suuria ilon ja onnen aiheita. EI ihme, jos toisinaan tuntuukin ettei elämässä ole merkitystä. Tai työnä tehdään ostoskärryjen keräämistä ja tuotteiden piiparilla skannaamista ja oletetaan työn silti tuovan merkityksellisyyden kokemuksen. Todellisuudessa se mikä tuo merkityksen ovat ihmissuhteet ja rakkaus sekä kokemus siitä, että on mahdollista vaikuttaa elämänsä kulkuun ja se, että valinnoilla on merkitystä.

    • Anonyymi

      Kuules mies, kyllä on huomattu se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      146
      2033
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1397
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1338
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1141
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1086
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1076
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1057
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      242
      899
    Aihe