Somepostauksia netti täynnä mutta ainakun sinne yrittää mennä se on aina kiinni!
Nivalan autogrilli???
11
4032
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitä viimeksi kävin niin en ole sen jälkeen yrittänytkään.Ei maistunut kyllä mitenkään tuoreelta se sapuska.Se mitä ohi kulkiessa seurannut niin ei ketään asiakkaitaan.
- Anonyymi
Näin kävi,pettynyt olin
- Anonyymi
Marin grillillä vielä homma toimii mutta annoskoot vaan pienenee.Hyvästi sekin grilli sitte.
- Anonyymi
Pitää kyllä olla melkoinen helppoheikki joka grillin hörsseli p........ namaan vetää.Tehkää kotona kunnon ruokaa.
- Anonyymi
Oli kyllä pohjanoteearus hinta/laatusuhteessa.Ei koskaan enää tähän grillille.
- Anonyymi
SANOKAA NY
SELEVÄSTI BURGERMANIT, ETTÄ MIKÄ SE ON 2024 VUONNA PARAS JA HINTA/LAADULLISIN GRILLI NIVALASA JA MIKÄ YLIVIESKASA !!! VAI PITÄÄKÖ AJJAA KAUEMMAXI ?
SE ON PUITA !!
- Anonyymi
Marin grillille oli tolkuttoman pitkät jonot,Ajoin sitte tähän.Hyi saakeli miten pahat makkaraperunat.
- Anonyymi
hyvin näytti käyvän kauppa eilenkin autoja meni grillinjonoon seurasin autosta kun emäntä oli kaupassa
- Anonyymi
Niin yks tai kaks sillöin tällöin.Tämän grillin eka vuonna kyllä jono oli monin verroin pitempi.
- Anonyymi
En tiiä paskaa palvelua itse saanut! Rahaa viety välistä eikä varmasti ollut vahinko!
En ylläty yhtään kun nappi tyttö töissä - Anonyymi
Voiko joku sanoa yrittäjälle että vaihtaa oikean puhelinnumeron nettisivuille ym.
044 9711 534 ei ole paikan numero vaan minun ja asun 400 km päässä. Soittoja tulee viikottain..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389