Onko miesten sheivailussa yläikärajaa?

Anonyymi-ap

Olen 67-v mies ja ajellut ainakin 20 vuotta munakarvani suurimmaksi osaksi pois. Nyt olen karvoiltani täysin harmaa (hiukset ja parta) ja jos antaisin munakarvani kasvaa, nekin olisivat harmaita enimmäkseen. Ajatuksena se kuvottaa itseäni, olen mieluummin posliini kuin harmaakarvainen muniltani. Harmaasta parrasta olen puolestaan ylpeä. Tänään viimeksi olin uimahallissa, jossa oli paljon ikätovereita, mutta ei yhtäkäään sheivattua alakertaa näkynyt. Nuorempia miehiä näkyi täysin posliinina useitakin. Kysymys kuuluu, onko tämän ikäiselle miehelle sopimatonta ajella edelleen munakarvansa?

4

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen myös posliini ja ikä 64 v , ja aion olla myös jatkossa posliini, minusta näyttää ja tuntuu paljon paremmalta. Ei ole mikään yläraja iän puolesta olla karvaton , jos se itseeltä tuntuu hyvältä niin jatka hyvä mies niin kun tähän asti on minun neuvo. Ei se kuulu muille jos haluaa olla posliini.
      M 64 posliini UKM 👍

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18046905p

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itse olen 54v ja ajoin nyt ensimmäistä kertaa poslariksi. Aiemmin en ollut edes trimmannut. Tuli uskomattoman hyvä tunne. Nyt on kiinnittänyt ihan eri tavalla huomiota alakerran ihonhoitoon. Aiemmin vain kunnon pesu päivittäin, nyt rasvaan ja käytän iholla viikottain kuorintavoidetta. Alapää tuntuukin paremmalta kun se on sileä. Äkkiä kyllä alkaa kasvaa sänkeä mutta seuraavaa sheivauskertaa odotellessa. Hieman kyllä jännittää miten muut uimahallissa yms. paikoissa suhtautuu, mutta ainakin omasta mielestä posliini näyttää itsellä hyvältä. Tykkään katsella ja tuntuu kivalta kädessä

    • Anonyymi

      Mä käyn uimahallissa jossa käy usein suurin piirtein sun ikäinen mies jolla on ihan jäätävän kokoinen posliinikulli. Posliini sopii sille tosi hyvin mutta saattaa johtua myös siitä että sillä on niin iso ja muutenkin sellanen "big dick energy". Se on musta ihan outoa kun jotkut sanoo ettei posliini voi olla miehekäs. Ne ei selvästikään ole nähnyt niitä kaikkein kookkaimpia posliinikulleja.

      Ite oon sua 30 v. nuorempi ja suurin osa omista ikätovereista trimmaa tai ajaa munakarvat kokonaan pois. Me on tehty sitä jo ainakin kymmenen vuotta ja varmaan moni tekee tulevaisuudessakin, eli posliini varmaan sitä mukaa yleistyy.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe