Suomi ja Ylekin pakana innolla Palestiinan ja palestiinalaisten hävityksessä,kaksinaamaista !?

Anonyymi-ap

Palestiinalaiset taas vuorostaa pakolaisleirellä maailmalla, Libanonin leirillä Israeil on käynyt suorittamassa teurastuksia, jopa haasteltu sairaanhoitajan tappoivat ,kin Suomalaisen rauhanturvaajan !?
Nyky maailmahan elää moniala terroristi Yhdysvaltain ehdoilla,medioineen, jossa liittovaltio Suomikin on !?

39

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdysvallat EI OLE mikään monialaterroristi vaan venäjä on sellainen! Joten lopeta pappa toi paskanjauhanta ja valheesi!

      • Anonyymi

        Kuinka monta maata se tuhonnut ja yrittänyt ja yksipuolisilla pakotteilla ja tyhmät Suomalaisetkin mukana !?

        Nyt pitkä olo Venjän kaasuputken tuhoamisesta,muuttui ilosta suruun !?


      • Anonyymi

        Tiedät itsekkin että olet väärässä mutta jurputut vain aina venäjästä,sulla on levy juuttunut paikoilleen...(Tiedät kai vinyylilevyt)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät itsekkin että olet väärässä mutta jurputut vain aina venäjästä,sulla on levy juuttunut paikoilleen...(Tiedät kai vinyylilevyt)

        Kummalle meistä vastasit? Jos minulle joka sanoin että venäjä on monialaterroristi, niin olet itse väärässä!


      • Anonyymi

        No kerroppa ressukka, mikä maa pystyy niin monipuolisuuteen,kuin Yhdysvallat terrorillaan ja niin uskollisella liittolaisillaan,kuin Suomi !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa ressukka, mikä maa pystyy niin monipuolisuuteen,kuin Yhdysvallat terrorillaan ja niin uskollisella liittolaisillaan,kuin Suomi !?

        Minä en ole mikään ressukka, sinä sen sijaan olet koska laulat putinin lauluja! Sitäpaitsi, venäjä sotii jatkuvasti jossain päin maailmaa! Ja venäjän takia kuolonuhreja on tullut hirveästi, jopa historian saatossa venäjä on eniten maailmassa ihmisiä tappanut valtio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mikään ressukka, sinä sen sijaan olet koska laulat putinin lauluja! Sitäpaitsi, venäjä sotii jatkuvasti jossain päin maailmaa! Ja venäjän takia kuolonuhreja on tullut hirveästi, jopa historian saatossa venäjä on eniten maailmassa ihmisiä tappanut valtio!

        Valaisehan hieman,missäpäin maailmaa venäjä sotii kun sinun mukaan kaikkialla,ei ukraina ole koko maailma vaikka jotkut näyttävän luulevan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valaisehan hieman,missäpäin maailmaa venäjä sotii kun sinun mukaan kaikkialla,ei ukraina ole koko maailma vaikka jotkut näyttävän luulevan niin.

        No onhan se sotinut mm. Georgiassakin, ja aikoinaan Suomeen hyökkäsi. Etkö sinä tunne historiaa ollenkaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se sotinut mm. Georgiassakin, ja aikoinaan Suomeen hyökkäsi. Etkö sinä tunne historiaa ollenkaan??

        Suomeen hyökkäsi NL johon Ukrainakin kuului ja lähetti sotilaita tänne. Venäjän joukot olivat pääosin Saksan rintamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen hyökkäsi NL johon Ukrainakin kuului ja lähetti sotilaita tänne. Venäjän joukot olivat pääosin Saksan rintamalla.

        Venäjää ei tuolloin ollut erikseen vaan se oli juurikin NL!! Eli voitaneen sanoa Venäjän olleen osallisena sodissa Suomea vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se sotinut mm. Georgiassakin, ja aikoinaan Suomeen hyökkäsi. Etkö sinä tunne historiaa ollenkaan??

        Tuota noin, myös Suomi hyökkäsi Neuvostoliittoon ja takkiin tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, myös Suomi hyökkäsi Neuvostoliittoon ja takkiin tuli.

        Ai milloin tämä muka tapahtui? Ei minulle ole kerrottu moisesta!


    • Anonyymi

      Palestiinassa ihmisiä jotka ei pysty elämään ilman pahantekoa, samaa nähtiin Syyriassa yhtä älyttömiä tekoja, ne niitä jotka tekevät. Ne vain pahentuisi jos naapuri ei turvaa itseään.

      Suomi onneksi kuuluu muiden maiden joukko oon myös natooon! Johon oli selvä mielipide vuonna 1988 aika nuorena. 1800 luvulta syntyneeltä kuullut samaa.


      Onko aloittajan mielessä venäläiset tehneet pahaa? Kerro ne teot

    • Anonyymi

      No sitä. Naapuri on kaksipäinen kotka. Eikä se käy.

    • Anonyymi

      Kannattiko Sanna Marin sotainto,nyt maailmalla kateus kostotkin jyllää ja Suomi kuralla kasinaamaisena !?

      • Anonyymi

        Marin ei ole sotaintoinen, toisinkuin sinun rakkaasi putin! Eikä Suomi ole kaksinaamainen, pikemminkin päinvastoin!


    • Anonyymi

      Suomelle Israeil on aina ollut ihana tappaja,kuin maarosvous Palestiinalaisilta ja siksi Yk:kin pelkurianen pulustaja moniala terroristi Yhdysvaltain maalla !?

      • Anonyymi

        Yhdysvallat EI ole mikään monialaterroristi joten lakkaa pappa jauhamasta paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvallat EI ole mikään monialaterroristi joten lakkaa pappa jauhamasta paskaa!

        Onhan sen pakko olla kun kiistät niin jyrkästi,mutta jos kirjoitetaan että kissa pieraisi venäjällä niin olet heti haukkumassa Putinia tai muuten vain venäläisiä. ja meitä muita kätyreiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sen pakko olla kun kiistät niin jyrkästi,mutta jos kirjoitetaan että kissa pieraisi venäjällä niin olet heti haukkumassa Putinia tai muuten vain venäläisiä. ja meitä muita kätyreiksi.

        No kun sinä olet putlerin perskärpänen! Mikset kestä totuutta? Ai niin, tehän väännätte mustankin valkoisseksi ja toisinpäin, totuudesta ette tiedä mitään (yhtä vähän kuin kissa tietokoneesta)!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun sinä olet putlerin perskärpänen! Mikset kestä totuutta? Ai niin, tehän väännätte mustankin valkoisseksi ja toisinpäin, totuudesta ette tiedä mitään (yhtä vähän kuin kissa tietokoneesta)!

        Kerron sinulle yhden tosiasian,moni ei usko enää yhtään mitä Putinista kirjoitetaan ja sanotaan,kyllästyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron sinulle yhden tosiasian,moni ei usko enää yhtään mitä Putinista kirjoitetaan ja sanotaan,kyllästyneet.

        Siis meinaat että ihmiset on alkaneet kuvitella Putleria hyvikseksi? Salli mun nauraa! Se äijä ei ole hyvistä nähnytkään! Pahis mikä pahis, tappaa ja tapattaa viattomia siviilejä sekä kaikki ne jotka uskaltaa olla häntä vastaan! Mm. Anna Politkovska, Litvinenko ym. jotka on kuolleet Putlerin takia sekä Skripalin murhayritys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis meinaat että ihmiset on alkaneet kuvitella Putleria hyvikseksi? Salli mun nauraa! Se äijä ei ole hyvistä nähnytkään! Pahis mikä pahis, tappaa ja tapattaa viattomia siviilejä sekä kaikki ne jotka uskaltaa olla häntä vastaan! Mm. Anna Politkovska, Litvinenko ym. jotka on kuolleet Putlerin takia sekä Skripalin murhayritys!

        Lue "eivät usko" äläkä vääristele.


    • Anonyymi

      Hamas tämän aloitti joten syyttäköön vaan itseään.

      • Anonyymi

        Ukraina tappoi ennen sotaa siellä asuvia Venäläisiä, joten syyttäkööt vain itseään.


    • Anonyymi

      Siellä ei siviiliuhreja lasketa pahalla, eikä edes ajatella rosvomaata pakotteilla,kun tuhoaa kansaa,toisin se on Venjän suojelusodassa,jonka lahjoitti nimellisesti Poroshenko aloittajana !?

      • Anonyymi

        SIIS VOI JUMANKAUTA! VENÄJÄ EI KÄY SUOJELUSOTAA VAAN HYÖKKÄYSSOTAA! Siis se hyökkäsi täysin aiheetta itsenäiseen valtioon!


    • Anonyymi

      Tekkoristi toimittajat vastuuseen !?

      • Anonyymi

        Siis Suomessa EI ole mitään terroristitoimittajia!!!


    • Anonyymi

      Näin yksinkertaista on moniala terroristie Yhdysvaltainkin ja EU:n politiikka !?

      • Anonyymi

        Yhdysvallat ja EU EI OLE mitään monialaterroristeja! Jos sellaisia etsit niin katso idän suuntaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvallat ja EU EI OLE mitään monialaterroristeja! Jos sellaisia etsit niin katso idän suuntaan!

        Jaa ei ole? Vietnam, Korea, Syyria, Afganistan, Irak, Somalia, Venezuela, Kolumbia jne. USA terroristit touhunnut kaikissa noissa ja paljon muissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ei ole? Vietnam, Korea, Syyria, Afganistan, Irak, Somalia, Venezuela, Kolumbia jne. USA terroristit touhunnut kaikissa noissa ja paljon muissa.

        No jos noin, niin venäjä on yhtälailla monialaterroristi! Turhaan sitä puolustelet!


    • Anonyymi

      Suomessa ja vastaajissa heijastuu vielä säätymme yhteiskunta, niin palestiinalaisiin ja Venäläisiin !?

    • Anonyymi

      Mnun milest tä ?! Venjä on kakkien paras gangstari valtio,koska se tapoi sivile jä Suomes sa jo 1700 luvula ?! Lisäksi venjä läicet sodila at o.li jo siloin eritäin hyviä raiskaajia ?! ja lapsen tappa jia ?!

      Stalin vähä n poikgesi venjäläi sestä tardidiosta,kun se tapoi myös venjä läisiä, muta vain vaivaiset 20 miljoonaa, joten sitä ei kanata lasgea !? mugaan ?!

    • Anonyymi

      Jos Martti Ahtisaari olis sekaantunut tähän, niin ei olisi saanut Nopelia rauhanpalkintona, kuin jenkkien tuhoamaan Libyaan, mutta osasi väistää !?

    • Anonyymi

      Mediat on kuinterrorijärjestö, myös henkisessä maailmassa, kuin Natolla jonka hyökkäykset eriaihinkatsotaan puolustukseksi !?

    • Anonyymi

      CMI on kusisukassa , valkoiset hampaat vilahtavat new Yorkissa.🤡🤡

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe