Ketä mahtaa viedä koko potin tällä kaudella!! Huomenna alkaa kolmella ottelu sarjalla kauden pelit ja viime kauden mestari vegas knights aloittaa kautensa myöskin jo huomena!!
Näyttääjö Connor bedard kyntensä nyt alkavalla NHL kaudella ????
6
132
Vastaukset
- Anonyymi
Buffalo Sabres ja Rasmus Dahlin ovat solmineet kahdeksanvuotisen jatkosopimuksen.
23-vuotias ruotsalaispuolustaja nettoaa kaudella 2024-25 käynnistyvällä jatkosopimuksellaan jopa 88 miljoonan dollarin kokonaistulot.
Dahlinista tulee 11 miljoonan dollarin vuosipalkan myötä NHL:n toiseksi eniten tienaava puolustaja Erik Karlssonin jälkeen. - Anonyymi
Eikö se tehnyt sopimuksen tapparan ringette-joukkueen kanssa?
- Anonyymi
Asuuko hän Tampereella ?
- Anonyymi
Kyllä varmaan, koska aihe Tampere palstalla, jossa keskustellaan Tampereen asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan, koska aihe Tampere palstalla, jossa keskustellaan Tampereen asioista.
Ei asu.usassa asuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asu.usassa asuu
USA:ssa on sitten varmaankin Tamper-niminen kaupunki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000