En uskalla olla yhteydessä

Anonyymi-ap

Sanoit "älä enää ikinä" ota yhteyttä tähän numeroon. Vaikka ikävöin, en ole uskaltanut laittaa viestiä. Pelkään pahimpia mahdollisia skenaarioita, niin hyvin kun ei tunneta. Silti tiedän, että sulla tunteet välillä vaihtelee, ja saatat vaihtaa mielipidettäsi tiuhaankin. Mutta kenties et tässä asiassa? En tiedä, mikä kemia vetää vieläkin sun luo. Järjen kanssa sillä ei ainakaan ole mitään tekemistä, uskoisin.

Naiselta miehelle

33

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku syy täytyy olla, ei kai kukaan muuten sano et älä enään ota yhteyttä ikinä?
      Kerrot vain oman puolesi mutta et sitä mitä yhteydenpitonne on ollut.
      Ei kai kukaan voi tietää mitä teidän kahden välillä on tapahtunut jos et kerro kokonaisuudesta mitään? Toivottavasti saat tukea tilanteessa.
      On varmasti vaikeaa alkuun, mutta kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.
      Kun yksi ovi sulkeutuu se voi avata uusia mahdollisuuksia.
      Varmasti löydät jotain uutta, ehkä parempaa tilalle.

• Anonyymi

En usko, että "tilalle" on mahdollinen tai myöskään tarpeellinen. Ehkä "jälkeen"/"oheen", jotain sellaista. Hän teki varmaankin siinä hetkessä sellaisen tulkinnan, että emme mitenkään sovi yhteen. Hän on kirjallinen nero ja meidän tapaamisemme nyt meni vähän penkin alle. Lievästi sanottuna. Olen siitä surullinen. Jotenkin vain ajattelin, että en käyttäisi mun suostuttelu-/miellyttämiskykyjäni millään muotoa siinä tilanteessa, koska asioiden vain täytyy tapahtua (- tyhmää, koska kaikki vaatii efforttia -) jos niikseen ja haluaisin olla haluttu. Näemmä se on mahdotonta mun miesmaulla. Olen liian dominoiva varmaankin jollain tavalla. Hän ehkä ajatteli jotain tuohon suuntaan, mutta lukuisin eri hänelle tyypillisin varauksin, ja hän ei myöskään mitä luultavimmin ollut niin kiinnostunut. :D Viimeinen lause kertoo tarpeeksi, mutta kun taustalla on luultavasti niin isoja traumoja, etten ota tässä mistään selvää. Surullista ja haikeaa kaiken kaikkiaan tämä. Ps. Olen vähän intensiivinen myös ilmeisesti viesteissäni. Ehkä mua vain on vaikeaa rakastaa. Mutta voisin kuvitella, ettei ole hänkään helpoimmasta päästä. Mutta se nyt ei liity tähän mun todennäköisesti yksipuoliseen kaipaukseen.

- aloittaja

• Anonyymi

En ole sanonut mut voit laittaa minulle viestiä.kyllä jos siltä tuntuu en ole edes sua poistanut whatsuppista

• Anonyymi

Meidän pitäisi tavata ja päivittää yhteystiedot. Myös väärinkäsityksiä voisi oikoa samantien.

• Anonyymi

Säästä omia tunteitasi. Anna suosiolla tilaa jollekin sellaiselle, joka kaipaa yhteydenottojasi...

• Anonyymi

Meinaatko vielä siellä jatkaa missä olimme yhteydessä aikaisemmin?

• Anonyymi

En pysty, sain sinne bannit vähän liian suorasta arvojeni puolustamisesta. :D Typerää, tiedän. Oisin wa:ssa laittanut, jos _ikinä_ uskaltaisin..

• Anonyymi

En tiedä oliko tuo mulle, mutta minä tiedän vain eilisen hetken yhteyden. Menneisyyden yhteys liittyy toiseen henkilöön ja mulla ei ole mitään syytä valehdella tässä asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä oliko tuo mulle, mutta minä tiedän vain eilisen hetken yhteyden. Menneisyyden yhteys liittyy toiseen henkilöön ja mulla ei ole mitään syytä valehdella tässä asiassa.

Hyvä et on yksi asia missä et valehtele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä et on yksi asia missä et valehtele!

Olen elänyt omassa maailmassani ja se ei ole mielestäni valehtelua jos ei tiedä mitä on tapahtunut, valehtelu vaatii että on jotenkin asioista kärryillä ja tekee tahalleen jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen elänyt omassa maailmassani ja se ei ole mielestäni valehtelua jos ei tiedä mitä on tapahtunut, valehtelu vaatii että on jotenkin asioista kärryillä ja tekee tahalleen jotain.

No sinä teet sitä et voi olla samaa aikaa sielä tai toisaalla….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään tiedä, oliko tää sulle.. :) Mutta tiedän, että hänellä, jolle tämä on, on kertomansa mukaan menneisyydessä erittäin tärkeä ihmissuhde, joka meni "pieleen" hänestä riippumattomien melko julmienkin tapahtumien seurauksena. Tokikaan en tiedä, onko tämä totta tai mikä kaikki ylipäänsä on/oli. Mutta hyvä, jos et ole siitä valehdellut. Mitäköhän tarkoittaa 'eilisen yhteys' tässä kontekstissa? Mullakin oli eilisen yhteys EILEN, kun ajattelin (jälleen) sua. Ehkä tarvitsisin vielä toisen tapaamisen, jotta ymmärtäisin joitain asioita paremmin, en tiedä..

- aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään tiedä, oliko tää sulle.. :) Mutta tiedän, että hänellä, jolle tämä on, on kertomansa mukaan menneisyydessä erittäin tärkeä ihmissuhde, joka meni "pieleen" hänestä riippumattomien melko julmienkin tapahtumien seurauksena. Tokikaan en tiedä, onko tämä totta tai mikä kaikki ylipäänsä on/oli. Mutta hyvä, jos et ole siitä valehdellut. Mitäköhän tarkoittaa 'eilisen yhteys' tässä kontekstissa? Mullakin oli eilisen yhteys EILEN, kun ajattelin (jälleen) sua. Ehkä tarvitsisin vielä toisen tapaamisen, jotta ymmärtäisin joitain asioita paremmin, en tiedä..

- aloittaja

Tai ihan pelkkä viestittely jälleen olisi mukavaa. Sitäkin on ikävä. Kokonaisuutta. Sua.

- aloittaja

• Minun kokemukseni mukaan jos toinen on kiinnostunut, niin hän ottaa yhteyttä. Mikäli otat yhteyttä ja vastakaikua ei tule, niin kannattaa pistää "halki, poikki ja pinoon" ja jatkaa matkaa.

Sanon ihan vain siitä syystä, että pidät koko ajan ovia kiinni sellaiselle ihmiselle, joka voisi olla aidosti kiinnostunut sinusta ja arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Elämä on liian lyhyt ajan tuhlaamiseen. Se on tietenkin eri asia sitten, jos oikeasti rakastuu. Siitä onkin vähän vaikeampi mennä eteenpäin, mutta siitäkin selviää.

Korostan kuitenkin, että nämä ovat minun kokemuksiani, eli vain yksi totuus. Eivätkä nämä ole mitään yleispäteviä neuvoja.

Tsemppiä! 🖤

• Anonyymi

Ajattelen et asia on jo katsottu lopullisesti loppuun jos toinen sanoo: Sanoit "älä enää ikinä" ota yhteyttä tähän numeroon.

Jotain pitäisi muuttua ja paljon et mielipide siitä muuttuisi.
        Voi tietysti olla äkkipikainen tyyppi joka suuttuu ja leppyy nopeasti.
        Mutta sellaisen kanssa eläminen ei sovi kaikille.

En liity mitenkään minuun nämä jutut. Kommentoin vain muuten vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen et asia on jo katsottu lopullisesti loppuun jos toinen sanoo: Sanoit "älä enää ikinä" ota yhteyttä tähän numeroon.

... mutta jos ei ole koskaan noin sanonut, kyllä tuollaisen hetken muistaisi huonomuistinenkin.

• Anonyymi

Kiitos tsempistä. Ajattelen, että tähän on mahdollisesti jokin suurempi syy, miksi juuri hän vetosi muhun näin paljon. Ehkä mua suojellaan niiltä muilta ovilta. Ehkä ihan hyvä. Kunpa vain selviäisi tästä elämästä jotenkin vanhuuteen ja ns. kunnialla läpi. Läheistenkin vuoksi.

- aloittaja

• Anonyymi

En kyllä tiedä yhdestä kun hän kovasti on rakastanut ja sanonut joskus että rakastaa ikuisesti. Silti hyvin epäselvä tapaus. Tämä koskee siis kaikkia osapuolia

• Anonyymi kirjoitti:

Taisi tulla väärään kohtaan tuo kommenttisi? Tartun kuitenkin tuohon äkkipikaisuuteen, koska olen itse vähän sellainen luonne.

Tietyt asiat voisi ehkä antaa äkkipikaiselle anteeksi. En itse kuitenkaan jaksaisi aina riidan tullen esimerkiksi erosta puhua. Tarkoitan, että jos toinen jatkuvasti uhkailisi erolla tai heittelisi jotain astioita seinään.

Myöskään henkilökohtaisuuksiin meneminen ei mielestäni ole ok. Esimerkkinä vaikka ulkonäön haukkuminen tai luonteen haukkuminen.

Ehkä toisen toimintaa voi arvostella, että toinen käyttäytyy kuin idiootti, mutta että toinen on idiootti, niin se on täysin eri asia. Uskon, että moni äkkäri voi allekirjoittaa tämän. Korostan kuitenkin, että tämä on vain yksi mielipide muiden joukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... mutta jos ei ole koskaan noin sanonut, kyllä tuollaisen hetken muistaisi huonomuistinenkin.

Laitan tähän vielä asuinpaikkakuntani: 1993-1999 > Kuopio, 1999 - 2012 > Helsinki, 2012 - > Vantaa, muualla en ole oleskellut ellei sitten joku kaksoisolentoni ole lisännyt vaikeuskerrointa.

• Anonyymi

Mu5tasydän, onko liikaa kysytty, jos kysyn, miksi sydämesi on musta? Ehkei se ole kokomusta, jospa se on punamusta niin kuin vadelma-salmiakkipääkallot.

- aloittaja

• Anonyymi kirjoitti:

Mu5tasydän, onko liikaa kysytty, jos kysyn, miksi sydämesi on musta? Ehkei se ole kokomusta, jospa se on punamusta niin kuin vadelma-salmiakkipääkallot.

- aloittaja

Ei ole liikaa kysytty. Sydän on mustunut huonojen kokemusten vuoksi, ei siksi, että haluaisin olla jotenkin paha ihminen.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ole liikaa kysytty. Sydän on mustunut huonojen kokemusten vuoksi, ei siksi, että haluaisin olla jotenkin paha ihminen.

Ymmärrän. Tsemppiä sullekin ja auringonvaloa syksyyn!

- aloittaja

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Tsemppiä sullekin ja auringonvaloa syksyyn!

- aloittaja

Kiitos, sitä tarvitaan. Ne vattukallot on kyllä hyviä. Ei liian pehmeitä eikä liian kovia. :)

• Anonyymi

Tossa on kyllä se ongelma et usein on niin että
        Ne muut tarjolla olevat vaihtoehdot jotka sut haluaa ei
        Ei kiinosta vittujakaan sitä haluttua yksilö itseään ...
        Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa..

Sit on vain se yks jota itse tavoittelet etkä koskaan saa juuri häntä .Näin mulla .

Vaihtoehtoja ei käytännössä ole kun niitä kiistavia miehiä on 5 viidessä miljoonassa. Eikä sitäkään.

Haluajia olis satoja mutta kun ne on väärän luonteisia
        väärän tyyppises elämässä tai väärän kokosia ..
        Ihan kiva ja tyytyminen johonkuhun ei riitä yhtään mihinkään ...
        Tai sit miehiä joista ei oo yhtää mihinkään..

Ei oo ovia jotka avaan heti vääränlasille ja ei kiinostaville mihiehille ..
        Koska no ne ei kiinosta eikä
        Ja tykkäämistä ja rakkautta et voi pakottaa..

Vaikka ne olis miten kivoja omasta ja äitinsä mielestä niin se et jo osu niihin juttuihin josta tykkään sä oot ulkona vaihtoehdoista....
        Oot ja pysyt sielä vaihtopenkillä pääsemättä koskaan loistamaan ellei joku muu kelpuuta jonka mies sitte hyväksyy kun ei oo kiva olla yksin koko elämää minua turhaan odottaen ...

Teen samaa miehille mitä mulle tehdään surutta.
        Semmoinen on nykyinen tapailukultuuri missä kilpailu on kovaa eikä armoa juuri tunneta.
        Kun etsitään vain parasta itselle ...

Naiselta sivusta

• Anonyymi

Tottelet vaan sitä pyyntöä. Odottelet jos hän ottaa yhteyttä ja kertoo muuttaneensa mielen.
      Muuten se on häirintää.

• Anonyymi

Tuokin on ihan kiinni teidän suhteesta. Ootteko rakastavaisia joilla on riitaa vai ootko vaan kiinnostunut toisesta ilman vastakaikua. Jos hänen luonne on sellainen että suuttuneena voi nyt sanoa ihan mitä vaan. Vai kokeeko sinun käytösen ahdisteluna.

• Anonyymi

"Älä enää ikinä ota yhteyttä tähän numeroon" on erittäin selväsanaisesti sanottu.

Älä ole yhteydessä.

• Anonyymi

Juuri noin minäkin sen tulkitsen. Ehkä aloittaja on ahdistellut jotakin liiaksi ja jos irl on sanonut noin, niin aika selkeä viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin minäkin sen tulkitsen. Ehkä aloittaja on ahdistellut jotakin liiaksi ja jos irl on sanonut noin, niin aika selkeä viesti.

Voi tietrysti yrittää selvittää asiaa, jos jotain haluaa selvittää. Tuntuu aika mahdottomalta jos toinen jo noin sanoo. Parasta unohtaa koko tyyppi.
        Itse antaisin olla ja poistaisin kaikki yhteystiedot etten edes vahingossa ottaisi yhteyttä.

• Anonyymi

Voi se olla joku väärinkäsitys, jos sellaista sattunut ennenkin.
      En usko et kukaan pahasti suuttuu yhteydenotosta.
      Toivottavasti saatte asian selvitettyä.

• Anonyymi

Mitä siinä on epäselvänä? Suora kielto, rikkominen on häirintää.

• Anonyymi

Kyllä jokainen osaa torjua puhelimeen tulevat häirintäviestit jos sellaisesta kyse .
        Niin kauan voi viestejä ja puheluita tehdä kunnes toinen hakee lähestrymiskieltoa.
        En usko et kukaan ihan kevyin perustein sellaista tekee.
        Jos haluaa selvittää asiaa on se hyvä tehdä ettei jää vaivaamaan kumpaakaan osapuolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe