Esimerkkitapaus parkkiluikurista

Anonyymi-ap

Parkkiluikuri saa patelta n. 100 valvontamaksua. Parkkiluikuri alkaa somessa raivoamaan ja mustamaalaamaan patea.

Sama parkkiluikuri saa ylinopeussakon poliisilta. Parkkiluikuri alkaa somessa raivoamaan ja mustamaalaamaan poliisia.

Johtopäätös: Vika ei ole kenessäkään muussa kun parkkiluikurissa itsessään.

17

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olihan avautuminen.
      Onko sulla huono päivä, vai eikä ole muuta kytättävää?

    • Anonyymi

      Ilman linkkejä ei tapahtunut.

      • Anonyymi

        No googlaa itse. Lähde liikkeelle anyhelppi hakusanasta.


    • Anonyymi

      Pate on parkkiluikuri. Iskee nopeasti ja luikahtaa äkkiä karkuun. Älä siis pysäköi Paten saalistuspaikoille.

      • Anonyymi

        Heh kameratolppa iskee nopeasti, eikä kuuntele valituksia. Älä siis aja ylinopeutta 😁


      • Anonyymi

        Heh osakeyhtiön tarkoitus on tuottaa voittoa :D Heh olisi huonoa talouden pitoa jäädä odottamaan asiakasta huvikseen :D Heh reklamaatio on keksitty :D


    • Anonyymi

      Jaa sinulla on taas lähijakso päättynyt. Harmi, että se oli taas hyödytön.

      • Anonyymi

        Heh Pate sabotoi renkaat 😆 Jarrutesti 100km/h 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh Pate sabotoi renkaat 😆 Jarrutesti 100km/h 😂

        Vihdonkin täällä on joku fiksu kirjottaja.


      • Anonyymi
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Vihdonkin täällä on joku fiksu kirjottaja.

        Heh bemari lady 40.000 euron lasku 😁


    • Anonyymi

      Luikurien uhoaminen on kummasti vähentynyt kun en-ajanut -selitykset ovat kaatuneet kaikissa oikeusasteissa.

      • Anonyymi

        Se on ihan hyvä, että monet oikeusasteet eivät enää usko; en ajanut -selityksiin.

        Miksi Te autoilijat ajatte yksityisalueelle? Lähtökohtaisesti voi sanoa, että kun käännytte siitä kadulta pois, niin se on yksityisaluetta. Vai kuka teidän auton rattia kääntää ellette Te itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan hyvä, että monet oikeusasteet eivät enää usko; en ajanut -selityksiin.

        Miksi Te autoilijat ajatte yksityisalueelle? Lähtökohtaisesti voi sanoa, että kun käännytte siitä kadulta pois, niin se on yksityisaluetta. Vai kuka teidän auton rattia kääntää ellette Te itse?

        Äärimmäisen typeräähän se on mennä jättämään autonsa alueelle, jonka sisäänajossa on epämääräinen ehtokyltti. Menemällä muualle säästää selvää rahaa ja omia hermoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärimmäisen typeräähän se on mennä jättämään autonsa alueelle, jonka sisäänajossa on epämääräinen ehtokyltti. Menemällä muualle säästää selvää rahaa ja omia hermoja.

        Se on monille autoilijoille ongelma, että ei ymmärretä luettua tai jopa kuultua!

        Ihan hyvä vain, että menette muualle niin meille, jotka ymmärrämme luetun, jää ne parkkipaikat.

        Miksi yksityinen valvonta on tullut? Se vuoksi, että on paljon autoilijoita, jotka pysäköivät kauppojen/virastojen/taloyhtiöiden pihalle ilman lupaa. Edellä mainitut parkkipaikat eivät ole tarkoitettu liityntäpysäköintiin, eivät muualla asuville tai eivät muualla asioiville.

        Helppoa!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eipä täällä näy valituksia kunnan valvomasta pysäköinnistä, miksi? Siellä maksut jaetaan vain niille jotka on sen ansainneet.
      Yksityiset on jopa laputtaneet, kun ollaan purkamassa muuttokuormaa tai saatettu apua tarvitseva matkustaja asuntoonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe