Parkkiluikuri saa patelta n. 100 valvontamaksua. Parkkiluikuri alkaa somessa raivoamaan ja mustamaalaamaan patea.
Sama parkkiluikuri saa ylinopeussakon poliisilta. Parkkiluikuri alkaa somessa raivoamaan ja mustamaalaamaan poliisia.
Johtopäätös: Vika ei ole kenessäkään muussa kun parkkiluikurissa itsessään.
Esimerkkitapaus parkkiluikurista
17
445
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan avautuminen.
Onko sulla huono päivä, vai eikä ole muuta kytättävää? - Anonyymi
Ilman linkkejä ei tapahtunut.
- Anonyymi
No googlaa itse. Lähde liikkeelle anyhelppi hakusanasta.
- Anonyymi
Pate on parkkiluikuri. Iskee nopeasti ja luikahtaa äkkiä karkuun. Älä siis pysäköi Paten saalistuspaikoille.
- Anonyymi
Heh kameratolppa iskee nopeasti, eikä kuuntele valituksia. Älä siis aja ylinopeutta 😁
- Anonyymi
Heh osakeyhtiön tarkoitus on tuottaa voittoa :D Heh olisi huonoa talouden pitoa jäädä odottamaan asiakasta huvikseen :D Heh reklamaatio on keksitty :D
- Anonyymi
Jaa sinulla on taas lähijakso päättynyt. Harmi, että se oli taas hyödytön.
- Anonyymi
Heh Pate sabotoi renkaat 😆 Jarrutesti 100km/h 😂
Anonyymi kirjoitti:
Heh Pate sabotoi renkaat 😆 Jarrutesti 100km/h 😂
Vihdonkin täällä on joku fiksu kirjottaja.
- Anonyymi
330d-ja-hajis kirjoitti:
Vihdonkin täällä on joku fiksu kirjottaja.
Heh bemari lady 40.000 euron lasku 😁
- Anonyymi
Luikurien uhoaminen on kummasti vähentynyt kun en-ajanut -selitykset ovat kaatuneet kaikissa oikeusasteissa.
- Anonyymi
Se on ihan hyvä, että monet oikeusasteet eivät enää usko; en ajanut -selityksiin.
Miksi Te autoilijat ajatte yksityisalueelle? Lähtökohtaisesti voi sanoa, että kun käännytte siitä kadulta pois, niin se on yksityisaluetta. Vai kuka teidän auton rattia kääntää ellette Te itse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan hyvä, että monet oikeusasteet eivät enää usko; en ajanut -selityksiin.
Miksi Te autoilijat ajatte yksityisalueelle? Lähtökohtaisesti voi sanoa, että kun käännytte siitä kadulta pois, niin se on yksityisaluetta. Vai kuka teidän auton rattia kääntää ellette Te itse?Äärimmäisen typeräähän se on mennä jättämään autonsa alueelle, jonka sisäänajossa on epämääräinen ehtokyltti. Menemällä muualle säästää selvää rahaa ja omia hermoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärimmäisen typeräähän se on mennä jättämään autonsa alueelle, jonka sisäänajossa on epämääräinen ehtokyltti. Menemällä muualle säästää selvää rahaa ja omia hermoja.
Se on monille autoilijoille ongelma, että ei ymmärretä luettua tai jopa kuultua!
Ihan hyvä vain, että menette muualle niin meille, jotka ymmärrämme luetun, jää ne parkkipaikat.
Miksi yksityinen valvonta on tullut? Se vuoksi, että on paljon autoilijoita, jotka pysäköivät kauppojen/virastojen/taloyhtiöiden pihalle ilman lupaa. Edellä mainitut parkkipaikat eivät ole tarkoitettu liityntäpysäköintiin, eivät muualla asuville tai eivät muualla asioiville.
Helppoa! - Anonyymi
Mitenkä kävi vaikka tässä kiistassa?
https://www.is.fi/autot/art-2000009628002.html
Kuka voitti ja kuka hävisi kun omistaja ilmoitti, ettei ajanut?
- Anonyymi
Eipä täällä näy valituksia kunnan valvomasta pysäköinnistä, miksi? Siellä maksut jaetaan vain niille jotka on sen ansainneet.
Yksityiset on jopa laputtaneet, kun ollaan purkamassa muuttokuormaa tai saatettu apua tarvitseva matkustaja asuntoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519