Kiltti ja kunnollinen Linux-mies..

Anonyymi-ap

..olisi halunnut kokea myös rakkautta ja keskustella naisten kanssa kerneleistä sekä distroista. Mutta naisille kelpaa vaan tietokoneettomat älylaiteplebeijit, macOS-vassarit tai Windows-tavikset jotka käyttävät jotain halpaa Acerin markettiläppäriä.

Ei kelpaa naisille intellektuelli avoimen lähdekoodin ylemmyyteen vannova, vanhempia Thinkpadejä käyttävä Linux-mies joka ei ole suurten ohjelmistotalojen vakoilukoneoiston tahdoton orja :(

38

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieheni on linuxi mies.🥰🫧☁️🏰☁️

• Mieheni mukaan 95% linuxi käyttäjistä ei todennäköisesti edes käyttäjistä käytä avointa lähdekoodia mutta mieheni käyttää.

• valtakunta kirjoitti:

Mieheni mukaan 95% linuxi käyttäjistä ei todennäköisesti edes käyttäjistä käytä avointa lähdekoodia mutta mieheni käyttää.

Voin myöntää etten tiedä mitään tietokoneista mies on näin olen myös armollisempi, että laitteeni on helpointa teknologiaa.

• valtakunta kirjoitti:

Voin myöntää etten tiedä mitään tietokoneista mies on näin olen myös armollisempi, että laitteeni on helpointa teknologiaa.

Mies on foormumilla missä on naisia paljonkin hakkereina erittäin paljon olin ”aijaan” oli vaan ”älä huoli en ole kiinnostunut niistä.”

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­N­y­­m­f­o­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

No kyllähän köyhäkin voi ostaa applen vaikka osarilla 😊 teeskentelee sitten muiden mukana trendikästä. Siinä tulee syötyäkin sen applen verran vähemmän ja säästyy elintasosairauksilta. Nykyään sellainen keskitysleiri look on cool. Naisia tulee ovista ja ikkunoista 😁

• Applenlla on suojaukset kunnossa mutta taas linuxi on siitä kiva että sitä muokata omanlaiseksi ja joutunee itse suojella.
        Joten arvaten mitkä laitteet on miehellä ja minulla käytössä.

• valtakunta kirjoitti:

Applenlla on suojaukset kunnossa mutta taas linuxi on siitä kiva että sitä muokata omanlaiseksi ja joutunee itse suojella.
        Joten arvaten mitkä laitteet on miehellä ja minulla käytössä.

Ja jos alottaja ymmärtää asian ettei naiset jos tavis kuin minäkin olen kuvitella tietokoneista tietää, miehen mukaan edes koodausta opettavat opettajatkaa ei tiedä ovat pulassa koneiden kanssa koulussakin.
        Lähtötaso on aloittajalla kaikkien osaavan hyvin korkea paljoa puhua käyttöjärjestelmistä on aika heikko aihe löytää nainen siihen rinnalle tavallisen naisen kanssa jutella opetttamiseksi se siinä menisi kuin miehelläkin menisi jos haluaa niistä minun kanssa jutella.

• Anonyymi

Ap:n pitää etsiä kiltti ja kunnollinen Linux-neiti. Ei siinä muu auta!

• Kyllä se on löydettävä jos haluaa juuri linuxin käyttöjärjelmistä puhutavan aika harvinaiseksi menee. 😄 suurin osa hoidetaan koulussakin peruskoulun opetuskin Windowsellä menevät.

• Pieleen menee mullakin, käytän kurja vieläkin versiota 10 kun olisi jo aikapäiviä pitänyt siirtyä windows 11 käyttäjäksi, olen tyystin ilman android tukea...22H2 Moment 2 tulossa jo...olen jo nyt päiväysvanha 😣

• Anonyymi

Sama vika täällä. 🙂

• Mieheni kehui jo päivittäneen minulle windows 11, ettei minun tarvitse edes mitään tietääkään. Harvoin siihen koneelle voi istua kun ei nää selkänsä taakse ja imettää voi luuri kädessäkin. 🤱🏻

• valtakunta kirjoitti:

Mieheni kehui jo päivittäneen minulle windows 11, ettei minun tarvitse edes mitään tietääkään. Harvoin siihen koneelle voi istua kun ei nää selkänsä taakse ja imettää voi luuri kädessäkin. 🤱🏻

Kokeeksi on tullut pyöritettyä linuxeja, ensikosketus unix vuonna psalmit ja raamatun synty.
        Windows 11 on väliinputoajaversio, ihan kuin windows 8 oli, vaikutelma on tämä. Microsoft edistyy kokon ajan tavoitteissaan piilottaa ydintoiminnot yhä paksumman kuorrutuksen alle samaan aika kun apple tuhoaa itsensä pikkuhiljaa, koska aisoissa pitävää kehityksen suunnan näyttäjää ei ilmeisesti enää ole, sorry applefanaatikot ja fanit 😁

• E-Lukka kirjoitti:

Kokeeksi on tullut pyöritettyä linuxeja, ensikosketus unix vuonna psalmit ja raamatun synty.
        Windows 11 on väliinputoajaversio, ihan kuin windows 8 oli, vaikutelma on tämä. Microsoft edistyy kokon ajan tavoitteissaan piilottaa ydintoiminnot yhä paksumman kuorrutuksen alle samaan aika kun apple tuhoaa itsensä pikkuhiljaa, koska aisoissa pitävää kehityksen suunnan näyttäjää ei ilmeisesti enää ole, sorry applefanaatikot ja fanit 😁

En nyt taas ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitat apple fanaatikolla. Meillä on lapsilla adroidi ja applen puhelimia esim applella on pidemmät ikäraja estot.

• valtakunta kirjoitti:

En nyt taas ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitat apple fanaatikolla. Meillä on lapsilla adroidi ja applen puhelimia esim applella on pidemmät ikäraja estot.

Niin, apple fanaatikko tai fani, erona on se millä tasolla applen kannatus on, onko apple se ainut väline toteuttaa asioita vai omistaako applen tuotteita pelkästään käyttötarkoituksessa. Satavarma en ole kysyitkö juuri tuota mutta vastauksesta muotoutui tälläinen 🤔

• Anonyymi

Johonkin täytyy vetää raja. Linux-mies, ei kiitos.

• Noh eihän se mitää linux haittaa päinvastoin osaa huoltaa koneen kuin koneen kun on eri köyttöjärjestelmistä tietoa. Varmasti windows menee siinä samalla mutta lupaat samalla windows saa omistaa kaikki sinun tiedot ja käytöt ja myydä tiedot eteenpäin 3 osapuolille, mikä onkin se juttu miksi harvinaiset tykkää linuxista.

• Linux mies on haluttua tavaraa osaa pitää sinut turvassa, mieskin opiskeli eli tehdä oma palvelimen ja sekin teki oli haasteellista mutta onnistui opiskelemalla itsenäisesti tiedon mikä ei ole yhteydessä nettiin mutta varmuus sinun yksityisyydestä on haluttua tavaraa ja tiesitkö sitä että jos tulisi tarpeeksi suuri airingon purkaus kaikki tiedot tuhoutuu kaikilta jos ei ole osannut suojata laitteita.
        Aika jännittävää mitä ihmisille siinä vaiheessa tapahtuu että kaikki tieto häviäisi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh eihän se mitää linux haittaa päinvastoin osaa huoltaa koneen kuin koneen kun on eri köyttöjärjestelmistä tietoa. Varmasti windows menee siinä samalla mutta lupaat samalla windows saa omistaa kaikki sinun tiedot ja käytöt ja myydä tiedot eteenpäin 3 osapuolille, mikä onkin se juttu miksi harvinaiset tykkää linuxista.

Mä osaan kyllä tehdä nuo "huollot" ihan itsekin. En tarvitse siihen miestä. Itseasiassa mä olen parisuhteessa ollessanikin ollut se, joka on ollut noiden laitteiden toimimisesta vastuussa.

Mulla ei koneissa sellaisia tietoja ole, jotka olisivat tärkeitä ja joita ei olisi erikseen suojattu.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Linux mies on haluttua tavaraa osaa pitää sinut turvassa, mieskin opiskeli eli tehdä oma palvelimen ja sekin teki oli haasteellista mutta onnistui opiskelemalla itsenäisesti tiedon mikä ei ole yhteydessä nettiin mutta varmuus sinun yksityisyydestä on haluttua tavaraa ja tiesitkö sitä että jos tulisi tarpeeksi suuri airingon purkaus kaikki tiedot tuhoutuu kaikilta jos ei ole osannut suojata laitteita.
        Aika jännittävää mitä ihmisille siinä vaiheessa tapahtuu että kaikki tieto häviäisi.

Saa olla sinulle haluttua tavaraa. Minulle ei. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Saa olla sinulle haluttua tavaraa. Minulle ei. 🙂

Minullakin onkin turvallinen mies, myös näitä miten parhaiten koneen käyttö turvallisuuksia yms muita. Lapsien turvallisuus on tärkeä perheessäni.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minullakin onkin turvallinen mies, myös näitä miten parhaiten koneen käyttö turvallisuuksia yms muita. Lapsien turvallisuus on tärkeä perheessäni.

No minä osaan nuo jutut ihan itse. Ei tarvitse noin tärkeissä jutuissa turvata muihin. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

No minä osaan nuo jutut ihan itse. Ei tarvitse noin tärkeissä jutuissa turvata muihin. 🙂

Se on hyvä juttu . Ei aloittajakaan turvaa muihin mutta esim mieheeni on turvautunut myös ulkopuoliset.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se on hyvä juttu . Ei aloittajakaan turvaa muihin mutta esim mieheeni on turvautunut myös ulkopuoliset.

Olenko muka sanonut mitään aloittajan turvaamisista? Ja juu, niin turvaa minuunkin aika moni. Onhan se oikeastaan aika hassua, että mm. molemmat eksäni kysyvät aina multa mitä tehdä, jos heillä on mitään tuollaisia ongelmia.

• Anonyymi

Lenovo ja Acer, inhomerkit. Pitää Hewlett-Packard Business -luokan tietokone ja made in U.S.A.

• Anonyymi

Turvattomimmat puhelimet ovat joissa on Applen käyttöjärjestelmä tai Android, suuret vakoilijat ja virusimurit.

Olen ollut aika tyytyväinen käyttöpuhelimeeni, hommasin Nokian uuden 4G pienen perustoiminnoilla, on kyllä internet, sain DNA-tarjouksesta liittymänkin kanssa vain 30euroa, ja pieni, kevyt kuin olisi hiilikuitua runko musta.

Tuossakin on aivan oma käyttöjärjestelmänsä, nimi taisi olla Omni.
      Samsungillakin on joku omansa joissain malleissa Kies.

En jaksa kantaa tuollaista RAAMATUN kokoista älypuhelinta raahata mukana taskuissani...

• Noh jaah applen puhelimeen ei edes FBI pystynyt murtautuu miehen mukaan. Etten nyt tuollaista pelkää.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh jaah applen puhelimeen ei edes FBI pystynyt murtautuu miehen mukaan. Etten nyt tuollaista pelkää.

Apple pääsee ja vakoilee kaiken aikaa ja salakuuntelee, ja salakuvaa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Apple pääsee ja vakoilee kaiken aikaa ja salakuuntelee, ja salakuvaa :D

Joo olisi se ainakin pedofliijien esto jäljityksiä tekemässä kuvista ettei lasten alastonkuvia lähetellä tai lapsille miesten kakuja jos muistan oikein mutta tietääkseni ne ei 3. Osapuolelle sen vuoksi ne laitteet ovat kalliitakin

• valtakunta kirjoitti:

Joo olisi se ainakin pedofliijien esto jäljityksiä tekemässä kuvista ettei lasten alastonkuvia lähetellä tai lapsille miesten kakuja jos muistan oikein mutta tietääkseni ne ei 3. Osapuolelle sen vuoksi ne laitteet ovat kalliitakin

Miesten kakuja =Miesten kaluja

• Jokaiselle Linux-miehelle kuuluisi oma Ruut.

• Anonyymi

Kaikki pitää olla Professional, eikä mistään käyttöjärjestelmästäkään saa olla mitään homeista-HOME -versiota, kaikki pitää olla Business ja Professional, KAIKKI.

• Ei niissä ole muistaakseni muuta eroa kuin verkkotoiminnoissa, toimialueet jne. ainakin ennenwanhaan 🤔, perus kaikissa sama.
        Vai mitä arvon leidit toteavat tähän, onko paras versio: perusmiäs, bisnessmiäs vai ammattimiäs?

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Ei niissä ole muistaakseni muuta eroa kuin verkkotoiminnoissa, toimialueet jne. ainakin ennenwanhaan 🤔, perus kaikissa sama.
        Vai mitä arvon leidit toteavat tähän, onko paras versio: perusmiäs, bisnessmiäs vai ammattimiäs?

varmaankin päivitysoikeuksien eroja, eli home-versiosta et varmaan saa suoraan päivitettyä johonkin 11 professionaliin ja tuleviin automaattisesti, vaan voi tulla joku home-versio päivitys 12-versiostakin vain.

• E-Lukka kirjoitti:

Ei niissä ole muistaakseni muuta eroa kuin verkkotoiminnoissa, toimialueet jne. ainakin ennenwanhaan 🤔, perus kaikissa sama.

Humanistimies on paras.

• Anonyymi

Humanisti eli Humoristi,?

Mutta yeah well, stressaava viikko, olisi helppoa ja halpaa eläminen jos olisi toinen, mutta niin vapaus, kun elää yksin, vapaa seksi aina ja saa tehdä mitä haluaa, eikä ole riippuvainen kenestäkään, rahaa on aina, kun toinen ei niitä tuhlaa, jne.

Mutta kallista on sinkkuna eläminen...

Oikeasti ajattelin että pitäisikö kirjoittaa tuolle Amanda Harkimolle joku kaunis kirje hah, kyllä ehkä voisin, jos jaksan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      43
      2782
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      77
      1989
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      101
      1830
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1648
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      78
      1389
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1254
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      90
      1247
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1224
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      271
      1211
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      111
      1166
    Aihe