Henrikssonin kirja kuulostaa jälkiviisaudelta, mikä on tarpeettominta viisautta maailmassa

Anonyymi-ap

Tärkeintä kuulostaa aina olevan kaksi ministerinpaikkaa RKP:lle.

13

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjassa on myös enemmän kuin hyvin epämääräisiä vihjailuja. Jos on jotain sanottaaa niin sanoisi suoraan eikä kiemurteli huomionhakuisesti. Mutta jos väitetty parittaminen on todella tapahtunut, niin eikö RKP:n Anna-Maja ole syyllistynyt rikokseen jos todella todisti parittamista, mutta ei tehnyt mitään eikä tehnyt asiasta myöskään rikosilmoitusta. Ministeri todisti rikosta, muttei reagoinut mitenkään muuten kuin kauhistelemalla ja moralisoimalla. Toivottavasti asia tutkitaan ja Anna-Maja asetetaan apulaisvaltakunnansyyttäjän toimesta syytteeseen.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Rkp kiristi hallitusta, että sai ylimääräisen ministerintuolin itselleen. Tätä kiristyspolitiikkaa RKP tulee jatkossakin harjoittamaan.

• Anonyymi

Kaikkihan ihmetteli typerää pelleministerinsalkkua, joka tehtiin vartavasten RKP:lle.

• Anonyymi

Toinen uusi ministerinsalkku sorvattiin Sannille:
      Sosiaaliturvakyttäjä-ministeri.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sanoisi suoraan kuka poliitikko paritusta yritti, eikä epämääräisesti vain vihjailisi. Vaikka luulen että Henriksson on keksinyt koko jutun omasta päästään vain saadakseen huomiota. Johan edellisen hallituksen aikana huomattiin kuinka huomionkipeä nainen kyseessä on.

• Anonyymi

Kirja kuuluu sinne muumipeikko-osastolle.

• Anonyymi

HenrikSONNI on myös kaikesta muustakin jälkijunassa, kuten kaikki rkp : läiset.

• Anonyymi

Miksi se kirja on kirjoitettu ?

• Anonyymi

Niin miksi ? Se on täysin kritiikitön Henrikssonia kohtaan.

• Anonyymi

Henriksson tykkää kuulemma ulkoiluttaa koiraansa Pietarsaaren puutaloalueella Skatassa.
      Eipä ole näkynyt muuta kuin mediassa.

Henriksson tykkää kuulemma ulkoiluttaa koiraansa Pietarsaaren vanhan sataman alueella.
      Eipä ole koskaan näkynyt kuin mediassa kertovan.

Rouva puhuu muunneltua totuuttaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe