Ulkonäköpaineet

Anonyymi-ap

Olen 57v nainen ja kerään rohkeutta vihdoin toteuttaa pitkäaikainen haave ryhmäseksistä tai seksibileisiin osallistumisesta. Olen vain epävarma siitä millaisia muut naiset siellä on ja entäs jos koen olevani ei-viehättävä. Olis noloa jäädä seinäkukkaseksi. Onko siellä perustyttöjä vähän röllövatsalla ja harmaata ohimoissa vai joko aika on ajanut ohitseni? Kiitollinen asiallisista vastauksista

25

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkäslainen ryhmäseksi kombinaatio sinulla on mielessäsi? Paljon miehiä ja sinä, vai molempaa sukupuolta ? Ja kyllä ikäiselläsi naisella on vientiä tuollaisessa, olisin hyvin kiinnostunut kokemaan kimppajuttuja juuri uuden äärellä olevan ikäisesi naisen kanssa. Itsekin kokematon sinä, mutta nuorempi miespuoleinen (43v). Tahtoisitko jutella privaatisti lisää aiheesta

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­y­­m­f­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180477782

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Tervetuloa 5-kymppisen parin mukaan😉

    • Anonyymi

      Ei ole ajanut missään nimessä ohitse aikasi. Rohkaise mielesi ja ole tuhma.

    • Ulkonäköpaineet ovat todella aiheettomia, mutta sitkeitä.

      Vaikka olisit oikeasti kaiken kamalempi näöltäsi kaikista bileitten siskoista, et taatusti jää seinäruusuksi, jos vain annat sydämesi halusta vittua ja pidät hauskaa.

      Jo 50-luvulla, jolloin oli vain miesten haku, KUKAAN Oulun tyttö, joka otti vittunsa hameen alla paljaaksi ja vilautti sitä silloin tällöin, ei jäänyt tanssittamatta. Toisaalta ei myöskään kukaan jäänyt seinäruusuksi, koska tytöt tajusivat, että sille tanssipaikalle oli turha tulla pukeutuneena pöksyihin.

      Runsasta iloa bileistä! 🌹👀

    • Anonyymi

      Asenne ratkaisee, kyllä vähän vanhempikin nainen voi olla seksikäs ja viehättävä. Ei se haittaa vaikka vuodet vähän näkyvätkin ulkonäössä, ainakin itse pidän sellaisia jopa eroottisempina kuin nuoria "kiiltokuvatytsyjä"...

      • Anonyymi

        Ulkonäkö tulee esiin kun joku järjestää säännöllisesti ryhmäjuhlia.

        Siellä suositaan selvästi nuoria hyväkroppaisia miehiä ja naisia. Mies voi kompensoida sillä jos penis on selvästi iso. Nainen voi kompensoida sillä että on nainen koska halukkaista uusista naisista on aina pula.

        Kun on ulkona markkinoilta, silloin järjestäjät alkavat suosia ja yhtäkkiä lippuja ei riitäkään enää sinulle vaikka niitä riittääkin sinun jälkeen kyseleville.

        Sen sijaan pariskunnille ja yksittäisille ryhmille et ole pois kuvioista vaan seuraa kyllä saat. Mutta noista juhlista kannattaa pysyä suosiolla erossa kun siellä parikymppiset vie kaikki miehet.


    • Anonyymi

      Jos asia itseäsi näin kiinnostaa ja olet itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa ns. sinut niin rohkeasti mukaan vaan kun sopivat kekkerit löydät... ;)

      Uskon ettet varmastikaan jää "seinäruusuksi" vaan pääset kokemaan juuri niitä asioita ja juttuja joita olet hakemassa kunhan olet avoin ja kokeilun haluinenkin kuten varmaan oletkin kun tälläisesta haaveilet...

      Itse ainakaan en tekisi mitään rajauksia "vain" iän ja sen tuomien elämisen merkkien suhteen kunhan se asenne on kohdillaan ;-)
      No olenhan itsekin "jo" tietysti miltein 5-kymppinen mies :)

      Onneksi täällä on monia muitakin sua kannustavia kirjoituksia, nuo muut tietyt kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa ;)

      • "Onneksi täällä on monia muitakin sua kannustavia kirjoituksia, nuo muut tietyt kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa ;)"

        Juuri niin. Henkisesti vääntyneitten ihmisten on sisäinen pakko herjata. Siksi heidän herjansa ei sisällä tietoa, vaan yrittää vain levittää aiheetonta pahaa mieltä. Sen sijaan kannustavat kommentit sisältävät OIKEATA TIETOA, siitä että ulkonäköujostolu on täydellinen virhe, joka kannatta pyrkiä ohittamaan.

        TÄRKEIN on huomata, että vaatimattomimmankin ja eri ikäisen naisen vittu on aivan ihana. Juuri se kutsuu miestä kuin magneetti. Sen lisäksi tulee ekstrana vielä KAIKKIEN naisten yleinen kauneus ja herttaisuus. 🌹👀


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        "Onneksi täällä on monia muitakin sua kannustavia kirjoituksia, nuo muut tietyt kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa ;)"

        Juuri niin. Henkisesti vääntyneitten ihmisten on sisäinen pakko herjata. Siksi heidän herjansa ei sisällä tietoa, vaan yrittää vain levittää aiheetonta pahaa mieltä. Sen sijaan kannustavat kommentit sisältävät OIKEATA TIETOA, siitä että ulkonäköujostolu on täydellinen virhe, joka kannatta pyrkiä ohittamaan.

        TÄRKEIN on huomata, että vaatimattomimmankin ja eri ikäisen naisen vittu on aivan ihana. Juuri se kutsuu miestä kuin magneetti. Sen lisäksi tulee ekstrana vielä KAIKKIEN naisten yleinen kauneus ja herttaisuus. 🌹👀

        Te kaksi ukkoa jotka ette ole koskaan seksijuhlissa käyneet saisitte huomata hyvin nopeasti kuinka päätyisitte asenteella seinän vierelle ihmettelemään kun kukaan nainen ei teistä kiinnostu. Samoin kaikki miehet piirittäisivät vain nuoria naisia ja aloittajakaan ei saisi keneltäkään.

        Siinä ei oma asenne auta paskan vertaa kun joku muu tekee valinnan kenen kanssa haluaa harrastaa seksiä. Käykää joskus kokeilemassa niin saatte ensikäden tietoa, ja pääsette juhlan jälkeen asenteella vetämään yksin kotiinne käteen. Tämä ei ole kenenkään solvausta vaan faktaa. Seksijuhlissa on selkeää suosimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi ukkoa jotka ette ole koskaan seksijuhlissa käyneet saisitte huomata hyvin nopeasti kuinka päätyisitte asenteella seinän vierelle ihmettelemään kun kukaan nainen ei teistä kiinnostu. Samoin kaikki miehet piirittäisivät vain nuoria naisia ja aloittajakaan ei saisi keneltäkään.

        Siinä ei oma asenne auta paskan vertaa kun joku muu tekee valinnan kenen kanssa haluaa harrastaa seksiä. Käykää joskus kokeilemassa niin saatte ensikäden tietoa, ja pääsette juhlan jälkeen asenteella vetämään yksin kotiinne käteen. Tämä ei ole kenenkään solvausta vaan faktaa. Seksijuhlissa on selkeää suosimista.

        Noin meni perseennuolijat hiljaisiksi. Ei ollutkaan naiset niin mukavia olentoja kuin miehet kuvittelivat.


    • Anonyymi

      Itselleni naisen kauneus liittyy naisen itsensä hyväksymiseen,kun kannattelet vartalosi ylpeänä niin itse ainakin kiinnostun sellaisesta naisesta.

      • Anonyymi

        Se on juuri ja justiinsakin näin ;)


    • Vaikeeta on päästä vakkariksi mukaan rinkiin.
      Sen sijaan, niinkuin aiemminkin joku jo kirjoitti, varmasti löytyy pariskuntia tai pari pariskuntaa jotka ottavat varmasti mielellään mukaan ’uusia kokemuksia’
      - kuten minä ja naiseni.

    • Anonyymi

      Hei olisi kiva jutella kanssasi. Olen 55v mies

    • Anonyymi

      Minulla, vaimolla ja hänen kaverillaan on tällainen kaksi naista ja mies kuvio. Naiseni on urheilullinen ja kaverinsa hieman pyöreä. Minusta tämä kaveri on oikein pantava vaikka onkin ylimääräistä. Minulle on vaihtelua tiukkaan ja hoikkaan kroppaan.

      • Anonyymi

        Eikö tekoäly osaa lukea


    • Anonyymi

      Pillu kun pillu. Ihan sama onko läskiä vai ei. Kaikkia naidaan kyllä.

    • Anonyymi

      Yksinkertainen totuus on. Naisen kauneus ei näy peilistä

    • Anonyymi

      Kyllä se riittää, kun sinulla on vittu naitavaksi. Ei miehet siellä muusta välitä, kuin antavasta vitusta.

      • Anonyymi

        Älä höpötä. Seksijuhlissa on vain komeita miehiä. Arvaa ketä komeat miehet panee?

        Sori nyt vaan kun pilaan kaikkien mielikuvan fantasioistanne, mutta noissa juhlissa on niin valtavan paljon suosimista että siellä tulee nokkimisjärjestys hyvin nopeasti esille.

        Kaikkein paras tilanne on kun hankkiutuu seksijuhlien sijaan esimerkiksi pariskunnan tai kahden pariskunnan seuraan, jossa tilanne on paljon intiimimpi ja antavampi ja kaikki tuntevat toisensa heti alusta saakka.

        Kaikki sellaiset juhlat johon pystyy muodostumaan kuppikuntia, eli tilanne jossa on useampi ihminen tai pariskunta jotka eivät keskenään tunne toisiaan, aiheuttaa sen tilanteen että joku jää nuolemaan näppejään, tai kuten jo sanottua ns. lähtee "asenteella" vetämään käteen kotiinsa.


    • Anonyymi

      Olen 37 vuotias sinkku mies. Olen kyltymätön kaikki seksi on mahtavaa. Jos ryhmä toteutuu olisin kiinnostunut

    • Anonyymi

      Minulla oli myös ulkonäköpaineita, noin viisitoista vuotta sitten oli ensimmäinen kokemukseni. Liityin naisryhmään jossa puolella heistä oli jo ryhmäseksistä eli tiesin jo millaisia naisia sinne menee. En todellakaan jäänyt kokemuksia vaille aina joku miehistä oli halukas. Nyt olen 67 vuotias vakioporukkaan kuuluvana jäsenenä.

      • Anonyymi

        Huono itsetunto ei tarkoita huonoa ulkonäköä. Jos sinulla on sellaisia ystäviä jotka ovat jo harrastaneet ryhmäseksiä tuntemattomien kanssa, et varmasti ole mikään ns. "tavallinen" läski tallaaja, vaan sinulla on enemmän rahaa ja aikaa panostaa itseesi, jolloin ulkonäkö on pysynyt hyvässä kuosissa.

        Kuinka monen kaljuuntuvan, kaljamahaisen ruipelojalan ja narukäden kanssa olet harrastanut seksiä noissa juhlissa? Väitän että aika miehekkäitä miehiä olet sieltä löytänyt ja että ylipainoa sinulla on noin pari kiloa ja lihaksisto vielä hyvässä kunnossa joogan, kävelyn ja kuntosalin jäljiltä. Vai?


      • Anonyymi

        Hei, Teeppä palvelus kaikille etsi läheltäsi korkein rakennus ja hyppää pää edellä asfalttiin katolta ja katso selviätkö hengissä. Ihan semmonen testi vaan sulle. Mutta jos satut kuolemaan testissä , Niin se ei ole iso menetys maailmalle.


    Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe